Linka je mrtvá, ať žije linka

Ahoj,
tak mě tak napadlo ukázat Vám něco málo z toho co jsem kdy namalovala. Ale opět nastává stejný problém. Nemám nic dost kvalitního na focení, takže si nejsem moc jistá jak budou fotky vypadat, ale doufám v to, že dobře a, že to splní účel názorné ukázky :)

Linky :)


Linky jsou věčné.
Linka zemřela, ať žije linka.

Jsem se nechala trochu unést :D , ale jen jsem chtěla naznačit, že linka je něco, co jen tak nikdo nepřekoná a co se nikdy neztratí z podvědomí každé ženy. Většinou když nevím co si namalovat, volím linky. Ne protože jsou jednoduché, ale právě proto, že linky jsou a vždy budou moderní a krásné.
Naučit se dobrou linku a hezkou a hlavně dobře padnoucí je otázka cviku, ale při správném trénování se to naučí snad každý :)
Každopádně ať již milujete a nebo nenávidíte linkovou ságu je asi nejdůležitější (podle mě) najít čím linky malovat :) Gelové, tekuté, vodě odolné, stínové, tužkové, fixové. Jak linky malovat :) Slabá, silná, jednoduchá, dvojitá, složitá, Kleopatřina. A čím linky malovat :) Štětcem roháčkem, Kulatým, Hrotem.
Linku můžete namalovat čímkoli a v jakékoli podobě. Meze se Vám a vaší odvaze nekladnou. Trošku mez klade zručnost, ale proč se neučit od základů a pilovat k dokonalosti?

1) Čím malovat? (produkt)

Upřímně? Čím chcete a čím se Vám dělá linka nejlépe a v čem se nejlépe cítíte, tak tím jí namalujte :)
Nikde není jasně dáno linka se musí dělat jen tužkou, jinak to není linka.
Vyberte si, volte, kombinujte.

* Gelové oční linky


 - Mají různé stupně barev od azurové až po žlutou.
Nejčastější problém nastává u černé linky. Ne vždycky je černá černější až ne nejčernější. Gelové linky jsou dobrý začátek jak cvičit linky. Není úplně jednoduché se s nimi naučit malovat, ale když toto zvládnete, tak zvládnete úplně vše :) Jejich velké mínus je, že hodně rychle vysychají.
Ale i to se dá napravit :)
Můžete si pomoci podkladovou bází (namočíte štětec do podkladovky a následně do linek) bohužel toto má za následek zhoršení barvy linek. Hodně velkou službu mi prokázaly linky od Elf. Přikládám pár fotek pro představu jak si opravit oblíbené linky, i když při ceně jakou jsem za ně dala mi jejich odchod ani netrhal srdce :) natož peněženku :) Ale v současné době je na trhu více než jedna značka od které si můžete vybrat linky.
Co se týče Elfu vždycky jsem s nimi měla problém. Většinou linky přišly trochu oschlé a nebo hodně vyschlé. S Gelovkama je prostě těžký život a buď budete investovat pokaždé do nových linek a nebo si je budete ředit. Rozhodnutí je na Vás.

Vyschlé Gelovky rozdrťte a drť smíchejte s podkladovou bází. Bohužel u těchto Elfích už jsem nedokázala z naprosto vysušených linek udělat nic :/

Ale černé se povedlo zachránit :) Upřímně jsou více srdcová záležitost než peněžní.




Takto vypadají linky po tom co jsem je rozmíchala. Nezměnila se ani barva ani intenzita natož vlastnosti :) Taky existuje ještě druhá varianta :)
 Že se na vše vykašlete a koupíte si pokaždé nové linky a budete je využívat v jejich plné palbě :)
Rimmel - Scandaleyes

Elf gelové linky v akci :)

* Tekuté oční linky 

Každá tekutá linka je zvláštní produkt, který nikdy nedělá to co má :D buď špatně kreslí a nebo blbě drží a nebo pomalu zasychá.Ale našla jsem linky co jsou použitelné a nepoužitelní a naprostý TOP :). Je jen na Vás jakou si zvolíte. Mám tady, ale pár linek, které bych Vám ráda ukázala a popsala a představila :)

Tekuté linky - Orifleme Veryme

Nezlobte se na mě, ale jsou totálně k ho... K ničemu :)
Barva není černá, ale šedá. Než zaschnou tak to trvá asi 3 minuty. Nevydrží v plné palbě ani 2 hodiny a nedej Bože, že venku poprchává nebo prší. Budete jako panda hned co se objevíte někde kde je vlhko. Ne a ne a ne a ne. Za cca 70kč nebo kolik stojí. Cena se liší katalog od katalogu. Ztráta peněz.

Tekuté linky - Oriflame Wonder Liner 

Mají vodovou konzistenci a díky tomu se s nimi špatně maluje. Prostě jsou moc mokrééééé. a než štěteček otřete tak to trvá a vyplácáte tak spoustu barvy. Koupila jsem si je jen kvůli štětečku, který je takový jako hrot fixu ale střižený do roháčku. (štětec) a musím uznat, že se s ním pěkně maluje ať již silná tak slabá linka.
Hodně velká nevýhoda je v té vodové textuře. Špatně se používají, protože přebytek barvy musíte otírat a to zabere čas, když toto neuděláte a nedáte si tu námahu přebytek barvy otřít tak si na oku vytvoříte kaňku. Navíc se špatně se odličují. Dělají černé čmouhy :D Ale vážně strašné. To odlíčení je hodně náročné na odličovací tampóny :)

Tekuté linky - Miss Five - vodě odolné 

Dělají moc hezkou linku, která je hned suchá a díky vodě odolnému provedené velmi lesklá a příjemná. Nelepí, neslévá se neroztírá a nešpiní. Samé plusy jí dávám :) Nevýhoda je jen v hrotu, kterým linku nanášíte. Brzo se totiž opotřebuje a pak se s ním špatně maluje :/ To mě mrzí. Stačí hrot špatně otřít nebo zavadit o hrdlo lahvičky a hned poznáte, že na štětečku to zanechá špatnou stopu. Ale za mě super linky, snadná manipulace, netečou, nelepí a zasychají cca do10 vteřin. Zaschnou to vzhledu nalepeného plastového proužku, ale vydrží, neopadávají. Dobře se odličují. Super levná alternativa linek :)
Cena byla cca 49kč + pošta 

Tekuté linky - Dermacol Ultra Black Dipliner

Nu co na ně říct? Chcete linky? Takové aby měly krásnou barvu, konzistenci, dobře zasychaly, neroztíraly se, neztrácely barvu ani intenzitu, nedrolily se? ANO???? 
Tak tyhle jsou TOP. 
Nedám na ně dopustit. Jsou super a víc než to. Prosím nikdy nezamýšlejte, že by jste je stáhli z trhu, protože pak se zastřelím. Nic lepšího asi jako náhradu neseženu. Mají super hrot, přesný, tenký. Linky jsou suché během vteřiny, neopadávají, během dne se nemění ani barva ani vzhled. Z oka se dají snadno odlíčit. Odlíčíte je v kouskách :) žádná patlanice.
Cena v krámech je od 149 asi do 199 Kč tak nějak se pohybuje u celé této řady.

Všechny linky pohromadě+ pár dalších na ukázku. Orifleme barevná linka je asi tak stejně na prd jako černá linka. Černá linka ze z klikacího systému, kdy si na jednu stranu dát lesk a na druhou stranu třeba linku. Modrá je v klasickém balení. Flitrové pokud nemají barevný podklad jsou nevýrazné. Mám troje Classics a všechny jsou moc pěkné.

* Linky na oči v tužce


Těch je taky milion a jedna :) a přijde mi že všechny černé jsou dobré jen na rámování vnitřních linek. Mě osobně nějak extra nedrží na oku. Rozmazávají se. Tužky používám minimálně. Ale našla jsem několik tužek co jsou fajn a budou se Vám líbit :) 
Pokud hádáte, že jsou od Dermacolu hádáte správně. Nebudu je nějak extrémně rozepisovat, ale pár slov si prostě neodpustím.
Každopádně doporučuji namalovat linku tužkou a zafixovat stínem, protože tužka je hodně máslová a roztírá se a stín pomůže tužku lépe udržet

Tužka 2v1
Dermacol tužka 2v1 (silná tužka na fotce) je tužka i stín. Je to něco mezi kouzlem a naprostým úžasem od první chvíle. Barva černo stříbrná (stříbrně černá) není to prostě sytě černá barva. Je hodně lesklá, ale je nádherná a to co na ní miluji je : TUŽKU NANESETE NA OKO A DRŽÍ. Prostě drží a neroztírá, neobtiskává se. Nic. Prostě drží a nehne se dokud jí neodlíčíte. 
Doporučuji. Napadá mě upozornit na to, že linka vedená ve vnitřní lince oka ono zmenšuje ( mluvím o černé barvě. Linka na vnější lince oka oko zvětšuje, ale pozor na pandu :) Linka bílá ve vnitřní lince oka rozšiřuje a rozjasňuje oko.

Tužka na oči Matt Black
Další Dermacolka :) Holka Dermacolí. A další co musím říct, že je super. Měkká jemná a krásná barva. 

Micro tužka na oči Micro Black
Nemám jí co vytknout. Je to malinkatá tužka (průměrově) Jemná, přesná, měkká a prostě se s ní velmi dobře maluje slaboučká linka :) 
Mám jí moc ráda 

Tužka na oči barevná 
Avon. Všeobecně si myslím, že má dobré tužky na oči. Mám pár nových odstínů, které jsou nov v katalogu a musím říct, že jsou velmi fajn. Na letní malování jako dělané :) ale stejně bych na linku použila i stín :)


* Linky na oči ve fixe


Jsou pro mě něco jako vyhozené peníze, protože vysychají závodní rychlostí a nedělají co dělat mají. Ale podle mě je to kus od kusu a značka od značky. Mám jedny linky od Oriflame a ta je prostě k ničemu :/ Když by jste s ní chtěly kreslit na stíny zničíte jí hned. Barva je spíše světloučká černá a vynechává. 
Ta druhá Lorealka je narozdíl od Oriflame lepší, ale ne moc. Barva je o něco černější a lépe se s ní maluje. 
U mě si fixy nezískaly moc velkou oblibu :( nezlobte se za to na mě, ale prostě nejsem na fixy.
Pravdou, ale je, že fix je ten nejjednodušší způsob, jak se naučit linky malovat :) Poměrně jednodušše se od malovávají a takřka s ní není žádná těžká práce. Mohu doporučit jako první linku, ale počítejte s tím, že fix rychle osychá a díky tomu musíte pracovat rychle :) ale nezoufejte existuje mnohem lepší pomůcka než fix a to: 

Sys flitrové stíny (píšu všude schválně G) jsou jedny z nejlepších linek co jsem našla. Drží. Začnou opadávat až po dlouhém nošení cca 6hodin. A mají krásné barvy. Dále vidíte obě fixy a tekuté linky od Oriflame z clik systému (to není ani snad černá barva :( ) A stín.
* Stínové linky


 A v neposlední řade můžete použít i stíny na vytvoření linky. Vezměte si dobře pigmentované stíny a kapky do očí, štětec a šup na to :) Zrovna jsem nenašla žádné lepší stíny než zrovna tyto, ale jako názorná ukázka to postačí. Stíny nahraďte linku jen v tom případě, že buď nemáte linky a nechcete si je kupovat a nebo máte jiný důvod. Stín je prostě stín, je myšlený na celé víčko. Stíny jako linky jsou hodně nestabilní a málo vydrží. V současné době se dělají už pudrové oční linky a ty jsou na tom s výdrží o něco lépe, ale prostě smiřte se bud s tím, že za chvíli budete mít stín všude a dlouho nevydrží a nebo s tím, že linku budete muset upravovat ( a to jsem zapomněla dodat, že jen za předpokladu, že na oko dáte alespoň podkladovou bázy )
Podle mě, je ale na nácvik linek nejvhodnější stín (když se linky učíte dělat) + kapky do očí. Kápněte trošičku na stín a štětec v navlhčeném stínu "obalíte" barvou. Stín v této podobě má tu výhodu, že hned barví a zasychá.
 
2) Čím malovat? (Nástroj) 


Nabízí se mi jediná odpověď :) čím chcete :) Záleží hodně na tom jak jste zručné a jak moc umíte se štětci či aplikátory. Já třeba už přez 6 let maluji štětci a neumím už malovat pěnovými aplikátory. Je pravda, že na něco se lépe hodí štětec a na něco aplikátor. 
Na gelové linky určitě doporučuji takové štětce jakou chcete mít linku. Slaboučkou? Zkuste roháčka. Silnou? Co třeba kulatý štětec. A naprostým kompromisem v tomto ohledu je silikonový aplikátor. 
Stíny můžete nanášet jak štětcem tak hrotem aplikátoru. Prostě Vy sami si musíte najít tu správnou linku i ten správný nástroj čím jí malovat :)
Protože tento krok za Vás nikdo neudělá :)

Mě se nejlíp maluje roháčkem na nehty. Mám pocit, že asi úplně nejlépe. V poslední době se mi gelovky malují dobře i silikonovým hrotem.

3) Jaký tvar?

Zdroj Google


Já vím, že Vás už asi štvu tím, že Vám vlastně nic neporadím, ale ani u tvaru Vám prostě nejsem schopná poradit :) Každé z nás sluší jiná linka, ale klasikou nic neztratíte. :) Takže linka podél řas a ocásek nahoru :)

Jako doufám, že oceníte ručně malovanou linku :)
Ale taky se Vám vše úplně nemusí vydařit a z linky se stanou patvary, ale tak i tak se dá vše opravit :)

A když krok jedna selže :) můžete se pokusit chybu napravit :)


S linkou není úplně jednoduché kreslení, ale cvik je to jediné co Vám vykouzlí tu nejhezčí linku :)

4) Jak začít?
  1. Odmastit - Oko ( oční víčko) před nanášením linky musíte řádně odmastit - zní to sice divně, ale je to tak. Oko můžete na linky připravit tak, že na tampónek nanesete odličovadlo očí na vodní bázy ( odmašťujeme takže nic s olejem) a víčko otřete. 
  2. Zapudrovat - Pokud chcete, aby linka déle vydržela použijte podkladovou bázy a nebo oko zapudrujte transparentním pudrem. Někdy používám podkladovou bázy a tu ještě přepudruji. 
  3. Tvar - Vyberte si tvar linek. Pokud nevíte jak má linka vypadat, jak jí budete malovat?
  4. Produkt - Vyberte si čím linky budete kreslit 
  5. Náčiní - Vyberte si čím linky na oko budete malovat 
  6. Místo - Vyberte si místo kde budete tvořit. Kosmetický stůl? Kuchyňský, barový, taburetka? Najděte si místo, kde si můžete opřít loket a máte tak jistou oporu ruky. Tím zamezíte vlnobití vlnek na oku :) 
  7. Malujeme - Linku malujte vždy po menších částech. Je jednodušší spojit čárky na oku do linky než linku opravit. Udělejte si nejdříve takový náčrt toho jak má linka vypadat a pak teprve náčrt vytvarujte do konečného tvaru.
  8. Řasenka - Celé líčení zakončete řasenkou :)  
Tak co? Pomohl Vám článek k dokonalé lince? Já doufám, že ano a že Vaše linky budou jen hezčí a hezčí. Doufám, že jste se společně se mnou dobře bavily a některé rady využily. Pro ukázku Vám přidám pár fotek s linkou :)
Mějte se moc hezky Vaše Sandra

Stíny BB a jemná linka Dermacol

Paletka Sleek a linky Dermacol


Linky za pomoci šedého stínu

Černý stín a Flitrové zlaté linky Sys

Modré kouřovky a glitrové linky Sys


Paletka UD a linky Dermacol

Glitrové linky Sys ( odstín mám dokonce jako swatch na ruce o pár fotek výše )

Paletka Sleek a linky Dermacol

Linky Oriflame Veryme


Gelové linky Elf ( ty co se mi nepovedlo zprovoznit :/ )


Modrý a fialový stín s Kleopatřinou linkou v tužce Dermacol

Kleopatřina linky přetřena linkou s flitry Sys

Paletka UD a linky Dermacol

Červený stín, černá, bílá a červená tužka na oči. Líčení, které se chystám znovu využít :) černou tužku je lepší dotáhnout k dokonalosti za pomoci tekuté linky v tomto případě Dermacol

Tak co? Líbil se Vám linkový článek? Já doufám, že ano a že díky tomuto článku se Vám linky budoudařit přinejmenším tak pěkně jako mě :)

Mějte se hezky Vaše Sandra



Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mně se tvůj "linkový" článek líbil, ale obávám se, že linky mi i tak nepůjdou. Nikdy se mi nepodaří udělat je na obou stranách stejně, nehledě na to, že si pak stejně promnu oči a vypadám jako panda :-D. Spíš sem přemýšlela, jestli by se už víc nevyplatilo, nechat si udělat permanentní linky - třeba tady. To musí být super, vstát ráno v podstatě nalíčená :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky