Dvojí pohled na lesk na rty Luxe

Ahoj,
jelikož se teď nějakou dobu už nudím doma tak píšu jako vzteklá a nutím tak i Báru, aby něco dělala krom krmení ratolestí :D Čekám kdy mě začne nenávidět za uhánění :D
Jelikož jsme s Bárou jako sestry máme i stejné postižení :D A to spočívá ve šminkách. Máme dost stejné názory a vkus, ale jak v čem. Třeba v mužích se nikdy neshodneme. :D
Ale co se týče dekorativky, tak náš vkus je hodně stejný. Díky této tzv úchylárně máme hodně stejných věcí a tak se na ně snažíme napsat názor :) Já jen doufám, že se Vám články Dvojí pohled líbí, protože nás baví je psát.

Dneska jsme se s Baru domluvily, že napíšeme recenzi no spíše pohled a názor :) na lesk od značky Avon z řady Luxe. Oficiální název na tubičce zní Luxe couture creme lip gloss brillant á lévres (no nejsem si úplně jistá, že tohle označení je nutné na lahvičku psát, jelikož to nepůsobí luxusně :D )
Musím říct, že řada Luxe by měla být opravdu luxusnější řada kosmetiky, kterou značka Avon tak i prezentuje. Sama jsme se, ale přesvědčila, že tomu není úplně pravda. Avon má mnohem lepší produkty. Ale teď už se vrhneme na samotné lesk :)
Krásné lesky v mnoha odstínech naleznete v katalogu Avon cena se pohybuje od 299 Kč a níže. Stačí se trefit do nějaké akce.


Lesky Luxe. Odstín Proper Pink a Romantic Rose

 

Baru

Tyto lesky mám dva a oba miluji. Jsou trošku hustší než je u lesku zvykem,ale to považuji za jejich plus, nemám ráda když lesk teče, rozumíte mi,že? Celkem hezky kryji, výdrž je menší, ale já si pusu musím mazat něčím pořád, takže mi to tak nevadí. Jsou bez chuti a bez zápachu. Nejvíc na nich miluji jejich barvy.  Romantic rose je taková světle růžová nude barvička s krásnými jemnými třpytkami, řekla bych, že výdrží je na tom o chlup lépe než jeho kolega Proper pink, který je krásně sytě růžový, ale není to žádný extrém. Já si určitě musím pořídit ještě nějakou barvičku do sbírky.

Proper Pink

Romantic Rose


Swatch obou lesků.
Swatch lesků. Proper Pink a Romantic Rose


















Sandra 

Romantic Rose
  Tak jsem chvíli bádala nad tím, co mám na tento lesk napsat. Myslím si, že ty, které z Vás čtou můj blog ví, že moje srdcovka je Mary Kay. 

Dělala jsem pro MK poradkyni. . Odešla jsem po roce působení a našla si relativně levnější a dosti kvalitní náhradu. Asi se divíte nad tím, co jsem teď napsala. Avon je pro mě jedna ze značek kosmetiky, která dokáže být kvalitní i poměrně levná (kus od kusu míněno)

Čas od času se u těch katalogových věcí objeví nějaká extra řada. Avon vytvořil tuto řadu. Makeupy, pudr, štětec, rozjasňovač, řasenku, linky, stíny, rtěnky, lesky najdete v  Luxe. Teď trochu k věci. Proboha koho napadlo udělat luxusní řadu v tak hnusném obalu???????????? Podívejte se pokud můžete na luxusní obal bronzujícího pudru a stínů z této řady. Je to ten nejobyčejnější pozlacený bakelit. Bože, koho tohle napadlo. Pro mě je balení luxusní řady spíše ubohost než skvost. Řasenka, Linky vypadají docela pěkně. I ten makeup i když je hodě velký díky víčku a pumpičce. 

Swatch na ruku lesku Proper Pink docela ve velké vrstvě


Mám stejnou barvičku jako Baru a to Proper Pink. O balení nemluvím :D Nelíbí se mi tak jako u dalších věcí z této kolekce. Ale u lesku Luxe je ten obal asi nejvíce povedenedený. I když se barva víčka odírá a to lesk používám jen někdy :) Kvalitka :D 
Lesk sám je hodně hutný a má velmi příjemnou konzistenci. Přijde mi, že díky tomu vydrží na rtech o něco dlouho než většina jiných. Když trochu zaschne tak na ústech vydrží déle. Mám pocit, že se hůře vrství. A díky tomu máte na rtech jen film s trochou barvy, proto je lepší počkat až trochu zaschne a dát další vrstvu. Tím docílíte lepšího a sytějšího efektu. Pigmentace je pěkná, ale ne úplně tak luxusní jak má působit. Za mě by mohla být lepší. Abych to zakončila tak lesky patří jednoznačně mezi ty povedenější. 
Proper Pink

Těšte se na další recenzi. Vezmeme si na paškál další lesky od Avonu. Vaše Sandra a Bára

Komentáře

Oblíbené příspěvky