Rtěnkový Tag




Ahoj holky,
nedávno jsem u Lucky - Get The Louk viděla krásné video o rtěnkách. Děkuji jí tímto za inspiraci a mám tady pro Vás vlastní verzi. Snad se Vám bude líbit :)

Miláčkové pohromadě. Nevšímejte si balzámů a jeleních lojů :)
Dají se tihle cvrčkové považovat za rtěnky? :D


Otázka :)

1. Kolik máš rtěnek? 
  •  Hodně :D Počítala jsem to 10x :) Takže současný stav je 68 ks klasických rtěnek + 2 jsou na cestě ke mě, 7ks rtěnko lesků, 3 ks Lipbutter a 67 ks vzorků rtěnek :D Takže pokud dobře počítám 147 ks.


   2. První rtěnka kterou jsi měla/dostala?
  •  Měla a už nemám. Byla Gabriella takový studený růžovofialový odstín hodně lesklý, ale byla to barva co mi seděla od 15 let až do 20 :)
  • Bohužel jí nemám jak ukázat. Rtěnku jsem nedávno poslala dál. 






3. První rtěnka, kterou jsi si koupila? 
  •  Taky už nemám :) Miss Sporty barbínkovská růžová velmi světlá a kopie této Rimmelky na fotce :) 
    Rimmel - Candy 002 pro inspiraci a přiblížení barvy rtěnky od Miss Sporty
 4. Jakou rtěnku jsi nejvíc unosila.
  • Určitě to byla ta Gabriella, kterou již nemám.

   5. Nejoblíbenější červená?
  •  Mary Kay - Firecracker  

    Mary Kay - Firecracker

    6. Poslední rtěnka, kterou sis koupila?
  • Ještě dvě u sebe nemám takže je nemohu zveřejnit. A tak za poslední považuji tu rtěnku, kterou jsem dnes přinesla z pošty. YSL - Rouge Volupté 2 Blonde Sensuel 
YSL - Rouge Volupté 2 Blonde Sensuel

7. Po které rtěnce teď nejvíc toužíš?
  • Určitě chci zkusit nějakou od značky Sleek 
8. Od které značky máš nejvíc kousků? 
  • Klasických rtěnek v plném balení mám 16 ks od značky Oriflame :) 
  •  10ks od značky Avon a 67 ks mini vzorečků
9. Oblíbená nahá rtěnka?
  • Jestli se za ní dá považovat, tak je to Avon - Whisper 
Avon - Whisper



10. Oblíbená korálovka? 
  • LasPlash - 02 Coral Twist

11. Oblíbená zářivá růžová? 
  • Jednoznačně bych řekla  MeMeMe - Hot Magenta, ale ta je taková do fialova, ale je nádherná a když bych měla přemýšlet dál nad zářivkami napadají mě:
  • Pierre Robert - 11 a taky:
  • Maybelline - 900 Pink Pop 
    MeMeMe - Hot Magenta
     
    MeMeMe - Hot Magenta
Ne nedělám si srandu :D jsou si strašně podobné a v tomto světle se to blbě fotí :)
 
 12. Oblíbená fialová? 
  • Překvapive Miss Sporty, je to takový Lipbutter, bohužel odstín nevím 


13. Taková ta rtěnka, když prostě nevíš? 
  • Mary Kay - Pink Chérie 
    Mary Kay - Pink Chérie
14. Nejbláznivější barva rtěnky, kterou máš?
  • Už nemám. Měla jsem modrou. Jednu tmavší modrou, ale málo kryla Miss Sporty a druhou studenou modrou a to byla Gabriella. 
15. Rtěnka, kterou nejméně nosíš?
  • Rimmel - Candy 002
    Rimmel - Candy 002
16. Nejhorší obal rtěnky?
  • Cien a nové Miss Sporty - černý plast a nic víc :/ 
  • Koukněte se na recenzi o kosmetice Cien psala jsme jí společně s Bárou

17. Nejhezčí obal rtěnky?

  • Tak schválně :D kdo typoval, že řeknu YSL tak typoval správně :) 

YSL

18. Nejlevnější rtěnka jakou máš? 
  • Asi Cien stál mě 29.90kč 

19. Unáhlená koupě? 
  • Mac - Viva Glam - Lustre, nějak jsem měla potřebu mít rtěnku od Mac a nějak jsem úplně nemyslel na to, že odstín mi nesedí a že se mi nelíbí :D 
 
Mac - Viva Glam - Lustre


20. Nejmilovanější rtěnka?
 Loreal - Color Riche - 200 Berry Ros
  •  Hádejte :D jestli jste řekly YSL tak máte pravdu :) Oba odstíny co mám miluji asi nejvíce ze všech rtěnek, ale určitě za zmínku stojí 5 růžových nádherných rtěnek co mám a určitě jednu musím vypíchnout a to: 


  •  Loreal - Color Riche - 200 Berry Ros. Byl to strašný hit v té době. Už se asi ani nevyrábí. Je to taková nádherná barva, který mi nejde zachytit, ale vyfotila jsme jí. Myslím, že v jejím složení je mateří kašička :) 

 Loreal - Color Riche - 200 Berry Ros
Nejoblíbenějších 5 růžovek, které bych nikdy nedala pryč :)











































Jak jste na tom vy? Počítaly jste někdy kolik máte rtěnek? Já moc :D jak je vidět :) Snad se se mnou podělíte o svoje nejmilovanější kousky, protože při psaní tohoto článku jsem si uvědomila, že několik milovaných rtěnek jsem docela odstrčil.
Mějte se hezky Sandra  









Komentáře

  1. Můj současný stav je: 4 rtěnky od MAC (ještě dvě si hodlám koupit), 1 hybrid ( jeden si ještě koupím) a 1 chubby stick.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky