Sisley - Phyto Lip Shine Ultra Shining Lipstick

Ahoj,
jedna moje kamarádka má nejraději značku Sisley a už dlouho mě provokuje s nádhernou rtěnkou :) Má růžovou krásku v luxusním obalu a ještě ke všemu i obal má vlastní bundičku :D Míša, si vždycky vezme konturovací tužku, obkreslí rty a pak si vezme Syslíka :) (ano správně Syslík) a celé rty rtěnkou vykreslí. Rtěnka vypadá spíše jako luxusnější balzámek na rty. Takže jsme si říkala, že tohle prostě chci :) No a jak to dopadlo? :D ano koupila jsem si Syslíka.

První fotka mého miláčka a jasná láska :) 

Klasicky rtěnka od Sisley stojí něco okolo 1000 Kč v akci je za 799 Kč . Já jsme si jí pořídila asi za třetinu její původní ceny. A musím říct, že je to miláček od první chvíle. I přes to, že mám docela pro mě nepřirozenou barvu. Pokud čtete můj blog nebo koukáte na FB a nebo Instagram asi nejčastější barvou rtěnky je u mě růžová.
Ta moje kráska je v odstínu 7 Sheer Peach tím pádem jde do oranžova. Což je zrovna moje nejméně oblíbená barva. Naštěstí je tak jemná a krémová, že je opravdu spíše tónovaný balzámek než klasický pigmentovaná rtěnka.

Její složení má totiž vysoký obsah pečujících látek, které rty nejen chrání, ale zvyšují lesk rtěnky.
Měla by tedy být pečující rtěnka, která dodává lesk vašim rtům. Obsahuje Kokumové a Mangové máslo, které zaručují důkladnou hydrataci a tím zabraňují pocitu suchých rtů. Dále obsahuje jemné polymery, které rty vyhlazují, konturují a tím jim dodávají plnost. Dále také Estery cukrů, které zvyšují jemnost, komfort a zář. A tím pádem se vysvětluje i textura :) Která je takřka neviditelná, velmi příjemná a chrání rty před extrémními vlivy okolí a jak již bylo zmíněno zanechává rty měkké a svěží, jak na pohled tak na dotek.

Moje holčička v košilce :) 

Na první pohled mě překvapila již zmíněná semišová košilka se znakem S. No viděla jsem rtěnku u kolegyně takže mě úplně nepřekvapila, ale ten nápad se mi hrozně líbí :D Rtěnka a má košilku, aby si nepoškrábala obal :D ( bože :D povedlo se mi pobavit mě samou :D )




  Rtěnka má na obou stranách svého obalu opět znak. Prostě nepřehlédnete, že se jedna o Sisley :)

 Na jedné straně je znak dá se říci uprostřed obalu a na druhé straně je těsně pod hořejším okrajem.
Tak jako tak Vám prostě dojde, že rtěnka není z úplně levného kraje, ale bude patřit mezi ty nóbl.
Řekla bych, že obal je kovový a vnitřek je červený plast, který vlastně tvoří znak na obou stranách rtěnky.
Ten obal je příjemný a moc se mi líbí. Působí luxusně :) znáte mě a já mám ráda kýče a přes to, že toto není přehnané a okázalé tak je to moc pěkně vymyšlené a líbí se mi.



Ve spodku rtěnky je barevné kolečko, díky kterému hned poznáte jakou máte barvu. Což je praktické pokud rtěnky sladujete někde pohromadě a třeba si je i rozlišujete podle barev. Já mám teď doma něco kolem 196 rtěnek ( cca přibližně i s másly na rty a miniaturami, někdy to přepočítám  :D ) a takové kolečko bych uvítala u všech :D


Několikrát navrstvená rtěnka. Špatně se to dá vyfotit, ale pro představu barvy a textury si myslím, že postačí.


A na závěr to nejlepší :) Kráska v celé své kráse :) I s rytinou :) Prostě nemohu si pomoct, ale vypadá krásně. Košilka, obal a vzhled rtěnky i rytina působí prostě luxusně. Samotná rtěnka a její textura rovněž.
Musím říct, že nelituji své potřeby si jí koupit. Vyšla mě na opravdu směšnou částku, ale kdybych si jí kupovala za plnou cenu asi ani tak bych nelitovala :) ale určitě bych volila jiný odstín a hádám, že by asi vyhrálo číslo 2, 3, 11, 14. Prostě odstíny do růžova  :)

No a jelikož jsem neodolala tak jsem se musela nalíčit a líčila jsem se tak abych si jí hned mohla odzkoušet :) No dopadlo to asi takto :

Mimochodem :) rtěnka se prostě nezapře. I na obalu, pod víčkem najdete její název Sisley Paris.  
A tohle jsem vytvořila. Venku bylo takřka letní počasí a já jsem se opravdu i velmi letně namalovala  :) Jemný a přes to trochu tmavší makeup, pudr a konturování, řasenka, gel na obočí a rtěnka. A nazdar bazar :) 

  Tak a jsem na konci :D Nechápu, jak to, že když mohu napsat článek cca o 15 větách napíšu článek zase na několik odstavců :D Raději už končím nebo se rozepíšu ještě o něčem :D
Mějte se krásně Vaše Sandra

Komentáře

Oblíbené příspěvky