Souboj 12ti Micelárních Vod - L´oréal a Mixa

Ahoj holky,
Pamatujete si na první část o Micelárních vodách? Mám tady pro Vás další část :) Já to nebudu asi dlouho prodlužovat a půjdu hned k tomu co chci tímto článkem říci :)

L'ORÉAL Sublime Soft Skin Perfection - Micelární Voda 3 v 1 

Oficiální popis :

Micelární voda Sublime Soft od Loreal Paris odličuje make-up, čistí pleť a zdokonaluje ji v jediném kroku. Ideální pro suchou a citlivou pleť. Její účinky - okamžitě odličuje make-up z obličeje, očí i rtů,
- odstraňuje veškeré nečistoty a přebytečný kožní maz, - zklidňuje a tonizuje pleť. Vlastnosti - hypoalergenní, bez alkoholu, dermatologicky testováno.

První dojem a použití

Docela hezké a účelné balení. Nijak extra nevoní a nechutná. A dál ... no nedělá vůbec nic Jako na to jak je vychvalována tak musím říct, že znám lepší. Třeba Dermacol Micelárka je 100x lepší než tato Jsem opravdu zklamaná (Berte v potaz to, že každý z nás má jiné nároky, jinou pleť a potřebuje určitou činnost od produktu, který kupuje.)
Je příjemná, nelepí, ale strašně málo odličuje co se týče make up a pudr jsem musela otírat asi 3x tamponem. a těch tamponů jsem vyplácala asi 6. Oči odlíčí pěkně. Stačí přiložit tamponek, chvilinku počkat a pak setřít, přeložit tamponek a jemně špičkou tamponu odlíčit řasenku.
Poslední dojem a použití
Používala jsem jí zase cca 30 dní tedy měsíc.
No a tak, jak micelárka nic nedělala se za ten měsíc asi bouchla a začala makat, ale opravdu usilovně. Sama jsem nechápala, jak je to možné. Berte v potaz to, že záleží hodně na tom, jaký používáte makeup a pudr a celkově líčení. Dermacol Cover je pro každou Micelárku oříšek. Nejenom pro L´oréal, ale i pro další. 
Za ten měsíc mě přesvědčila o tom, že je dobrá a dostála svému jménu. To, že perfektně odličuje oči, to se nezměnilo. S makeupem a pudrem se pere, ale odlíčí. Opravdu do každého líčení jde s vervou " Já to odlíčím" a skutečně odlíčí. 
Mám pocit, že jsem svůj první dojem psala pod nějakým špatným světlem nebo nevím co to bylo. Ale po prvním použití jsem jí chtěla hodit z okna vzteky. Teď bych jí nedala :) 
Ortel
Na to jak moc jsme jí neměla ráda si mě získala. Asi si řekla, že mě prostě o své kvalitě přesvědčí a povedlo se jí to. Takže mohu říci SMĚLE DO NÍ. já se k ní určitě vrátím, ale asi si počkám až bude v akci :) protože její cena za 200ml se pohybuje od 99kč až do 139kč.
A to je vše :) První minerálka ehmm micelárka za námi a dalších devět?  před námi :D Snad se Vám článek líbí a půjdete zkusit micelární vodu nebo jiný produktů od Lóréal a doufám, že si přečtete i další recenze na další a další vody :) A další a další alegorické vozy budou následovat :D No nic už mi hrabe takže se mějte krásně Vaše Sandra  
Dobře tak ne :D Abych neměla roztahané ty recenze na několika článcích připojím sem ještě jednu :D to koukáte, co? :D Jsem si myslela, že Vás překvapím :D Sama sebe jsem překvapila :D
Nu dobrá, další dáma na holení. Dobře přiznám se :D úplně stejný žvást jsem Vám psala již minule :D Ale jdeme na další vodičku :) kočičku :D ( ta vodička kočička je těžká ironie :D )

MIXA  Moisturising - čisticí micelární voda


 Oficiální popis

Micelární pleťová voda je ideální pro citlivou pleť obličeje a očí, která je náchylná k podráždění.Aktivní látky vitamin B5, zklidňující výtažek z růže. Účinky - pokožka obličeje a očí je dokonale vyčištěná, osvěžená a zklidněná, bez pocitu pnutí.

První dojem a použití

Ošklivé balení, ale má pumpičku. Poprvé, když jsme jí zkoušela měla jsem na obličeji Byg Easy, řasenku, a krémové oční stíny od BB. Nijak extra se s tímto líčením neprala ani naopak. Přišlo mi, že odličuje dobře. Stíny oká. Řasenka byla již trochu větší problém a obličej taky odlíčila dobře. Na první dojem, ale nedávám a nedělala jsem ukvapený závěr. Další večer jsme se odlíčila a šla do sprchy :) Šmudla obecná :D První jsem si, ale myla obličej houbičkou a gelem na čištění pleti. Houbička byla barevná od make upu :o Tak jsem na to chvilku zírala a řekla si, že jsme kopyto a špatně jsem se odlíčila a nevěnovala tomu dále pozornost.    

Poslední dojem a použití

Nějakou dobu jsme jí používala a mohu přiznat, že to opravdu měsíc nebyl. Všechny vody jsem používala měsíc i déle, ale prostě Mixu ne :/
Jev se špinavou houbičkou se mi stával čím dál častěji. Takže v rukách to nebylo! Dost se s odlíčením - ČEHOKOLIV  pere. Nejhorší je, že řasenka je pro ní extrémně náročný sport. Odlíčit oči trvá asi 10 minut a tím dostávají hodně zabrat řasy. A tím pádem strašně moc padají. Proto jsem pak vypadala jako vypelichaná kočka ( respektive jako Bára, když jí vypadaly nastavené řasy) Musela jsme pak požívat sérum na růst řas a Ricinový olej.

Ortel

Za mě jedno velké NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ !
Ze začátku jsme jí dávala šance, ale po extrémním vypadávání řas jsme už neměla nervy na další testování. 
Zbytečná ztráta času, zbytečné plácání tamponů a nervů. Nedokážu už o ní napsat zhola nic. Ani pěkného. Protože, jsme z ní zklamaná a šokovaná. Tímto končím. Za mě ne a milá Micelárka šla dále. Dostala jí ode mě kamarádka, která se minimálně líčí a značku Mixa má ráda a vyhovuje jí. 

Dobře :) jsme na konci. Napsala jsem další dva moje pohledy na dvě Micelární vody :) 
Píši schválně slovo moje :) protože je to můj názor a vy nemusíte souhlasit. A věřím, že některé nebudete. Mixu jsem dala kamarádce a ta je s ní spokojená. Opravdu, každý názor není směrodatný. Vy se jen můžete rozhodnout zda zkusíte a nebo ne. 

Tak a tím končím :) Mějte se krásně Vaše Sandra :*

Komentáře

Oblíbené příspěvky