Yves Saint Laurent

Ahoj holky,
napadlo mě napsat Vám něco o svojí závislosti :) Nebojte se mám hezkou závislost. Jak jste asi poznaly už dávno tak jsem závislá na kosmetice :D V poslední době, ale na pár značkách extra :)
Ať už je to Urban Decay, Dermacol a nebo YSL. Myslím si, že ze všech značek co mám je zrovna ta poslední nejhezčí a nejlepší. No posuďte samy jestli mám nebo nemám pravdu.

Neco málo o YSL:
- Celým jménem Yves Henri Donat Mathieu Saint Laurent narodil se 1. srpna 1936 v Alžíru, zde trávil většinu svého mládí.
- Později odjel do Paříže a absolvoval zde návrhářský kurz.
- O rok později cca v 19let se stal asistentem Christiana Diora, toto setkání mu bylo osudné.
- Díky němu se stal jedním z nejvlivnějších francouzských i světových modních návrhářů.
- Patřil k nejlepším návrhářům v Diorově módním domě.
- Ve 21 letech mu bylo svěřeno vedení.
- Dva týdny po Diorově smrti (15. listopadu 1957) se stal SL uměleckým ředitelem Diorova módního domu a zároveň se stal nejmladším módním návrhářem ve světě.
- Během své více než čtyřiceti leté kariéry tvořil a měnil trendy v módě. Jeho značka YSL se stala symbolem kreativity a luxusu.
- Krátce po nástupu do funkce ho povolala armáda, aby si odsloužil povinnou vojenskou službu.
- Krátce na to se psychicky zhroutil z neustálého tlaku a stresu, který na něj kladli jeho kolegové vojáci. Byl hospitalizován na psychiatrické léčebně.
- Díky tomu začal okamžitě vytvářet svůj nezaměnitelný styl kombinováním s Diorem.
- První kolekcí byla Ligne Trapéze, která se stala hitem
 - Svou poslední kolekcí u Dioru si však rozhněval většinu svých zákazníků. Na předváděcí molo se dostala móda ulice a beatnické generace - černé roláky, kožené bundy, nohavice a holínky.
- V roce 1961 založil Yves Saint Laurent s pomocí svého přítele Pierra Bergého a amerického investora svou vlastní značku.
- O pět let později v roce 1966 vytvořil první dámský smoking, který vzbudil velké ohlasy u dámského i pánského publika. YSL stvořil moderní emancipovanou ženu.
- Otevřel otevřel vlastní síť obchodů, kde prodával luxusní dámskou módu (Saint Laurent Rive gauche)
Za další tři roky a to v roce1969 vytvořil YSL svou první pánskou kolekci. Nutno dodat, že také velmi silně ovlivnil beatnickou módu 60.let.
- Tvořil také modely pro divadelní inscenace, hudební show i filmy (např. Růžový panter).
- Byl to jeden z prvních návrhářů, který zaměstnal černošské modelky jako například Katouchu Niane.
- V roce 1971 představil další linii YSL Beauté kolekci parfémů a dekorativní kosmetiky. ( jupííííííí )
- V roce 1998 koupil módní dům Gucci.
- YVS opustil svou práci v roce 2002, jeho nástupcem se stal Tom Ford a později Stefano Pilati.
- Yves Saint Laurent dostal několik státních čestných vyznamenání. ( není se čemu divit)
- Byl plachý samotář a měl pouze málo dobrých přátel. Během svého života prožil několik nervových zhroucení, trpěl depresemi, měl problémy s alkoholem i drogami. Jeho múzou i přítelkyní byla herečka Catherine Deneuve.
- To vše způsobilo, že se jeho módní dům dostal v polovině 90. let do ztráty. V roce 1993 koupila farmaceutická filma Sanofi společnost Yves Saint Laurent
- V roce 1999 převzal značku Yves Saint Laurent módní konglomerát Gucci Group.
- Jeho smrt ( 1. června 2008 v Paříž ) vzbudila velký rozruch a téměř všechny francouzské noviny přinesly zprávu o jeho smrti na titulní straně.

No doufám, že jste se něco málo dočetly o značce i samotném stvořiteli :) Každopádně podrobnější informace naleznete na :
http://cs.wikipedia.org/wiki/Yves_Saint-Laurent
http://www.francieinfo.cz/cz/uvod/zajimavosti/index.php?action=article&id=95

Každopádně na módu nejsem, ale jsem na tu kosmetiku :) takže mě napadlo ukázat Vám něco málo co mám :) Miláčky moje malinkaté :D Miluji je. Prostě YSL se pro mě stala tou nejkrásnější a nejluxusnější značkou, do které jsem se zamilovala :) Prostě <3 asi jako UD.
Dnešní článek bude jen o rtěnkách (asi se ze mě stal uchyl na rtěnky :D mám jich čím dál víc)

Mám za to, že ne ke všem YSL mám nějakou povídačku :) Ale začalo to první ze Sephory a "skončilo to" poslední z votočvohoz :D Jako nekupte novou rtěnku za zlomek ceny :)
Každopádně dám za sebou fotky a postupně připíšu "příběh" jak jsem jí pořídila, kde a asi i cenu :)

zdroj google

1) YSL - Rouge Volupté Shine 13


Svojí první rtěnku jsem si tedy koupila od YSL - Rouge Volupté Shine 13 za strašné peníze :D 860 Kč nebo 890 Kč teď nějak nevím.  A navíc v Sephoře ( Po tom všem, co jsem si v Sephoře zažila jsem s tímto krámem skončila a už mě tam nikdo nedostane ani heverem )

Pohádka:
 To jsem šla s kamarádkou ze soudu a potřebovala jsem nějakou náplast na bebíčko. Říkala jsem jí i sobě, že si konečně koupím nějakou mega drahou rtěnku a nádhernou. Původní záměr byla Diorka a nakonec to byla YSL, která na sebe vzala podobu náplasti :) Nemít s sebou kamarádku tak jsem asi sáhla po jiné barvě, jiné rtěnce možná úplně jiném produktu, ale jelikož jsem u sebe měla Petrušku tak zazněla hláška typu:
"Hale, tuhle. Ta je nejhezčí a bude ti slušet." Tomu se říká kamarádka :D Podpora na pravém místě. Namísto toho, aby vám řekla : Ne ta je drahá tu si nekupuj, je drahá, vážně drahá, moc drahá :D
A tak jsem si domů odnesla svou první lásku :) Každopádně jsem z ní měla mega radost a miluji jí. 

Posuďte samy, že je nádherná
 Já jsem nikdy nedokázala pochopit jak je možné, že i papírový obal této rtěnky dokáže působit a vypadat takto luxusně. Prostě ta krása a kvalita začíná již od papírové krabičky a končí u samotné rtěnky.

     
















                                          Samotný obal rtěnky. Miluji naprosto nejvíc miluji prsten se znakem YSL, který tato rtěnka má ve středu. Barva prstenu je pokaždé jiná, záleží na barvě rtěnky, což ostatně uvidíte u dalších ukázek.

 Každopádně swatch na ruku se nevyrovná barvě na puse. Vyrovná, ale tak jako tak ta barva na rtech vynikne více než tady. Můžu říct, že swatche na ruce odpovídají barvě :) U všech, které sem přidám.

2)  Rouge Volupté 2

Moje druhá kráska do sbírky :) Na to, že nepoužívám takové ty nude barvy tak tato barva byla jasná :) Hlavně kvůli té značce :D


Pohádka:
Na votocvohoz byla tato rtěnka za strašnou raketu :) prostě takovou, že by bylo jednodušší si jí dojít koupit do krámu. Slečně jsem psala jestli by byla na ní ochotna poskytnout slevu a ona reagovala naprosto přehnaně. Na to, že jsem se jí slušně zeptala, tak mě téměř seřvala jaká jsem kráva. Prodávala použitou rtěnku a ještě ke všemu měla urýpnuto u konce tubičky za cca 600 s poštou. Takže jsem slečně poděkovala a poslala jí do pr.... háje :D
Divíte se, že jí tak jako tak mám?  Byla jsem až moc aktivní a hledala jí dál :) Našla jsem jí na Aukru za směšnou cenu a hned koupila. Mám za to, že paní nevěděla jaký klenot prodává :D Cena této rtěnky je v krámu stejná jako u té první 890 - 860. Já jsem jí kupovala na nějakém webu a za směšnou cenu, musela jsem to za ní dát. 




3) Rouge Volupté Shine 15
Třetí kráska do sbírky. Psala jsem podobnou větu několik řádek výše, ale nepoužívám nude barvy a natož oranžové nebo korálové, ale i přes to mám svojí další rtěnku. Má krásnou korálovou barvu, ale velmi jemnou a takřka neznatelnou. Je krásná. Co jiného o ní mohu říct? ....... Je stejně krásná, jako každá :)



Pohádka:
Na tohle rtěnku přišla sestra Bára a myslím, si že na Mimibazaru. Cena byla taky dost nízká. Nepamatuji si přesně. Také byla jasná a také kvůli té značce: D (to už jsem taky psala: D )
 Musím říct, že jsem jí zatím používala asi nejvíc z těch „ nechtě“ pořízených rtěnek. (Prej nechtě: D já jsem dnes mega vtipná: D )



 4) Rouge Volupté Shine 19


 
Překvapivě čtvrtá pořízená rtěnčičička. A hned musím říct. Ze všech těch rtěnek, co má YSL je tohle pro mě ta nejméně přitažlivá barva a nakonec jsem si jí pořídila. Fialová. Jako do té doby než jsem koupila tuto rtěnku jsem měla jen jednu fialovou v tužce, spíše je to rtěnko balzám. Ale, docela mě překvapuje, ještě do teď mě překvapuje, že ta barva je tak moc pěkná a docela dost mi sluší. 



Pohádka:
Jak jsem již psala tak tato barva byla pro mě ta úplně poslední barva, kterou jsem chtěla. Když jsem koukala na svou první rtěnku (nechci opakovat kde) tak jsem se této vyhnula, protože prostě fialové nenosím a říkala jsem si, že jí neuplatním. Ale asi mi byla souzená. Protože jsem se k ní stejně dostala a nebo ona ke mně. Našla jsme jí zase za nějakou poměrně krásnou cenu a koupila si jí. Musím říct, že teď je to první rtěnka,kterou beru do ruky, když mám jen linku nebo hodně světlé stíny. Překvapivě není až tak sytá a výrazná, ale má svůj bum efekt v několika vrstvách.



5)  Rouge Pur Couture – Vernis Á Lévres – Glossy Stain

Mega nádherná dlouho trvající rtěnka. Má nádherné balení. Ostatně jako každá rtěnka od YSL. Je v černém čtvercovém flakónku se zlatým víčkem v jehož středu je znak. Je prostě nádherná. Koukala jsem na jinou na Rouge Volupté 7 a slečna mi nakonec ukázala tuto. Ta barva mě zaujala. Ne, že bych jí už neměla, ale podobnou určitě najdu :D Barva je růžovo fialová a co jsem zkoušela tak vydrží na rtech pokud nejíte a pijete něžně cca 8 hodin. Pokud si to dobře pamatuji tak mě přišla cca na 660 Kč s nějakou slevou. Kupovala jsem si já k narozeninám, ale trochu jsem nepočítala, že mě ty narozeniny vyjdou ještě na další nákup :D 




Pohádka:
Jelikož jsem skončila s parfumérii na S. Tak jsem musela najít alternativu. A našla jsem Marionnaud Zamilovala jsem se. Holky tam jsou mega příjemné a normální. Okukovala jsem tam YSL stojan a jedna ze slečen ke mně přišla a ptá se mě :“ Mohla bych nějak pomoct s výběrem?“ Myslím si, že tak něco, přesně si nepamatuji a já jelikož jsme nablblá

z ostatních krámů, jsem na ní vyštěkla něco ve smyslu : „ Vy? Co? “ pak když mi sepla hlava a došlo mi, že na mě byla milá a usmívá se a já na ní téměř ječím, jsem se sama sobě začala smát a slečna taky. Takže jsme se jí omluvila s větou: „Nezlobte se, já zapomněla, že nejsem v Sephoře a proto jsem tak přehnaně reagovala.“ Slečna se smála a na tomto základě jsme si spolu povídaly asi 30 minut takřka o všem. O práci, konkurenci a nakonec jsem odešla s nabídkou práce a rtěnkou v taštičce.


6) Rouge Volupté 7

Jsem dumala nad tím, jak co nejvíce popsat tuto barvu. Prostě mega světle růžová :D Kupodivu je to Rouge Volupté a nemá zrcátko na vršku, ale tak jako tak je nádherná. Má stejný obal jako všechny její kolegyně, včetně prstenu, který má světle růžovou barvu, stejnou jako rtěnka :)


 Jako vždy nádherné papírové balení. Prostě i když je to blbina, tak já miluji celkový vzhled YSL, protože je promyšlený od začátku až do konce. A jako vždy k ní byla pohádka, takže ....

Pohádka : Když jsem si kupovala dlouho trvající rtěnku, tak můj první záměr byla tato kráska. Nějak mi to nedalo a šla jsem si pro ní druhá den. Zase byla jako dárek k narozeninám :D Dobře, přehnané dárky, ale se slevou je cena velmi přijatelná.

7) Rouge Volupté Shine 8

Nastává další problém. Nevím, jak barvu popsat. je to něco mezi nude barvou, ale do růžova. Je velmi přirozená a velmi krásná.Ta barva se špatně popisuje. Přijde mi, že se přizpůsobí barvě vašich rtů a opravdu je velmi přirozená a téměř neznatelná. Podotýkám v jedné vrstvě. V několika vrstvách je již znatelnější.


Asi nemusím popisovat obal, vzhled a natož cenu :) Vše je stejné a nic se nezměnilo. Obal krásný, prsten se znakem a v barvě rtěnky. Dá se říci, že tak jak nemohu barvu popsat, že jí skvěle popisuje prsten této rtěnky :) Žádná extra pohádka k ní není. Prostě jsem jí zase někde objevila a stála asi 150kč. Což bylo jasné :D

Tady je rtěnka v několika vrstvách. Pro výraznější vzhled. V jedné vrstvě by nebyla moc vidět :)

A mám takový dojem, že tady to utnu :D Protože mám ve stole ještě dalších x věcí od YSL a tento článek by měl asi 15 stran :D Takže myslete na mě a doufejte v to, že brzo stihnu dofotit i ty ostatní věci, které tu mám. Odhadem je to několik paletek stínů, mono stín a lesky a asi ještě rtěnka :D
Zatím se mějte moc krásně Vaše Sandra 



Komentáře

Oblíbené příspěvky