Valentýnská paletka stínů Marionnaud / velká paletka

Ahoj,
jsme včera psala o malé Valentýnské paletce od parfumérie Marionnaud. Takže dnes jsem napsala článek o té velké :) To je, ale překvapeníčko, že :D No co mám říct na ten začátek? :) Paletka je levná a praktická a hezká. Vypadá jako školní penál či peněženka :) navíc je růůůůůůžová :) O to větší lákačka pro mě :) A představte si, že tato krásná paletka na mě počkala :) První malou jsme si koupila takřka s přesvědčením, že jí musím mít, protože ty barvičky v ní jsou jemné a dobře se s nimi bude malovat Nude líčení.
Penálek na prodejně na mě prostě čekal, protože jsem si ho nekoupila hned. Evidentně jsme ho ale měla mít, protože Vánoční edice byla pryč téměř hned. Valentýnská téměř do také. Jednu paletku jsme si vzala hned, když dorazila a druhou jsem nechala ležet na krámu v polici. Když jsme přijela o několik dní později, pořád tam byla a kolegyně mi říká: "Si na tebe počkala :D" Měla ale pravdu :) Musím říct, že si stíny z ní užívám. (Kdyby jste chtěly říct, že nevídáte fotky z líčení tak to klidně řekněte, protože je to fakt. Já prostě nestíhám, všechno líčení fotit :( )

Nebudu to prodlužovat a jdeme na penál a jeho pastelky :) Jsem si teď vzpomněla na hlášku Samanty ze sexu ve městě :D Kdo má zmáknuté všechny díly a filmy Sex ve městě tak ví, kterou hlášku s pastelkami a penály myslím :D

První pohled na paletku :) Jak vidíte má jen poloviční košilku :D 
Valentin mon Amour zářivá růžovo oranžová polo košilka :) z druhé strany nebylo nic extra zajímavého. Jen popis o tom co najdete v penálu. Tedy 28 stínů, 4 tvářenky a 2 pudry. Bohužel jsem si nepoznamenala gramáž. :(
Ale gramáž stínů bude stejná jako u předchozí paletky :)
Co se mi na ní líbí je nápad udělat paletku jako školní penál. Nápad super a i když jsem byla skeptická ke kvalitě tak je naprosto super. Látka je měkoučká a zip je plně funkční.

Velké překvapení, když sundáte košilku :) Penál vypadá stále stejně :)
Výška i šířka penálu není nijak markantní, aby Vás urážela a nebo pohoršovala, že je moc velký nebo moc malý.


Vnitřek není o nic horší :)

Plastová forma ukrývá 28 stínů, 4 tvářenky, 2 pudry, štěteček na tvářenku a menší aplikátor na stíny a super na něm je, že je latexový :) A konečně jedno velké zrcátko. Plastová forma do sebe při zavírání zapadá. 
  Na první pohled je krásná jak z venku tak zevnitř :) Stíny mají stejnou konzistenci, jemnou a máslovou. Hezky se nanášení, vrství, a celkově se s nimi dobře pracuje. Řekla bych, že i ta pigmentace je u všech vcelku jednotná :)

No a ještě by to asi chtělo nějakou názornou ukázku stínů :D takže tady je:



  Bohužel nejsem Saxána a tak jsem musela stíny nafotit na 2x. Prostě tak dlouhou ruku nemám no :D Chyba :D Asi je patrné, že ty nejsvětlejší stíny jsou hůře vidět a že používat všechny najednou bude asi úplně zbytečné. Každopádně žádný ze stínu mi nedělal vysloveně problémy s nanášením a nebo použitím. Všechny jsou skvostné. Popravdě si myslím, že stíny díky konzistenci budou rychle ubývat, protože již teď mám ve všech stínech ďolíčky :D

No a v neposlední řadě tady máme tvářenky. Práší. Barvy jsou docela pěkné bych řekla. Kdybych neměla jinou možnost asi bych je použila :)
Co vy?
Podle mě 1 a 2 jsou pro mě dost dobře využitelné. A kdyby ne, použila bych je jako stíny :) Barvy jsou volené dobře a líbí se mi :) Hodně práší :/

Posuneme se dál a to na druhou stranu paletky.
Jak popsat zrcátko :D No je to kus skla, při pohledu do něj se uvidíte. Stačí ? :D
Co mě ale docela zaujalo je zarážka, která drží na místě jak štěteček na tvářenku tak aplikátor na stíny. Popravdě štěteček je příšerný. S tím neuděláte nic. Ale co mě překvapilo je jak je hebký. No překvapilo mě to. Aplikátor použijete a myslím si, že docela dobře díky tomu, že je latexový a ne ten klasický z pěny.
Místo zrcátka a štětečku bych přivítala třeba více aplikátor na stíny, protože s jedním namalujete 4 stíny a pak nazdar bazar. ale tak to jsem já :)


 
A konečně jsme u pudrů :) Popravdě podle mě jsou oba dva použitelnéééééé. Nemají žádnou divnou barvu natož třeba lesk nebo třpyt a nebo jako v případě minulé paletky flitry. Nic. Jsou oba dva dobře použitelné. Jeden světlejší jeden tmavší a společně se dají míchat. No nemám jim úplně co vytknout. Zase práší, ale určitě méně než ty dva z menší paletky :)

Ten rozdíl je nepatrný alespoň na fotce se tak jeví. Ale opravdu je jeden pudr tmavší než ten druhá a když se smíchají tak ta barva je moc hezká :)

No a jsme na konci. Já naštěstí nemám již co říct :D Takže se snad jen rozloučím a mějte se hezky Vaše Sandra :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky