Tvářenkový Tag

Ahoj,
tak jsem tady dumala nad tím, co dalšího napsat. Až jsem vydumala, že bych článek o rtěnkách mohla přepsat na článek o tvářenkách :)
Jinými slovy - to samé, ale o něčem jiném :D
Vynechám rozjasňovače a bronzery a vezmu čistě jen tvářenky :) Tak co? Líbí se Vám nápad? Doufám, že ano, a že společně se mnou si za slintáte :) Pokaždé, když něco píšu nevycházím z úžasu, co vše mám :D
Tak jo :) Jdeme na to :)


1) Kolik máš tvářenek?
- Hmm těžko říct, jak to počítat. Obalově 17 a kusově 20. Protože v jednom obalu je třeba víc tvářenek než jedna.


2) První tvářenka, kterou jsi měla nebo dostala?
- No myslím si, že to byla tvářenka, kterou mi dala prababička Růženka. A byla to Miss Sporty odstín něco mezi hnědou až meruňkovou. Byla strašně tmavá a neseděla mi.


3) První tvářenka, kterou sis koupila?
- Mám pocit, že jsem si první tvářenku koupila až někdy ve 20letech. Tvářenky jsem hrozně dlouho nepoužívala. A proto první, co jsem si kdy koupila byla Loreal - RoseWood - ve své podstatě stejná jako moje první tvářenka a opět mi neseděla :D 


4) Jakou tvářenku jsi nejvíc unosila? 


- Žádnou :) 
- Hodně jsem nosila stín, co se dá spíše považovat za rozjasňovač. Ludanmei - 07


5) Nejoblíbenější tvářenka?

  

- Myslím si, že Mary Kay - Ribbon



6) Poslední tvářenka, kterou sis koupila?
- Neodolala jsem :D z 990 Kč sleva na 590 Kč. Kdo by odolal takové ceně. V parfumérii Sephora se buď zbláznili a nebo umoudřili a udělali slevovou akci na značku Nars ( doporučuji Nový Smíchov) 
Tím pádem se mnou odešla kráska jménem Angelika.





7) Po které tvářence teď nejvíc toužíš?
- Určitě bych do budoucna ráda zkusila Milani USA tvářenky. Ale kdo čte můj blog a sleduje FB, tak již jistě ví, že napíšu Nars a to Orgasm.
(Asi budu muset zase do Sephory :D jestli ještě bude akce na Nars tak se mnou odejde a možná i další. áááááááááááááá)

8) Od jaké značky máš nejvíc kousků?
- Nars 3
- Mary Kay 2

9) Oblíbená neutrální tvářenka?
- Nemám 


10) Nejoblíbenější meruňková tvářenka?
- Nemám. Nenosím je. Tu co jsem měla jsem odlifrovala Báře.

11) Oblíbená zářivá růžová?
Mac - 01 



12) Oblíbená fialová?
- Nemám :)

13) Taková ta tvářenka, když prostě nevíš?
- Snažím se, aby tvářenka ladila s očima proto jí volím tak nějak k nim. Pokud na očích mám jen linku snažím se tváře oživit a to perfektně zařídí Sleek - Pomegranate 


14) Nejoblíbenější barva tvářenky?
- Asi jako u všeho. Růžová 

15) Nejhezčí obal tvářenky? 
Mary Kay z kolekce Sheer Dimensions a nebo Swarovski edice krabiček.

16) Nejhorší obal tvářenky? 
- Z těch co mám Paese - Rouge 35. Obal je hodně fórovej nutno uznat, že barva tvářenky je super 



17) Nejlevnější tvářenka jakou máš? 
- Essence - 02 Pink me - 35kč 

18) Nejdražší tvářenka jakou máš?
- Určitě jedna z Nars tvářenek. Cena cca 990 Kč 

19) Unáhlená koupě? 
- Catrice - 050 Aproposapricot




20) Nejmilovanější tvářenka? 
- V současnosti Nars - Angelika 

Tak a jsme u konce. Jak se Vám líbila návštěva v mém šuplíku? :) Já jsem se zase zamilovala do tvářenek, které mám. Do budoucna plánuji ještě dalších pár tvářenek, které ani nemám na Wishlistu. Každopádně zde v článku jsou již uvedeny tvářenky, které jsem si pořídila a určitě se o nich dozvíte více, protože se chystám na další splněné potřeby :)
Mějte se hezky. Vaše Sandra

Komentáře

Oblíbené příspěvky