Já to nechci - JÁ TO POTŘEBUJI

Ahoj,
mám tady pro Vás další článek, abyste se zasmály tak ho píšu již podruhé, protože jsem si první verzi nechtěně smazala :D stačí Vám to? Celý den jsem nad ním seděla a pak jsem ho smázla :D. Proklela jsem se za to a šla ho napsat znovu :D


Yves Saint Laurent - Rouge Volupté Shine

 

zdroj
Nádhera. Jedním slovem miláček, co nikdy nemůže omrzet. Viděla sem jí na nějaké stránce a říkala si, že si jednu prostě pořídím. I kdybych neměla měsíc jíst. Cena v obchodech se pohybuje okolo 900 Kč. 

Nejen, že ty barvy jsou nádherné, ale i obal je skvostný. prosím všechny, kdo dělá LUXUSNÍ řadu kosmetiky INSPIRUJTE SE. 
YSL je určitě jedna z luxusních značek, ale když někdo nazve cokoliv jako luxusní řada a udělá obal hnusnější než produkt sám je tak mi to moc luxusní nepřijde!

ALE TOHLE TOHLE TOHLE JE LUXUS <3 ZAMILOVALA JSEM SE. 


Nars - tvářenka - Angelika 

zdroj

Tvářenka tak trochu pro mě s jménem, které mám spojené s jednou malou slečnou. A tvářenka je asi tak stejně nádherná jako ona. Zajímavé srovnání :D Ale když sem si všimla jména této krásky prostě se mi vybavila malá slečna, kterou sem viděla několik hodin před tím :)
Nars je jedna z tom mých značek a článek o tom jaké značky u mě vedou určitě brzy potkáte na blogu :) Cena se pohybuje okolo 1000 Kč







 

Nars - rozjasňovač - New Order 

 Strašně mě mrzí, že jsem si neprohlédla značku Nars pečlivěji, protože jsem nedávno potkala něco a bylo to víc než úžasné. Něco jako Albatros s bílím až stříbrným tónem a jemnými flitry. Nějak jsem se na to nezaměřila a až pak mi došlo, že jsem měla. Ovšem všimla jsem si tohoto zlatíčka :) Nádherná studená růžová až fialová. Cena se pohybuje okolo 1000 Kč


















Huawei Ascend P6 Pink 

Asi vážně nejsem normální, ale mám dva roky telefon, co mě neskutečně vytáčí. Strašně moc chci jiný. A našla jsem si nádhernou náhradu. Cena se pohybuje kolem 9000 Kč.


Zdroj

Urban Decay - Naked 1 a 2 

Asi vám přijde na hlavu, proč chci tyto dvě paletky, když už je mám. Jelikož jsem si je koupila docela bezmyšlenkovitě, tak jsem později přišla na to, že obě paletky co mám jsou prostě kopie. Chci originály i když kopie co mám jsou hodně povedené a vůbec nejsou špatné. Ale už jen pro ten pocit chci mít ty dvě pravé. Cena za paletku je 1500 Kč
zdroj

Urban Decay - Electric Palette

Jasně zase UD, ale co nadělat, když to je značka, která má ty věci fakt nádherný? Mám doma os Sleek Acid, ale ani tak není tak hezká jako Eletric :) Jako vždy se cena pochybuje kolem 1500 Kč
zdroj
No pro začátek je to snad vše :D Je toho málo já vím, ale za to drahé věci :D Někdy jsem jak utržená ze řetězu, ale když si přečtete článek kvalita vs kvantita tak pochopíte, proč to tak mám. Někdy prostě musím. Vysním si co chci a až něco zabolí mám dobrou šanci tu bolest utišit.
Mějte se krásně vaše Sandra 

Komentáře

Oblíbené příspěvky