Benefit řasenka Roller Lash

Ahoj,
asi začnu uvažovat nad tím jestli se v článcích nebudu vítat i loučit jinak :D V poslední době jsem se docela rozjela s těmi články :)
No ono až mi zase přibude víc práce, tak se ty články zbrzdí :) ale prozatím mám chvilku volna, a tak mám šanci zkoušet nové věci.
Jelikož jsem poměrně dlouho marodila s očima tak jsem se taky náležitě nudila :D a tím pádem nakupovala. Ono stres a nemoc se nevyplácí, takže když jsem se nudila tak jsem nakupovala a nebo vymýšlela, co nutně potřebuji. No vymyslela jsme hodně věcí :) a strašně moc nesmyslů :D Ale mezi tím co jsme marodila jsem se dostala k jedné údajně super řasence. No tak jsem si jí našla a koupila :) :) :)
Průhledná taštička se čtyřmi kusy natáček. 
Ano mluvím o nové řasence od Benefitu. Řasenka má natočit řasy a obarvit každou řasu i tu nejmenší, údajně má byt skvělá na krátké a rovné řasy. Má s nimi udělat zázrak. To jsem zvedává, co udělá mě, když mám dlouhé řasy, husté a poměrně zahnuté :D Budu ještě více dokonalá, než jsme :D
Ano vtípek. Dokonalá vážně nejsem a asi nebudu, ale díky líčení se k tomu mohu alespoň přiblížit :)

Tato řasenka je poměrně čekaným druhem zboží a hodně blogerek se na ní těšilo, ale tak nějak to asi minulo mě :D Mě většinou minou novinky a dostanu se k nim náhodou. Prostě jsou věci, které mě zajímají a které ne.
Benefit je pro mě značka, na kterou si prostě neumím udělat názor. Mám ráda jejich Big Easy na druhou stranu korektor Fake up. No BE mi vyhovuje a korektor ne. :) jako ze dvou produktů se špatně odhaduje jaká je celá značka :/
Snad mě řasenka nezklame a bude druhým produktem, který se mi bude líbit :)

Určitě jedna věc, která je na řasence krásná je balení :)

Balení je sice moc hezké, ale naprosto k ničemu :/ Natáčky jsou ty nejobyčejnější plastové, takže hned po rozbalení je můžete vyhodit, nebo na ofinu je třeba použijete, ale pro mě jsou naprosto k nevyužití. :/  S tím jaké mám já vlasy bych těch natáček potřebovala asi 50 :D


 Plastovou taštičku si myslím, že použijete, ale není nijak extra velká ani praktická, ale pokud chcete machrovat :D s tím, že máte Benefit určitě se dá použít na pár věcí do kabelky :)

No napadlo by Vás i na zip k dárku dát logo? Logo na jezdci mě donutilo k úsměvu :)
Zadní papírová výplň kosmetické taštičky :)

Dobře popojedeme. Pominu kosmetickou taštičku a natáčky, protože ani jedno nepoužiji. Balení samotné řasenky je ale taky pěkně provedené :) nebo povedené?


Růžový papírový přebal je super. Je to taková lososová barva :) Na obalu se dovíte ty nejzákladnější informace o řasence. Jako, že je super a nejlepší a nepotřebujete k řasence kleštičky na natáčení řas :)
Důležitá informace před a po :D No mě se nápaditý obal řasenky líbí :)  


Tak jako je pěkný obal, je ale i samotná řasenka. A ta je prostě skvostná :) Do obalu řasenky jsme se zamilovala snad na první pohled.



 Ten vzhled řasenky je vážně božský :) Obal je prostě nádherný. Je mi jasné, že si asi nikdo nebude kupovat řasenku kvůli obalu, ale pokud ano tak vřele doporučuji :D

Samotný kartáček je plastový a jak vidíte prohnutý do do takového půlměsíčku. V ohybu a na okrajích má kratší zoubky a na vrcholu ohybu delší. Upřimně mi nepřijde nějak extra perfektní ani vymakaný natož, že by něco dělal.
Ale kupodivu dělá a dělá to dobře :) Konzistence řasenky je více krémová a dá se říct mokřejší. Asi. Zvláštní slovo :D Mokřejší. Asi ano. Většina řasenek je spíše sušší a tato je mokřejší :) Ovšem velmi účelně. Dávejte si pozor na otisk řasenky na horní víčko, protože na to nejsem zvyklá tak jsem několik použití řasenku měla hned pláclou na horním víčku :D

No a jak to vypadá, když se s řasenkou namalujete? Asi nějak takto :



Řasenka je na očích v minimální vrstvě. Přijde mi, že díky konzistenci dost slepuje řasy, ale každopádně dělá co dělat má. Namaluje každou řasu a natočí. Mě se třeba hodně líbí, ale je mi jasné, že ne každému bude vyhovovat.
Když bych měla říct nějaký konečný verdikt na Benefit. Tak mám dva produkty, které mám od Benefitu ráda :) A pravda a celkový můj názor je, že Roller Lash určitě nesesadí mojí největší řasenkovou lásku ( lásky ) a to Hypnose Drama, False Lash Wings nebo dokonce Miss Manga. Tyto tři řasenky asi vždy budou víc než kterákoliv jiná a upřímně, jsou levnější no až na Lancome :)

Doufám, že se Vám řasenka líbí a celkově recenze na ní. Doufám, že se budete těšit na další článek, protože jich tu mám rozepsáno plno a nevím který dodělám dřív :D

Komentáře

Oblíbené příspěvky