L´oreal Paris - Mega Volume - Miss Manga PUNKY

Ahoj,
kdo čte můj blog tak jistě ví, že jedna z mích oblíbených je řasenka L´oreal Miss Manga ta klasická růžová. Má podle mě super kartáček, konzistenci a dělá mi opravdu moc hezké řasy :) Prostě je pro mě super a je levná. 
No když se na trh dostala Punky tak jsme si říkala, že jí chci. Nutně jí chci :D 


Není na ní nic moc co k popisování :) Tedy alespoň u toho balení.  Obal a celkový vzhled je stejný jako má její starší sestřička :) 
MM má víčko růžové a MMP žluté, jak vidíte na fotce. Viditelný rozdíl je v kartáčku. Ono i ta konzistence řasenek je poměrně stejná. Je vice mokřejší ( to slovo se mi zapsalo evidentně do slovní zásoby :D ) MM neslepuje řasy, ale obaluje barvou a hezky je tvaruje. MMP naopak řasy slepuje, což je její záměr. Má řasy slepovat do špiček. Tento trend je velmi oblíbený v Japonských mangách. Upřímně jen v těch mangách je to povedené :D V reálném životě to nemá žádný význam natož efekt nějakého sexy vzhledu. Bych to asi měla otestovat :D Nařasím řasy a na někoho zamrkám :D Jak se tak znám ozve se: "Ti něco spadlo do oka?" Dobrý :D Kdo zná české filmy došlo mu, že jsem chtěla být vtipná :D 
Co jsem se dozvěděla od ségry tak na podobném principu jako je MMP byla už i jedna řasenka od Dioru. Měla ve svém popisu, že vytvoří vzhled mořské panny. Slepovala řasy a tvořila takový mokrý vzhled. 
  
  Přemýšlím nad tím, jestli je hezčí růžová barva a nebo ta žlutá ( zlatá?) Jasně, že růžová :D 

Ten kartáček je ve tvaru, která připomíná osten. Vždy se střídá plocha hrotu na část s jemnými štětinkami a na volnou část. Díky tomu, jak je kartáček rozvržen by řasenka měla tvarovat vaše řasy do již zmiňovaných ostnů :) 


No a jak to dopadlo?


 Řasenka dělá co má :D Řasy totálně slepí do špiček, ale určitě nečekejte, že budete mít řasy jako dívka z reklamy na ní. Určitě ne. No i když :)pokud si s řasenkou budete hrát dostatečně dlouho asi se Vám povede řasy vytvarovat do pavoučích nožiček :)










Měla jsem jí na očích celý dnešek. Jako musím uznat, že se mi ten efekt slepených řas líbí a pamatuji si, že když mě bylo asi 18, že opravdu ty pavoučí nožičky frčely a každá kdo je měla byla prostě IN :D ( Bože, já jsem stará :D )


Po celém dnu nošení jsem došla k tomuto závěru. Líbí se mi obal, líbí se mi efekt, líbí se mi konzistence a krásná černá barva řasenky. Ale co mi na ní vadí :/ Opadává. Toto je první řasenka, která mi opadává pod oči :( A to mi na ní vadí :( Mám za to, že díky konzistenci. Když zaschne začne opadávat a než zaschne, tak se obtiskává, tedy pokud si nedáte pozor.
Takže jsme na konci. Teď je jen na Vás jestli se Vám líbí a nebo ne a jestli si jí pořídíte :) Jako za sebe říkám, že její starší sestra je daleko lepší. Pokud se mi dostane pod ruku za nějakou lepší cenu určitě si jí zase pořídím, ale tahle zlatice nestojí za cenu, která je v obchod mám za to, že cena je cca 250 Kč možná méně. Já jsem si jí pořídila asi za 50 Kč takže mě to až tak moc žíly netrhalo :)
Mějte se krásně Vaše Sandra   

Komentáře

Oblíbené příspěvky