Vánoční paletka stínů Marionnaud


Ahoj,
docela jsme si oblíbila naše stíny Marionnaud, přijdou mi za tu cenu poměrně kvalitní a dobře pigmentované i se s nimi hezky pracuje a nepráší. Alespoň ne tolik aby mi to vadilo :) a ten kdo čas od času ke mě zavítá tak ví, že já si potrpím na kvalitní stíny a hlavně na ty které nepráší. :)

Někdy ke konci listopadu minulého roku na parfumérie Marionnaud dorazila Vánoční limitka, ve které byly dvě paletky stínů, jedna větší a jedna menší. Vetší byla černá, obsahovala stíny, tvářenku (myslím) a lesk na pusu. Dvě provedení kosmetických taštiček ve stříbrné barvě, opět větší a menší. A pak nádherná sada štětců s pouzdrem. V bronzově růžové barvě a ve stříbrné. Musím říct, že jsem docela litovala, že jsme si štětce nevzala, byly nádherné :) A mohérové :) prostě mazlící :) Zaváhala jsme :/ Pak si pamatuji, že jsme měly pilníky na nehty a kosmetická zrcátka do kabelky. Ta Vánoční limitka se opravdu povedla, vypadala velmi luxusně a ta cena X kvalita byla velmi příjemná.
Kupovala jsem obě paletky stínů. Menší jsem si nechala a vetší jsem dávala ségře Petře pod stromeček :) A nutno dodat, že dáreček měl úspěch :) Kamarádka mi posílala líčení s věcmi, které jsme jí k Vánocům naježila pod stromeček :)

Něco málo k jejímu vzhledu a popisu :)

- Bílo zlatý papírový přebal
- Samotná paletka je z tvrdého papíru přirovnala bych její podobu k Naked 1
- Magnetické zavírání
- Jemná látka jako přebal paletky ve stříbrné barvě
- Poměrně velké zrcátko, které se dá dobře použít
- 10 Stínů se super pigmentací
- Dva odstíny černé, tři odstíny červené, tři odstíny do zlata a bílý a stříbrně šedý  
- Nemá žádný aplikátor

Asi záleží na každém, jestli tyto body bude pokládat za klady a nebo zápory. :) Něco málo fotek :)

Celkový vzhled paletky, takto dorazila na krám. Podle mě vypadá luxusně. Určitě více než ostatní paletky od jiných značek s názvem Luxusní atd...
Nádherný stříbrný přebal :) 
Celkový pohled na paletku i se zrcátkem.  
A barvičky z blízka. 
A na závěr swatche barviček :) Musím říct, že jsou opravdu krásně pigmentované. Jediná pro mě trochu hůře pigmentovaná barva je hned ta první šedá :/ Ale zase dá se vrstvit :)

A taky malá ukázka líčení s touto paletkou :) Každopádně se těšte na další limitky :)
Když tak zpětně koukám na červeno černé líčení tak se mi úplně zastesklo :) Asi musím zase namalovat něco více odvážného a tmavého. Teď jsem měla poměrně dlouho odmlku i od malování i od psaní. Nebojte vysvětlení přijde :) Mějte se moc krásně Vaše Sandra

P.S a pokud se budete nudit koukněte se ke mě na Instagramu - RanunculTriss najdete zde pár fotek, které se podle mě Vám budou líbit :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky