Jsi víc ( Dermacol ) Anděl nebo ďábel?

Ahoj,
poslušně hlásím, že ještě žiju :) I když ne moc přesvědčená o tom nejsem :D Než se zeptáte, proč článek až po takové době, tak chci říct, že jsem na články neměla nějak náladu natož čas. Toliko asi na úvod.
A teď honem k článku ať zase není dlouhý jako týden před výplatou :
Asi každému došlo, že když se tak blbě ptám jsi víc anděl nebo ďábel, že mluvím o řasenkách od značky Dermacol a hlavně o AngeLash a DeviLash.
Dvě naprosto odlišné řasenky, které chtěla zkusit asi každá blogerka a youtuberka. Jelikož já jsem hodně na řasenky tak jsem si na ně s radostí počkala :) Konečně mám obě dvě doma a mohu je porovnat a taky Vám ukázat, jaké jsou.

 AngeLash


Božská zlatá barva celého obalu Vás okouzlí, ale to je asi vše. Ten zbytek už působí naprosto odpudivě. Olepený vrch řasenky. Chápu, že se někam musí dát čárový kód, ale ta polepka je vážně hrozná. Ovšem dá se sundat a řasenka pak působí mnohem hezčím a minimalistickým dojmem. Každopádně mě ještě vadí, že celkově celý obal řasenky je pomalovaný nápisy nestačí napsat jen jednou název řasenky? Musíme ho mít 2x a ještě naprosto nesmyslné znázornění očí neznáme andělské dámy, která nám předvede, jak řasenka určitě nebude vypadat? Protože tento efekt vážně nedělá.

 Když upustím od obalu a přejdu na samotnou řasenku je to snad ještě horší než obal sám.
Řasenka má hodně velký kartáček mírně prohnutý. Takové nedotažené J.



No nepěju chválu ani na obal ani na kartáček a asi v tom budu pokračovat. Konzistence řasenky je strašně mokrá, až bych řekla, že přehnaně.
Bohužel mě s řasami dělá takový ten hnusný efekt z 80 tých let a to takové pavoučí nožky. Slepí mi řasy k sobě a pod vrstvou řasenky vypadají jako když jich mám málo.


Strašně moc jsem jí chtěla a moc jsem nechápala, proč o ní nikdo nebásní. Už jsem to bohužel pochopila :/
Jediné plus je barva řasenky a teď myslím obalu jinak jsem na ní nic závratného prostě nenašla, ale vážně jsem se snažila. Za mě určitě ne. Myslím si, že až trošku vyschne tak bude fungovat lépe, ale kdo si koupí řasenku a bude čekat dva měsíce než trochu vyschne, aby jí pak mohl bez problému používat?

DeviLash


Je o něco starší ségra AngeLash. Respektive vyšla cca půl roku dříve něž zlatá verze. 
Pokud mám mluvit o obalu tak zase vytknu polepku na víčku. Neřekne mi nic víc než to, že řasenka bez parabenů a dodává ďábelský objem + 196 procent. Bez této informace bych asi přežila. Opět ohavné oči neznámé tentokrát ďábelské dámy 


Tady teda ukázka se blíží skutečnosti a i vedle očíček je čárkový kód. Mě by přišlo logičtější a příjemnější popisek a čárkový kód umístit tak aby vše bylo u sebe a vynechala bych ty nereálné efekty řasenky :) Dá se to nazvat matení a mystifikace zákazníka? Podle mě ano :) Červená barva hodně provokuje ovšem odírá se :) Ano prostě já budu pořád remcat :D 

Co se týče konzistence a kartáčku tak jsme na tom o 100 procent lépe než u zlaté ségry :) Kartáček je přibližně 2 cm dlouhý váleček s poměrně hezky uspořádanýma štětinami. Určitě se mi líbí více než ten co má ségra. 


Konzistence je taková krémová, hutnější. Pěkně řasy obalí a již po první vrstvě krásně zahustí. Podle vrstev řasenky se dostavuje i hustota. Kupodivu slepuje minimálně. Jen bych ráda řekla, že jak AngeLash tak DeviLash mám na očích v jedné vrstvě. To znamená nanesla jsem řasenku a nechala zaschnout. Dál již nic. 


Tady je efekt řasenky :) Myslím si, že je mnohem hezčí než od Andělské sestry :) Kupodivu jsem na levé oko dala DeviLash a na pravé AngeLash. Na levém oku mám vždy hezčí a delší řasy než na pravém. Kdyby jste se chtěly hádat, že to tak určitě není tak věřte, že to tak je, protože každá půlka obličeje je prostě jiná. Já mám hezčí řasy vždy na pravé straně. na tu hezčí stranu jsem dala horší řasenku a dokázala si tak, že ten efekt se mi prostě nelíbí a na horší řasy jsem dala tu lepší řasenku. A i tak se utvrdila v tom, že efekt je hezčí a pro mě na celé čáře vítězí DeviLash. 


A která je ta Vaše? Jste víc Andělé a nebo Ďáblice? :) 
Já jsem jasná pekelnice :D a teď mě tak napadlo, že by bylo zajímavé udělat ještě další jako VampLash :D No žen mezi nebem a zemí je hodně tak snad už Dermacol nenapadne dělat další :D 
Mějte se krásně Vaše Sandra :) 

Komentáře

Oblíbené příspěvky