Lancôme - SHINE LOVER Vibrant Shine Lipstick

Ahoj,
jsme tu zas :D Tentokrát jsem Vás chtěla naštvat :D další rtěnkou z mé sbírky. Je to asi měsíc, co jsem si jí koupila. Jedná se o naprostou novinku od značky Lancome. Asi nebude moc velkým překvapením, že rtěnka je opět velmi krémová, zářivá a zase bych jí charakterizovala spíše jako balzámek na rty než rtěnku.

Mě u Lancome baví i ten papírový obal :) 

Tak nějak stručně její oficiální popis :)
Díky ní dosáhnete zdravého lesku a barvy. Rtěnka hydratuje rty po dobu až 8 hodin. Luxusní textura při kontaktu s teplem vašich rtů taje. Dokonce by po měsíci používání měly být rty jemnější a souměrnější. na trhu jí dostanete v 15 odstínech :)

Rtěnka s energizujícím leskem a dlouhotrvající hydratací.
Nemohu si to odpustit, ale ještě jednu fotku obalu sem musím dát :D A to mě hodně pobavilo :) Prostě když už něco dělám dělám to pořádně a tím pádem i obal. I když je to jen papír, prostě vypadá luxusně a mě se nechce ho ani vyhodit :D Ale při představě, že bych doma měla 196 obalů od rtěnek, tak se budu muset stěhovat :D

Strašně mě baví, že reklama se dá dělat i nenápadně :D Pro ty kdo by nevěděl, že oficiální stránky má i značka Lancome tak se to dozví, když otevře rtěnku :) 
Je to roztomilé prostě :D 

Ani vršek obalu není vyjímkou :) Prostě jasně Vám ukáže kdo je :) Hlavně ta pidi růžička :)









Asi každému podle fotek došlo, že mám zase další růžovku a to v odstínu 323. Jedná se o nádhernou růžovou barvičku. Musím se přiznat, že jsem barvu vybírala asi 8 hodin, protože jsem si pokaždé zkusila jeden odstín a nakonec odešla právě s 323. 

Barva je tak jako tak krásná, extrémně krémová :) A mega lesklá :) mám pocit, že na puse nemže vydržet déle než hodinu, ale není tomu tak. Na puse drží a i když už máte pocit, že tam není. Vetšinou barva zůstane na rtech a hydratace se postupně vytrácí. Nedala bych ruku do ohně za to, že na rtech dá 8 hodin. Možná, když bych nepila, nejedla, nemluvila a asi se neusmívala tak by mohla dát 7 hodin :D Ale upřímně to zkoušet nebudu :D Nemám na to tolik trpělivosti :D 

Cena rtěnky se pohybuje cca od 700 do 800 Kč. Liší se to podle obchodů. Já jsem jí měla za :* opravdu. Dala jsem na ní při nákupu věrnostní šek a přišla mě asi na 159 Kč :) No za tu cenu :) Je snad jasné, že jsem si jí musela odnést :) 



Baví mě i ten obal :) Je takový mléčně bílý, ale má v sobě má stříbrný lesk. Takže se krásně třpytí ve chvilce kdy jí vezmete do ruky :) 

   
Ani spodní polepový štítek nezaostává :) Taky se leskne :) Kdo se proboha patlá s tím aby polepka ladila s obalem? Asi jen Lancome :) i za to mají u mě + 


Klasická růže na vrchní straně víčka :) Jediné co mě mrzí je, že růže ani rytina není na samotné rtěnce :/
Jinak co se týče obalu je to kov s plastovou výplní. Ovšem na první pohled, ještě než rtěnku vezmete do ruky se obal jeví jako bílý plast :/ Prostě úplně obyčejné, ale účelné balení.

Konečně jsem se dostala k samotné barvě. No ano, správně :D je růžová :D Snad jste u mě nečekaly jinou barvu :D Ale pokoušela se o mě jedna červená holka :) 
Musím říct, že ve větším množství působí ta barva více řvavě než ve skutečnosti je. 



 No a konečně jsem se dostala k samotné barvě :) Tuhle větu už jsem někde slyšela :D Chtěla jsem tím říct, že jsem se konečně prokousala fotkami až tam, kam jsem chtěla :)
Tedy k samotnému swatchi a ke konečnému použití :)


Do jejího oficiálního popisu bych dala ještě jeden bod a to je i velmi vysoká pigmentace. Rtěnka je i v jedné vrstvě velmi výrazná a moc hezká. Čím více vrstev nanesete tím se samozřejmě mění i intenzita barvy a hydratace.



A na konec ze sebe udělám krapet pipinku :) I se kvůli Vám usměji :) Rtěnka se samozřejmě přizpůsobí barvě vašich rtů. na tomto principu funguje většina těchto balzámko lesků a ani naše růže není jiná. 
 Tak doufám, že se Vám moje nová kráska líbí a že třeba svou sbírku o jednu z těchto rtěnek rozšíříte. Myslím si, že nebudete litovat :) Já nelituji. 
Mějte se krásně Vaše Sandra 





Komentáře

Oblíbené příspěvky