Norma Zlín aneb 3 vůně Luxure Perfumes PL

Ahoj, 
Posledních pár dní je krásné počasí a já tady mezi úklidem a vařením dělám taky něco pro sebe a pro okolí. No moc pěkně jsem si to vymalovala :D Nákupem parfémů dělám něco pro okolí :D Až jsem sama sebe pobavila :) 
Pro okolí asi dělám to, že krásně voním :) V poslední době mě nějak moc lidí očmuchává :D a hlavně mi ty vůně chválí :) Jelikož jsem velkej milovník vůní, parfémů a toaletních vod tak ráda sleduji jaké nové vůně vychází a nebo jaké jsou zrovna oblíbené. 
Mám několik značek, které mám ráda a vracím se k nim. Klasika je Thierry Mugler Angel to je taková moje milovaná celoživotní vůně :) (Mimochodem při trošce snahy ho na NormaZlín taky najdete)
Nevadí mi vůně, které jsou kopie nějaké značky. Třeba pro uvedení příkladu já mám ráda klasickou Chloé a jelikož jsem jí nikde nepotkala za pěknou cenu pořídila jsem si její kopii od značky Essens. Tento případ kopie mi nevadí. Ale vadí mi když někdo udělá fake originálu a prodává ho za parfumérkovou cenu a ještě ho za originál prezentuje. Originální vůně Chloé za bez konkurenční cenu, je prostě podraz a k smrti to nenávidím. Někdy příště bude článek na toto téma :)

Ale tento článek je o něčem co mě nadchlo a to jsou vůně, které jsem si pořídila za bez konkurenční cenu :) na stránkách Norma Zlín
Tyto stránky znám již z dřívější doby, jednou jsme z nich něco objednávala. Zpět k tomuto shopu mě přivedl nedostatek vůní ( dobře neřekla bych nedostatek, ale spíš potřeba nové vůně :) ) 
Takže když jsem našla kde si vůně koupím, tak vybrat ty nejlepší bylo poměrně obtížné, ale dobře mi pomohl Google a znalost vůní :) Vybrala jsem tři vůně a to tyto:


Pěkný balíček co? mě potěšilo průvodní slovo :)
Já přeskočím vše co jsem koupila navíc nakupovala jsem společně s kamarádkou a ne vše co v balíčku bylo je moje a proto o tom promluvím jen ve zkratce :)
V balíčku od Normy mi ( nám) přišel dárek v podobě laku na nehty Norma mini neon v odstínu N7 velikost 5 ml. Dále pak dva suché šampony. Kamarádka si vybrala Suchý šampón pro barvené a tmavé vlasy Dark Deep 200ml - Batiste, ještě k tomu si vybrala CATRICE korektor RE-TOUCH LIGHT-REFLECT 010 Ivory 1,5ml a taky Milani Amore Matte matná barva tekutá rtěnka na rty 20 Sugar tmavě vínovo hnědá 6g. Já jsme si vybrala Suchý šampon Neon Lights 200 ml - Batiste, Kosmetické vatové odličovací tampony 80 ks - Personal a ten zbytek najdete v článku :)

A jako první Vám představím vůní:
Impr3ssive 
I ten papírový obal je jednoduchý :)
Moc se mi líbí ten jednoduchý flakón. Má tvar kvádru. Hladké sklo je na přední straně zdobené bílým čtverečkem, na kterém je uvedený název vůně. Pod čtverečkem ve spodní části flakónu najdete logo a název značky a popis EDP ( Eau de parfums ) natural spray, také obsah :) 100 ml 3,4Fl.oz. Co se víčka týče to je vypadá jako jako omotaný bambusem. Ne doslova. Jediné co mi vadí je to, že nesedí dobře na hrdle, když za něj vůni vezmete do vteřiny vypadne vůně. Pro mě nešikovné, protože mám vůně v polici a vyndavám je z police za víčka :( tak snad ho brzo nerozbiji. A to je vše :) Je úžasná už jen tím flakónkem. Ten je až ohromující svou jednoduchostí :) Mě se moc líbí.

Nemůžu si pomoct, ale ženské vybírají vůně podle obalu a nikdy nezapomenu na dámu, která mě na parfumérii oslovila ať jí pomohu najít nějakou vůni. Doporučovala jsem své oblíbené a paní mi asi po třetí vůni řekla, že sejí musí líbit hlavně flakón a pak, že si vůni zkusí :) Tato dáma mě přesvědčila o tom, co jsme si dávno už myslela  :) Je pravda, že na první pohled by Vás asi nezaujal, pokud nejste jako já a líbí se Vám jednoduchost :)  

No ruku na srdce Sandro, ty jsi jak počasí a každou chvilku se ti líbí něco jiného :D  
Sakra,moje alter ego má pravdu :/ Ano líbí se mi každou chvilkou něco jiného. Jednou jednoduchost a někdy zase složitost a nápaditost. Jsme ženy a názor na jednu věc měníme 30x do hodiny :) U mě klasika.

Jelikož jsem nebyla úplně jistá, že mi bude vonět tak jsem četla pečlivě složení. Držím se u výběru vůní dvou zásad. 
Jelikož nejsem na ovocné vůně, tak nemít v srdci vůně ovoce a když ovoce tak pomeranč, citron, limetku.  A druhá moje zásada je: pokud je ve vůni jasmín, růže bude ti to vonět :) Ano druhá rada je vysloveně má a jsem si jistá, že každá máte nějakou svou oblíbenou ingredienci :) Já miluji jasmín a moje babička třeba nenávidí vanilku :) ( tu mám taky ráda ) 

Impr3ssive je složen: 

Hlava: Kiwi, rebarbora, růžový pepř
Srdce: Meloun, jasmín, brambořík
Základ: Citronové dřevo, santalové dřevo, pižmo

Pokud jste takové jako já, tak Vás tato vůně nenechá chladné a začne Vám něco připomínat a ve výsledku se budete pořád očmuchávat a po cca třech hodinách si uvědomíte, že vůni vlastně znáte, ale v mnohem dražší podobě. 
Impr3ssive je totiž kopie Dolce & Gabbana L´Imperatrice 3. Nejen že vůně je složením stejná i posazením ingrediencím je stejná a obal se taky moc neliší :) natož papírová krabička ta je taky stejná :D 

Když si to vezmu kolem a kolem mnohem raději bych si na zkoušku koupila Impr3ssive než její originální sestru. Protože ten rozdíl v ceně je tam poměrně znatelný.
Originál se cenově pohybuje na internetu kolem 1000 Kč a Impr3ssive koupíte za 164 Kč a to mi přijde za 100 ml docela láce. 
Jeho velké plus je, že krásně voní a dlouho drží.Výdrž je neřešitelný problém u svěžích vůní. Měla jsem ho na sobě celý den a ještě večer v krámu se mě prodavačka ptala čím to voním. 
Upozorňuji, že na mě poměrně hezky drží vůně a většina vůní na mě voní jinak než na všech ženách okolo mě. Tato vlastnost se někdy dá počítat jako plus :) Kupodivu, když jsem jí na sobě měla nikdo nereagoval, ale musím zdůraznit, že jsem ten den jí měla jen na poště a moc mě nemohly ani očichávat :)

Jako další jsme si objednala:

Olivia

Chytrá Horákyně jistě tuší, copak je to asi za dvojnici. Její originální verze má totiž stejný dokonce i papírový obal s podobným symbolem :)

Důvod proč jsme si koupila zrovna jí je naprosto jednoduchý. Já tady totiž mám její dražší ségru. A nechtěla jsem si jí tak rychle vyplácat :) 
Šetřílek :) 
Ale opravdu, chtěla jsem něco namísto ní a ten originál trochu šetřit. A kdo hádal, že originální vůně je Olympea od Pacco Rabane měl pravdu :)
Olivia je dup právě Olympea. Obě holky mají jméno začínající na O, navíc mají i stejnou barvu papírového obalu, nemluvě o flakónu, barvě a vůni a složení :D

Takže co flakón?
Ta originální verze má podle někoho až kýčovitý flakón. Podle mě nádherný.
A pozor! Jsme u změny nálad a názorů, zatímco před tím jedeme v minimálnosti  teď vyhledáváme naopak kýče 
 Hale ty moje milé vnitřní já, nemohlo by si držet hubu? Děkuji. U klasiky je hodně zdobený po celém obvodu listy. Evidentně to má připomínat vavřínový věnec :)


Olivia je mnohem jednodušší, hladká a její vítězství připomíná snad jen víčko, které s trochou fantazie připomíná pohár. V jeho středu nalezneme motýlka, pod ním název a opět značku, označení EDP 100ml no a tím to hasne :) Mě se zrovna u této vůně ten flakón nelíbí. Mě se nelíbí ten tvar. Navíc je trochu prohnutý v zadní části a prostě .... O flakón nejde :D A mimochodem u ní víčko drží jako přibité :)

Složením je Olivia a Olympea úplně stejná. Jestliže máte rády tu originální veryi, budete mít ráda i tuto.
Protože :
Hlava: Pomeranč, jasmín, zázvor
Srdce: Sůl, vanilka
Základ: Santalové dřevo, kašmírové dřevo, ambra

Na rozdíl od ségry má Olivia jemnější barvu i vůni. Je sladká, nevtíravá a opět dlouho drží. Na mě jde až do svěžesti. Neříkám voda, ale fakt jemná a čistá vůně. Jestliže Olympea je spíše zimní a podzimní vůně tak si troufnu říct, že Olivia se dá nosit i se začátkem jara, protože není natolik intenzivní.

Tady můžete porovnat, která je vzhledově hezčí :) Mě se třeba nelíbí flakónem ani Olympea ve velikosti 30ml.
Olivia má 100 ml, jak jsme již psala jedná se o EDP a za cenu 164 Kč se vyplatí na celé čáře, protože nikdo ten rozdíl nepozná. Nikdo.
Je to sice trošku zmatení protistrany, ale pokud potkáte známou a ta Vás bude vyslýchat jakou máte vůni a kolik stála adt... s naprostým přehledem můžete říct její sestru a internetovou cenu 1740 Kč
Olympea se na internetu pohybuje zhruba od 2000 za největší velikost 80ml. Když si vezmete, že Olivia je ve velikosti 100ml a stojí 164 Kč,jak jsem již psala. Ve chvíli kdy Vám dojde a už ve flakónu není ani kapička nemusíte plakat, protože díky její ceně můžete vůní mít hned několik do zásoby. Co se týče reakce okolí, tak si jí všimla jedna z našich dam z obchodního oddělení a líbila se. Takže má taky palec nahoru :)

A dostávám se ke konci :) Nechci říkat, že to nejlepší na konec, to asi ne, protože ta poslední vůně je profláklina všech profláklin a voní s ní asi každá dáma, slečna, paní.
Moje poslední volba padla na slavnou vůni Lancome a to La vie est belle, ale v podobě opět její méně slavné sestry :)

La Buena Vida

To je ale podoba :) 
Jelikož já mám ráda kytky a sladké vůně tak se v té své lince držím :) ano není to žádná novinka, ženské mají rády sladké vůně a nebo na opak jemné a svěží. Hned na začátku Vás uklidním a povím vám velký tajem. Je úplně jedno co se líbí Vám, ale pokud máte přítele, partnera, milence, manžela tak Vaše vůně by se měla líbit hlavně jemu :)


 Velkou výhodou je, když ho nemáte :D Pak si na sebe můžete cákat co chcete :D 
Proboha tě prosím mlč! :D dál... Bohužel, je to tak :) Chlapy mají na ženách rádi sladké vůně a libují s ve vůních jako je Sí nebo právě La vie est belle. 
Přiznávám se bez mučení na mě je La vie až moc silná, ale za nějakou pěknou cenu bych jí zkusila i tak :)



Flakón je k pousmání rozkošný. S ohledem na originál se drží a nedrží předlohy. Opět se opakuje hladké sklo, tvar je stejný jako u originální vůně jen jsou rohy hladší a celý její flakón je tak nějak více uhlazený :)
Na víčku mašlička :) i ve stejné barvě jako má La vie :D To jsme málem umřela smíchy :D Ale mnohem hůře střižená :D Co se víčka týče tak padá asi podle nálady :D Protože mi 2x zůstal v ruce a pak zase ne. Víčka jsou mor vůní. Mě třeba s víčky vůní likviduje Avon. U žádné vůně prostě víčko nedrží.
Těsně pod mašličkou najdete takřka totožný název La buena vida, dále pak značku, EDP a překvapivý obsah 100ml :) Prostě vše stejné jako u předchozích dvou vůní.

Její složení se opravdu podobá La vie.
Hlava: Černý rybíz, hruška
Srdce: Kosatec, jasmín, pomerančový květ
Základ: Pačuli, fazole tonka, vanilka, pralinka

Jediné co se liší je pralinka. ta u vůně tak nějak zastupuje ořechy, které jsou v originálu. Jinak vše stejné a vše líbezně, omamně a sladce voňavé. Na mě je tak akorát, myslím si, že více sladší vůni už bych nezvládla. Třeba Sí a navrch intens to už bych omdlela :/ Ale tohle je takový ten pomyslný mezním co můžu. 
Přijde mi, že na mě tu sladkost trochu ztrácí. Mimochodem já mám stejný syndrom jako moje máma ve vůních se koupu. Ne že šplíchnu a jdu a nebo procházím mlhou :D To fakt ne. Já a mamka se vůní doslova sprchujeme. Navíc já se voním jak na kůži tak ještě trochu přes tričko. Jelikož a to má hodně lidí sama sebe necítím tak jistota je jistota. :) La buena prošla zátěžový test u mojí babičky, protože spolehlivě jako čmuchací pes našla vanilku a se slovy sladký, vanilka odešla vařit. Na druhou stranu kamarádka, která je teď na vůně citlivá tuto vůni odhalila poměrně hned a líbila se jí :)a ptala se co to tak pěkně voní, že jí z toho není v jejím stavu špatně a to je opravdu, co říct :) Ve stejný den druhá kamarádka taky vůni cítila hned co ke mě přišla a strašně se jí líbila. Takže La buena má hned tři pomyslné palce :) 

Vůně i kdyby jste si je koupily jen na zkoušku tak určitě stojí za to, protože všechny pochází z Franci a jak známo Francouzi umí vůně. Dlouho drží a jsou k nerozeznání od originálních vůní stejného složení a velké plus je pořizovací cena  :)

Všechny vůně vedle sebe :) Vypadají moc hezky a hezky voní.

Takže s touto bombou se s vámi loučím :) Za mě musím říct, že Norma Zlín v současné době má asi nejlepší komunikační schopnosti co jsem kdy u e shopu zažila. Protože jsem se ptala na naskladnění La buena vida a přišla mi odpověď ten samý den ráno. Mimochodem ptala jsme se ve dvě ráno a odpověď jsme v jedenáct měla na emailu.  Za přístup a odpovídání na dotazy má ode mě Norma palec nahoru.
Co se týče cena a kvality také palec nahoru :) míněno hlavně na vůně.
Za sebe mohu jen doporučit, já určitě zase objednám nějakou tu vůni, protože ještě pár vůní mě zajímá a pokud mi nebudou sedět tak za maximální cenu 199 můžu s přehledem někomu věnovat a určitě neurazí.
Další podle mě super věc je cena poštovného. Cena se pohybuje od 79 Kč jako balík na poštu a do ruky až do 188 Kč přičemž tato cena je účtována za doručení EMS a DPD ( mám pocit, že to je expresní balík a nějaké super rychlé doručení ) Ano chápu, že na tom není asi nic zajímavého, ale při objednávce nad 1000 Kč je pošta ZDARMA a k objednávce dárek.Zdarma je balíky na poštu či do ruky, ale také doručení  GLS ( kurýrem )  A co se týče kurýrů, asi poprvé se mi stalo, že by byl milý a usmíval se.
Všechny informace najdete na stránkách co se týče platby i poštovného :) Já jsme to tu vzala jen letem světem :)

A to už je opravdu vše :) Mějte se hezky Vaše Sandra

Komentáře

Oblíbené příspěvky