Moje TOP značky ( nejhorší a srdcovky)

 Velká bomba mi bouchla v pokoji :) Pár ilustračních fotek, jak jsem zase perlila při uklízení mého pokoje :) Navíc i nějaké to zamyšlení a konečně článek o tom, co vlastně chci říct :D


hledejte malou zlatou kazetku :) v pravo



















 Ahoj,
jak jsem psala článek o splněných potřebách napadlo mě uklidit si svoje kosmetické šuplíky a vytřídit tak věci, které nepoužívám. No po zásahu dopadla moje kosmetika takto. Viz fotky :) Ani si neumíte přestavit jak mi krvácelo srdce :D Ale dopadlo to takhle :) Vše jsem si pěkně seřadila. jen ten třetí šuplíček by chtěl krapátko zaplnit :) Já bych, tak strašně chtěla vyhrát nějaký velký balíček peněz :D Myslím, že by prodavačky v obchodech s kosmetikou nestačily obsluhovat :D




Kdyby jste si chtěly klepat na hlavu, proč jsem uklízela a vyhazovala šminky a článek má nadpis Top značky tak odpověď je zcela jednoduchá :D
Prostě se potřebuji zase trochu vykecat než řeknu to co jsem chtěla :)
Ale popravdě :)
Z šuplíků jsem odstraňovala značky známé i neznámé a nafotím je a určitě je šoupnu někam na prodej, protože je toho strašně moc.
Dostala jsem se díky tomu k tématu Top. Top jako nejlepší, ale i jako nejhorší ani ne tak produkty, ale spíše značky.

Každá z nás asi na začátku svých líčících dnů :D (to je slovní obrat jako blázen ) Měla ve svém šuplíku ne moc kvalitní kosmetiku, ale levnou. Od značky Avon až po Vietnamce.
Přiznejte se :) Je to tak? A pokud ne tak gratuluji, byla jste šťastná puberťačka. Co já si pamatuji začínala jsem černým stínem ( který mám do teď v šuplíku. Je i vidět na fotce :) První fotka v červené lady krabičce malá zlatá kazeta. Nepoužívám je. Jen citová vazba mi to asi nedovolí jí jen tak dát pryč. ) Ale to neznamená, že kosmetika bez názvu nebo neznámé značky není dobrá. Pár kousků mi zůstalo a to díky své kvalitě. Každopádně asi začnu :) Radši :) Vezmeme to asi tak že od prvního místa až po to poslední je hodnota od nejlepší po tu nejhorší, myšleno zrovna v prvním sloupci ( co je hned dole :) ) Hned dál najdete ty nejlepší značky, nejkvalitnější a moje srdcovky.

Top těch méně dobrých značek ( a musíte uznat, že čas od času dokážou vymyslet pěkný úlet, který je nekvalitní, nesplňuje to co slibuje a cena neodpovídá kvalitě)

Asi úplně nejlepší v tomto prvním moc nechvalném sloupku je značkou, kterou můžete běžně najít v drogérkách a obchodech i katalogu.
  1. Avon
  2. Oriflame 
  3. Catrice
  4. Essence 
  5. Alverde
  6. Elf
  7. Gabriella Salvete
  8. Cien
  9. Miss Sporty 
  10. S - he
  11. Fleur de santé
  12. Bezejmenné značky a nekvalifikovaní prodejci
Poměr kvalita, cena, výkon.
Avon a Oriflame jsou katalogovky, které si našly svoje příznivce i zaryté odpůrce Musím říct, že se tyhle dvě značky hodně vyskytují v mém šuplíku.

Avonu - nejhorší produkt jsem našla v podobě odličovače 3v1.
Oriflam - nejhorší produkt jsem našla v podobě laku na nehty.
Catrice - nejhorší produkt jsem našla v podobě mono stínů. (nepamatuji si řadu)
Essence - nejhorší produkt jsem našla v podobě laku na nehty.
Alverde -  nejhorší produkt jsem našla v podobě paletky stínů.
Elf - nejhorší produkt jsem našla v podobě gelových linek. Když jsou nové jsou nádherné. Postupně začnou vysychat a to je otázka cca týdne. Za 99kč linky a mít je měsíc? Přehnané.
Gabriella Salvete - nejhorší produkt jsem našla v podobě rtěnky.
Miss Sporty - nejhorší produkt jsem našla v podobě laků na nehty, tvářenky, stínů.
S - he - nejhorší produkt jsem našla v podobě makeupu.
Fleur de santé - nejhorší produkt jsem našla v podobě očního krému na vrásky.
Bezejmené značky a nekvalifikovaní prodejci -  Úplně vše. Prosím neriskujte zdraví výměnou za nízkou cenu. Psala jsem článek kvalita vs kvantita. Než si za 100kč koupit 10 ks rtěnek u Vietnamců a neověřených prodejců bezejmených značek tak prosím jděte do drogérie a kupte si od Miss Sporty 2ks.

A konečně k té příjemnější části a to TOP MOJE ZNAČKY, které nejsou seřazené podle kvality, ale podle hlasů mého srdce :)

  1. Urban Decay              
  2. Nars
  3. Bobbi Brown
  4. YSL
  5. Mac
  6. Inglot
  7. Sleek 
  8. Mary Kay
  9. Dermacol
  10. Dior
  11. Chanel
  12. Givenchy
  13. L´oreal
  14. Lancome
  15. Avon
  16. Oriflame 
Překvapivé???
  1. místo  UD díky Vice 2 a Naked.
  2. místo Nars díky rozjasňovači Albatross.
  3. místo BB za stíny.
  4. místo YSL za rtěnku.
  5. místo MAC za stíny.
  6. místo Inglot za stíny.
  7. místo Sleek za stíny.
  8. místo Mary Kay za Mikrodermální sadu.
  9. místo Dermacol za mozaikový pudr.
  10. místo Dior za BB creme.
  11. místo Chanel za stíny.
  12. místo Givanchy za tvářenku.
  13. místo L´oreal za přípravky na vlasy.
  14. místo Lancome za řasenku.
  15. místo Avon za lesky na rty.
  16. místo Oriflame za sérum na řasy.  
Tak schválně jestli to máte stejně :) Nemohu si pomoci, ale jsem na kvalitu :) Zajímal by mě Váš názor a třeba jaký máte nejoblíbenější produkt. Doufám, že se Vám článek líbil a víte co?
Mějte se hezky. Vaše Sandra 

Komentáře

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nemám úplně nejoblíbenější značku. Mám jich rovnou několik a myslím si, že jsou celkem nastejno, protože každá je pro mě výjimečná jiným produktem.
    NARS - tvářenky, rtěnky, lesky, stíny na oči dual intensive, podkladová báze pod oční stíny, korektor, konturovací pudr Laguna, rozjasňovač Albatross
    MAC - tvářenky, rtěnky, pigmenty, gel na obočí a lesky
    Sisley - make-up
    Benefit - podkladová báze pod Make-up a konturovací pudr Hoola
    Too faced - rtěnky Melted, konturovací pudr, podkladová báze pod oční stíny (ta základní)
    Guerlain - rozjasňující kuličkový pudr
    theBalm - rozjasňovače
    Urban Decay - stíny na oči
    Clinique - Chubby stick
    Chanel - rtěnky, stíny na oči, make-up na vodní bázi
    T.L.Clererc - pudr na obličej
    Helena Rubinstein - řasenky
    Inglot - stíny na oči
    Tweezerman - hřebínek na řasy, pinzeta, manikůra, pedikůra
    Bioderma - Micerální voda, tonikum
    Mulondon - balzámy na obličej
    Inlight - balzámy na obličej, masky na obličej
    A-derma - krém pro atopiky (používám na obličej)
    Štětce - Real techniques, Kent, Da vinci, Sigma, Hakuro, MAC
    Jinak na desinfekci kosmetiky používám obyčejnou lékařskou z lékárny s alkoholem a štětce myji mýdlem na výtvarné štětce z Altamiry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla na Lancome :-) - parfém Miracle, rtěnky a řasenka Doll Eye

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky