Dvojí pohled na Cien Lipstick

Ahoj,
tak mě tak napadlo napsat společně s Baru další "Dvojí pohled" na jeden produkt, tentokrát jsme si vzaly na paškál Lidl rtěnky. To, že Lidl má svojí značku Cien je asi jasné všem. Každý větší řetězec má svojí značku. Většinou je vlastní značka těchto řetězců něčím jedinečná. Mě, ale přijde, že značka je střed nekvalitního produktu a naopak i kvalitního. Je vždy něco mezi. Tak schválně, platí to i u značky Cien a rtěnek :) No posuďte samy.

Baru 

22 Paradise Baru
 Kosmetiku Cien mám moc ráda,hlavně jejich gel a peeling na obličej(které poslední měsíc nejsou vůbec k sehnání) a pak také tělové máslo atd atd ale k věci. Když jsem v Lidlu uviděla stojan s kosmetikou hned jsem se k němu vrhla a začala prozkoumá vat co v něm je.Zklamalo mě, že u něj nebyly vzorky a protože nejsem rebel tak jsem kosmetiku ani z folie nevyndavala a rozhodla se si koupit jednu rtěnku od oka.Mam doma odstín 22 Paradise, přes obal se rtěnka tváří, že je to taková ta výrazná pink barvička,leskla bez shimeru.Po rozbalení jsem byla trošku zklamána,protože shimer má a to já u rtěnek moc nemusím. Na rtech je docela příjemná, hydratuje relativně dobře kryje. Výdrž je mala. Rtěnka mi voní po Nivee a Modré Induloně a nemá žádnou pachuť. Za tu cenu tuším něco okolo 50 Kč celkem fajn.




 
22 Paradise na puse Baru

Sandra 

21 Hibiscus
Nemohu se zbavit dojmu, že každá takzvaná řetězcová značka je prostě střed. Tohle jsme již psala? :D Jo hned na začátku. Proto se asi bude zdát, že jsem na hlavu, když řeknu, že tak na mě působí i rtěnka. Mám odstín 21 Hibiscus. Nastává stejný problém jako měla Bára. O rtěnkách a dekorativní kosmetice jsem věděla, ale nemohla jí sehnat. Když jsem byla v Lidlu nakupovat nikde nic. Až jsem se nedávno dočkala. Ve stojanu bylo posledních pár kousků stěnek. Jelikož nejsem na naked barvy tak zůstávalo na výběr bud rudou a nebo růžovou. Jasně šla jsem do růžové a za cenu 29,90 Kč si říkala no a co maximálně jí vyhodím a nebude mi to trhat žíly. Takže jsem si rtěnku vzala. No brát jsem si jí asi neměla, ale zase bych na ní nemohla napsat recenzi. Jedno plus,  co jsem našla je to, že nemá pachuť. Dokonce nesmrdí. Jelikož jsem čicho tupec, ruku do ohně bych za to nedala, že po ničem nevoní. Jinak mě neoslovila. Pominu to, že rtěnka má nechutnej plastový obal. Slouží ke svému účelu a rtěnka patří mezi levnou kosmetiku. K tomu to patří, splnění účelu obalu a víc nic. Přijde mi, že dělá brázdy. S rtěnkou si musím docela dlouho hrát než dosáhnu té správné upravenosti rtů. I tak stále máte nerovnoměrně rozetřenou vrstvu na ústech, která se ještě ke všemu slévá. Hodně vykresluje vrásky rtů, což je díky její krémové konzistenci. Pravdou je, že ta konzistence je příjemná. No nemohu říct, že je hrozná, mohu jen říct je to střed. Žádný zázrak ani žádný propadák. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky