Catrice Nude Illusion



Ahoj holky,
tak jsem tak jednou přišla domů z práce, vyzvedla psa a šla společně s ním na poštu. A tam na mě čekalo, krásné překvapení :) V podobě balíčku od Ladyboxu, který byl velké překvapení :)

Překvapení vystřídalo další překvapení v podobě ručně psaného dopisu. Který mě rozsekal :) Lépe se to nedá říct. Jestli si já na něco potrpím a co fakt oceňuji je přístup. A takový psaný vzkazík je pro mě TOP.

Vážně tohle na mě zabírá. LB si na tohle potrpí, protože když mi třeba posílali náhradu za zničený produkt nebo omluvu vždy byla ručně psaná. Prostě za mě ten přístup je směrodatný a mají mojí chválu :)
No, ale co jsem našla v balíčku :) Linky, o kterých jste již mohly číst článek barevné linkování a dva produktíky, které jsem měla možnost odzkoušet a posoudit.

Oficiální popis:
Make-up Nude Illusion nabízí lehký podklad s optimálním matujícím krytím. Díky pigmentům odrážejícím světlo podklad rozzáří pleť a formule navíc hydratuje pokožku, je dlouhotrvající a chrání pleť proti UVA a UVB záření. Výsledek: bezchybná a přirozeně vypadající pokožka. 

Nový makeup Catrice Nude Illusion a něco, co ještě neprozradím :) No nebudu to dále prodlužovat. Jdeme na to :)

Make up Catrice odstín 010 Nude Ivory 
První pohled na makeup - Hezké skleněné balení, které se dá roz šroubovat a použít dále :) Ale na druhou stranu je docela velké. Necestuji moc často, ale  tak je balení velké a špatně se dá uskladnit. Super barvička, odpovídá barvě mojí pleti. Za tu jsem moc ráda.
První použití - Docela mě oslovil :) Jak jsem již psala pěkná barva, hezká textura.




Ani moc hustý ani tekutý. Prostě tak akorát :) Byla jsem zvědavá, čím mě ještě zaujme. 






Vzala jsem si na něj svůj oblíbený štětec od RT a šup do práce :) Musím říct, že nepatřím k těm slečnám, které mají bezchybnou pleť, ale bohužel mám trochu problematickou pleť. Sem tam nějaký pupínek, ale hlavně moje barva pleti je extra světlá. Je složité najít odstín, který mi sedí.

Nenalíčená bez make upu :) Kupodivu na této fotce mám tu pleť i docela hezkou a ne s nijak znatelnýma nedokonalostma.
Nalíčená :) S make upem :) A zase stejný xicht :D
Musím říct, že krytí je mega super a dost mě překvapilo. Napoprvé se mi s ním moc hezky pracovalo. Velmi mě překvapoval. Krok za krokem mě čím dál tím více šokoval svojí barvou, konzistencí, krytím, roztíráním a vrstvením. Pokud na nějakém místě potřebujete trochu více krytí stačí houbičkou a nebo prstem naťupat na místečko. Jeho finisch je matný a velmi přirozený. Působí "nezmalovaným" dojmem. Při prvním použití jsem schválně sledovala, kdy se mi pleť začne lesknout. Někdy kolem 17 až 18 hodiny večer. Proto musím říct, že bez lesku a bezchybného vzhledu jsem se těšila cca 6 hodin.

Další použití - Používala jsem ho cca měsíc den co den. A o to více jsem ho pozorovala. Postupem času jsem, ale nacházela pár chybiček :/
Vyžaduje rychlou a přesnou takřka precizní práci, protože rychle zasychá. Pokud toto nedodržíte máte 100% zaručené brázdy a šmouhy či fleky, které vám zvýrazní i pudr  :D
Takové to vzplanutí, že pleť zmatňuje mě postupně opouštělo a vracelo se. Jako tato věta se špatně vysvětluje :D Na počasí, které je teď bude super. Protože pokud budete vyvíjet aktivitu a trochu se zapotíte, tak zapomeňte na pleť bez lesku. Takřka během okamžiku se začnete lesknout. Ale spíše bych to dávala za vinnu počasí než samotnému make upu. Pak se mi tento jev opakoval čím dál častěji. Tak jako tak dávám to za vinnu počasí ne samotnému make upu. Další věc, která mě dost namíchla bylo zjištění, že je takřka nemožné opravit nedokonalosti na vaší tváři během dne. Make up je odolný proto otěru cca 5 hodin, ale pak jak se začne mastit se prostě místo kde máte make up otřený nedá opravit. Natož zapudrovat. Prostě čím déle jsem ho měla na obličeji tím více mě štval. Když ho nanesete (rychle a přesně a precizně) hned zapudrujete tak je výsledek moc moc pěkný :) Ale během dne ho prostě nepřepudrujete. Jakmile se jednou zmastí už nemáte šanci ho opravit jen tak prstem nebo labuťenkou a pudrem. Doporučuji na opravu štětec a makeup znovu lehce rozetřít v místě, kde potřebujete a hned zapudrovat! ( No nepředpokládám, že nosíte u sebe v kabelce či tašce štětce :) ale já je nosím a tak jsem tu opravu měla o něco jednodušší)
Asi to bude znít divně, ale mě přijde, že make up se zbláznil. Od prvního použití až do tohoto článku pracoval pokaždé jinak. Při prvním nalíčení kryje a hezky se spojí s makeupem. Při opravě prostě sedí na obličeji a ani náhodou se s pudrem nespojí. Prostě na sebe tyto dva produkty jen koukají a prostě sedí na obličeji. Při použití štětce máte reálnou šanci make up opravit, ale doporučuji už nepudrovat, protože pokud to nestihnete v jeho časovém intervalu tak se dočkáte fleků, protože přesně se dostaví efekt " sedneme si tady vedle sebe a budeme tady dokud nás neodlíčí "
:) tak nějaký závěr :) 
Dost mě oslovil. Barva a kryvost mega pěkná. Hůře se s ním pracuje a určitě ho nedoporučuji začátečníkům. Poměr kvalita, cena a výkon?
asi takto - Za mě má palec nahoru. Na to, že je to mega levný a drogérkový make up je super. A slovo super má hlavně za tu barvu. Odstín 010 je pro naprosté bledule, jako jsem já a už jen za to se stal oblíbencem. Práce s ním není jednoduchá, ale postupem času si ho vycvičíte podle sebe :) Chce to jen trochu trpělivosti

Neradujte se :D ještě nekončíme :)
Hledala jsem nějaký produkt na srovnání. Došla jsem k závěru, že jich moc nemám :D Ale dobře :) Make up bych přirovnala bud k Revlonu Colorstay 24 hrs 110 Ivory a nebo k Essence Stay All Day 16hrs 20 Soft Nude. Bože :D Čučela jsem tady na ně a došla jsem k závěru, že ten článek bude mega dlouhý :D Zkrátím to.

Revlonu Colorstay 24 hrs 110 Ivory  -  Se dá sehnat v několika světlých odstínech, takže si vybere i naprostá bledule. Odstín 110 je jeden z nich. Perfektně sedí barevně, tak i konzistencí. Musí se s ním pracovat také rychle, protože jinak má stejné vlastnosti jako Catrice. Je odolný proti otření a mnohem lépe se vrství a celkově vydrží déle. Dal se mnou bez chyby cca 13 hodin (možná by dal i těch 24 :) ) Problém u něj je cena a dostupnost. Když bych měla říct pravdu, je lepší než Catrice.


 Essence Stay All Day 16hrs 20 Soft Nude - Strašně dlouho to byl můj oblíbený make up. Pak jsme na něj nějak zapomněla a přestala jsem ho používat. ( Důvod, proč jsem ho přestala používat? Nevím. Dodělala jsem první balení, pak chvíli nepoužívala. Koupila druhé balení, půlku z něj jsem dala mamce. Nakonec jsem si ho zase vzala zpět :D Prostě mi asi hrabe :) )
Má hezkou konzistenci, hezky se s ním pracuje a nedělá masku. Bohužel, ale i ten nejsvětlejší odstín je na mě tmavý. Odstín 20 je takový oranžový a sedí mi maximálně v létě :) Není odolný proto setření a určitě nedá 16hodin. Hádala bych se za 10hodin :) Seženete ho v DM za příznivou cenu.


Závěr na Catrice -  Pokud potřebujete větší krytí a chcete přirozený vzhled, je dobrou volbou. Určitě Vás osloví barvou. Od nejsvětlejší po nejtmavší. Má 5 odstínů, ze kterých můžete vybírat a nebo je míchat. Počítejte ale s tím, že ta výdrž nebude super při větší zátěži. Na focení a na romantický večer bezvadný, ale pokud ho chcete mít na obličeji celý den ve škole a ještě po škole ( práci ) určitě mějte po ruce štětec a upravujte. Bezchybný vzhled cca 6 hodin, postačí méně náročnějším slečnám. Za 30 ml s cenou 199kč ho doporučuji. Ovšem, já sama si další balení nepořídím :) Mám totiž v oku jiného krasavce, kterého chci zkusit :)

Sláva :D jsem na konci mega recenze a srovnávačky. Strašně jsem Vám sem chtěla dát ještě pár foteček, ale prostě můj telefon se rozhodl jít do " křemíkového nebe " :D ne nebojte se neumřel úplně jen se léčí na reklamaci :) A můj foťák pro změnu stávkuje a nechce mi fotky zachytit tak, jak chci já  a ne tak jak chce on :D  prostě se vše spojilo, aby mi co nejvíc znepříjemnilo psaní tohoto článku. Každopádně já budu doufat, že se Vám líbil i tak, a že až otevřete boxík tak nebudete zklamané :) Já si určitě koupím celý boxík, protože již teď vím komu uplatnit make up :)

Tak a mě nezbývá nic víc a nic miň než se s Vámi rozloučit a poděkovat :)
mějte se zatím krásně Vaše Sandra

Na závěr fotka :) Makeup Catrice  a něco :D a stíny UD :)

Make up Catrice, pudr Alverde, dlouho trvající rtěnka YSL


Prosím berte v potaz to, že recenze a srovnání je můj objektivní dojem na tyto produkty. Nemusíte s nimi souhlasit. Každá z nás má jinou pleť a vyhovuje jí něco jiného. Děkuji za pochopení 



      






Komentáře

Oblíbené příspěvky