Garnier dvoufázová micelární voda

Ahoj holky,
hitem tohoto jara je několik výrobků, na které se těší asi celá blogerská sféra.
Já jsem si pořídila několik těchto novinek a postupně se snad dostanu k napsání článků na ně. Novinka na kterou jsme se těšila asi nejvíc je Dvoufázová micelární voda od Garnier. Mám její předchozí verzi a ta je dle mě asi jedna z nejlepších micelárek, které najdete v drogérii. Mimochodem některé parfumérie mají svoje značky a mají i super micelární vody :) Takže bylo nanejvýš jasné, že nutně potřebuji zkusit novinku z rodiny Garnier.
Já jsem četla u někoho článek o právě chystaných novinkách a takřka všechny se mi líbily a tak jsem den co den chodila do drogérie a hledala je. Našla jsem asi jako první řasenku L'oreal False Lash Sculpt a po dalších cca 14 dnech konečně Garnierku, áááááááááááááá jaká sláva.
Pohádka pro zasmání, vletěla jsem do Tety bez svého psího doprovodu a našla jí v regálu za 199 Kč, krása. To se mi za ní teda dát nechce. Šla jsem domů vzala si chlupatý doprovod a šli jsme na procházku. Už už jsme přicházeli do ulice kde bydlíme a napadlo mě zaskočit do DM. Tak tam vejdeme a všechny prodavačky mě hned zdravily a vítaly se s pejskem. Tak jsem pozdravila a s vodítkem a psem na konci jsem procházela oblíbené regály. Slevy a hlavní stojany a honem ke stojanu s odličovacími věcmi. A hele ona tam :) Za krásných 149 Kč. Šup jedna micelárka a jde se domů.



Doma jsem se nalíčila a někam šla ( teď fakt nevím jestli do práce a nebo na návštěvu, fakt nevím, ale není to úplně podstatné. )
Večer jsem se hecla abych i přes otevřenou micelarku Balea, zkusila Garnier. Snažím se do používat to co mám načaté, ale někdy to prostě nevyjde :) Touha po novém je ovšem silnější.
Něco málo k odličování: Čekala jsem, že micelárka bude zázrak a, že se obličeje nebudu muset moc dotýkat. když odličuje úplně vše. No Nars makeup moc přesvědčivě neodličovala. Musím říct, že se s ním poměrně prala a vůbec nechápu proč. Musela jsem stejný tampónek opět trochu navlhčit, aby se začalo něco dít. Dobře, po pár zmatených tazích tampónkem se probudila. Asi jí došlo, že má pracovat a něco dělat. Takže tedy umyla co mohla, ovšem ne moc důkladně. Následoval další tampónek ( mimochodem používám ty velké od Marionnaud ) Takže jsem opět a zase šolíchala pleť až jsem teda odlíčila. Oči taky nebyly žádný extra výkon. Zase dva tampónky na jedno oko. Ovšem řasenka stále držela. Takže do čista na jedno oko jsem musela použít tři. To samé následovalo na druhém oku. Ještě že jsem neměla vodě odolnou nebo neslíbatelnou rtěnku :) Bohužel toto je popis mého prvního použití. Upřímně moc odvázaná jsem z ní nebyla :(
Přeci jen jsem se donutila se namalovat další den znovu a tím pádem večer odličovat. Musela jsem na zkoušku do divadla. Tentokrát jsem zkusila jiný makeup. Měla jsem L'Oréal Paris Nude Magique Eau De Teint a to je takový jemňoučký, miloučký, něžný a lehký miláček, že vlastně ani nevíte, že ho máte. Tím pádem jsem doufala, že to bude lepší. Nebylo to odličování o tolik lepší jak jsem čekala. Měla jsem pocit. že na tamponek stejně musím tlačit aby vůbec něco z obličeje odlíčil. Na dva velké tamponky jsem nakonec makeup odlíčila, ale popravdě dva jsem použila i na Nars. No řasenka z očí taky nešla moc dobře, Musela jsme jí nechat hodně rozpustit a následně jí odlíčí, bohužel mi přijde, že štípe v očích. Možná je to tím, že jak nosím čočky tak ty oči mám citlivější. A hlavně tedy tím, že musíte tamponek přiložit na oko a nechat rozpustit řasenku a tímto se vám voda do oka prostě dostane a v té chvíli je to nevyhnutelný krok a následně i trocha bolístek :/ Navíc k tomu všemu ještě vysušuje :/ Musím říct, že těsně po odlíčení je ten pocit pleti příjemný, ale pak výsledný křupkový efekt se mi moc nelíbí :(  Ano, micelárky vysušují, to víme všichni, ale tato nezanechává mastný povlak, ale zanechává vysušenou pleť a pak vypadáte jako jedna velká oschlá křupka :) Super efekt :D Ani photoshop nepotřebujete :) Ovšem já ve svých třiceti letech nepotřebuji být ještě vysušenější než jsem. Nějakým zvláštním způsobem se mi díky letošní zimně změnila tak strašně pleť, že jsem přešla z masné pleti na de hydratovanou až suchou :) Taky moc pěkné :D Takže náprava spočívá v hydrataci a lepší péči o pleť. Bohužel jsem si velmi naivně myslela, že tato micelárka mi k nápravě trochu pomůže, ale nepomohla. Asi počkám ještě na třetí zkoušku a použití a následně se rozhodnu zda poletí do koše a nebo jen k babičce :)

Oficiální popis : Dvoufázová micelární voda 3v1. Tvář, oči, rty,
Díky formuli obohacené o micely, odličovací oleje a velmi známí arganový olej, dvoufázová micelární voda odstraňuje všechny tipy make-upu, eliminuje nečistoty a zklidňuje plať jedním tahem. Výsledek: velmi hebká pleť bez mastného filmu. Aplikujte pomocí vatového tampónku, bez tření a oplachování. Vhodné pro všechny tipy pleti, včetně citlivé.
* 200 použití pomocí vatového tampónku.

V obchodech je zhruba za stejnou cenu jako růžová. To znamená cca od 199 do 99 Kč záleží na obchodu a na akcích či ne-akcích :) Obsah 400 ml. Z toho je tak 1/4 olej a 3/4 micelárka. Já jsem svou pohádku psala a teď záleží jen na Vás kam si pro tu svou půjdete.

Popravdě já asi zůstanu u klasiky a to růžové Garnierky a asi úplně nejlépe u La Roche Posay, kterou miluji :)

Všem se moc omlouvám za recenzi, je to jen můj názor a nemusí se schodovat s tím vašim a je mi jasné, že třeba ani nebude :)
Každopádně Vám všem přeji ať se máte krásně a papa Vaše Sandra

Komentáře

Oblíbené příspěvky