Já to nechci - JÁ TO POTŘEBUJI

Ahoj holky,
tak jsem si zase tak nějak naplánovala budoucí nákupy :) A musím říct, že hodněěěěě budoucí. Nějak nezbývá čas, síla a ani penízky na nákupy. Ale snít můžu :) Takže jsem si vysnila pár věcí a ráda bych Vám je ukázala :) 
Jednotný zdroj Google.com :) kdo jiný

1) W7 - Africa 
 
 Strašně se mi líbí. Má nádhernou barvu a prostě i ten reliéf je skvostný. Nedá se svítit. Musím jí mít :) 
Cena od 100kč do 200kč

2) Benefit 

 Big Easy  


 Každý ho chce. Slibuje zázraky a ty mě docela zajímají :) Doufám, že to co slibuje bude i dělat. Doporučila jsem ho kamarádce na základě recenzí a ta se s ním spokojená na 99% 
Doufám, že i já na něj budu říkat jen samá superlativa :)  
 Cena od 300kč do 1000kč

 Fake up 
Asi nejznámější Benefití korektor. Dost jsem o něm slyšela a taky je dost chválený. Upřímně - Benefit nepatří mezi moje top značky, ale mám ho ráda. Dosta ráda bych ho sehnala někde jinde než v Sephoře :D 
Cena od 500kč do 800kč 
 


3 ) Urban Decay 

Pocket Rocket


Vychytaný lesk od UD. No co jsem měla lesk na rty od UD k Naked 2 tak byl hrozný :/ Doufám, že tento bude lepší. Líbí se mi jeho nápaditost a nazí chlapci :D Co jsme na něj koukala, tak funguje na principu takové té destičky jak se mění. :) Myslím si to. Ale někde seženu a dám echo :D

Cena od 150kč do 300kč  

 Vice 1

Jak asi víte, mám doma 2ku a je nádherná a prostě stíny a pigmentace super. Přestala jsem kupovat stíny a ujíždím už jen na UD. Zbavila jsme se mono stínů a menších paletek a nechám si už jen ty velké a kvalitní. Mezi ně patří určitě i tato :) 
Pokud bude stejně tak dobrá jako 2ka, kterou mám tak už teď se na ní těším :)
Cena se pohybuje cca kolem 1500kč (pokud jí ještě seženete)

 Vice 3
V současné době je na trhu nová Vice. Třetí kráska a myslím, že s nejkrásnějšíma barvami. je jasná :) Prostě někde jí seženu a pokusím se jako vždy za co nejnižší cenu :) 
Cena je v současné době někde na 2000 kč (Nejsem blázen :D to nedám) 

5)  Štětce od W7

W7 Face Blender štětec - krasavec na make up. Myslím si, že bude skvělý. Díky svému tvaru se s ním na obličeji dobře pracuje, protože ať ho na tvář přiložíte jakkoliv tak přesně opisuje tvar. Moc se mi líbí :)

Cena je od 100kč do 300kč




 

W7 Sponge Brush houbičkový aplikátor na makeup - Další prdelínek od W7 :) A další na make up. Údajně se s ním dobře zakrývají nedokonalosti peti i celkově se hezky roztírá make up. No zajímá mě :)

Cena opět od 100kč do 300kč





                                                                      6) YSL
 Rouge Volupté Shine 
Ten kdo mě sleduje ví, že se YSL stal mojí srdcovkou. Miluji tu značku za svůj vzhled i za kvalitu produktů. Do teď hledám nádhernou červenou rtěnku a našla jsem dvě u YSL a to 17 Red Muse a 18 Red Tabou.
Kiss and Blush

Tento skvost v hranaté lahvičce je tvářenko rtěnka od YSL. Několikrát jsem si jí již zkusila na pusu. Měla jsem snad 8 barev na sobě ( všechny do růžová a červené) 

Cena se pohybuje od 1099kč 




7) Bobbi Brown
Strašně dlouho chodím okolo jejich krámku a rtěnky mě přitahují čím dál víc :) Třeba někdy budou mít nějakou mega akci a nebo jí seženu někde za super cenu. Když kouknu na tuto fotku tak vede ta růžová :) I když jsem byla v krámku našla jsem si odstín který jí byl podobný :) Jsou moc pěkné.

Cena je od 500 do 800kč 

8) Guerlain Terracotta Sun Collection for Summer 2014

Podívejte se na ní. Co říkáte? je nádherná a okouzlující. Je to limitka tohoto roku. A čím déle jí budu shánět tím více jí asi neseženu. Bohužel její mega nevýhodou je cena.

Cena od 2000 do 3000kč 

Guerlain Sypké oční linky Terracotta Khol (Loose Powder)

Nádherné linky. Sypké musím podotknout. Strašně se mi líbí to balení. připomíná mi film Smrt jí sluší a kouzelný nápoj z tohoto filmu. 

Cena od 600 do 999 kč 


9) NARS Radiant Creamy Concealer

 Já mám hodně ráda značku Nars a tento korektor mě zaujal složením. Ovšem nevím kde ho seženu :D (Ne do Sephory nejdu) Zase všichni ho chvílí, že je mega super a úžasný a nádherný a bla bla bla. takže pokud ho seženu tak snad budu mít možnost posoudit. Každopádně měla jsme ho pučený na chvilku u kamarádky na okouknutí a strašně se mi líbí jeho konzistence, která je " Mohérová"
Je strašně jemný a měkounký (to asi není ten správný popis :D) 

Cena od 900kč do 1200kč

  10) Dior

Dior je prostě značka co mě chytla za srdce, svou kvalitou a krásou. Tyto dva miláčkové jsou "limitka" Teda alespoň rozjasňovač. Nejen že vypadají luxusně, ale mají u sebe malý kabuky štěteček se značkou CD :) 

Diorskin Nude Tan - Golden Schimmer Powder

Jak říkám, je to limitka a asi jí neseženu :) Ale pokusit se můžu :)

  

Diorskin Nude Shimmer

Má to být tvářenka, ale působí spíše jako rozjasňovač. Měla jsem jí na tváři v jedné parfumérii a vypadá nádherně. Ale jako tvářenka je mega světloučká a jako rozjasňovač je velmi jemná a přirozená. 


Většina těch Diorek se pohybuje od ceny 1500kč až do 2000kč. někdy mám pocit, že čím jsem starší, tím více mám ráda ty drahé a kvalitní značky. Bohužel ty finance na takové pálky nestačí, takže nějak postupně třeba :)  no a ještě něco :D 

Paletka očních stínů v 5 barvách odstín 846 - Tutu

 

Jako už jen ten název :) Mě prostě dostává. Nádherné barvy mega pigmentace a drží na oku jako natetované. Měla jsem možnost je zkusit :) Nádherné. Bohužel cena je taky moc nádherná cca 1000kč až 1600kč 

11) Sleek - Rio Rio 

Mega nádherné a limitované stíny. K dostání pouze v Anglii ( to mě zajímá, kdo mi je doveze :D) Cena je jako u ostatních paletek cca od 150kč do 400kč 


 

12) Čistící kartáček na pleť

Nemohu sem dát žádnou konkrétní fotku, ale prostě bych chtěla nějaký čistící kartáček na pleť. Ten nejznámější je asi tento ale je mega drahý :/ 

Třeba mi ho dovalí Ježíšek. 

Cena čistících kartáčků se pohybuje od 1500kč do 6000kč

 

No sláva :D jsme na konci. By mě zajímalo, co budu moci škrtnout ze seznamu přání. Jak se Vám líbí moje přáníčka? Taky Vás něco zaujalo? 

Dejte mi schválně vědět :) 

Mějte se krásně Vaše Sandra 

  

Komentáře

Oblíbené příspěvky