Z roku 2013




Ahoj,
napadlo mě zveřejnit 13 produktů co mě uchvátily a které sem si zamilovala :) Budu ráda, když mi napíšete jestli souhlasíte nebo nesouhlasíte, máte, nemáte a jestli používáte a nebo nepoužíváte :)
Jelikož je pro mě velmi ale VELMI těžké vybrat jenom jeden výrobek tak jsem věci rozdělila do sekcí :D Snad se v tom vyznáte :) Znáte to, něco máte rádi, ale ono to má 10barev a mezi nimi vybírat :D Takže jsme udělala 13 skupin s moc produkty :D Asi tak by se to dalo popsat :)
 Tohle bude, ale dlouhej článek :D

1) Stíny 

Asi moje nejoblíbenější stíny za tento rok se staly všechny na fotce, ale je pravda, že jedny mám nejraději a další méně ráda . O každé paletce pár slov :)
Naked 1, Naked 2, Sleek - Sunset, Bobbi Brown, Mary Kay, Inglot

    
Inglot, Naked1, Naked2, Sleek, Bobbi Brown, Mary Kay

Urban Decay/ Naked1 -

 12 stínů x 1,3 g.V peletce nejdete odstíny - Virgin, Sin, Naked, Sidecar, Buck, Half baked, Smog, Darkhorse, Toasted, Hustle, Creep, Gunmetal. Stíny mají máslovější konzistenci a hezky se s nimi pracuje. Nepráší, dobře se nanáší, mají hezkou pigmentaci. Pro větší barevnou intenzitu stačí přidat vrstvu :) Nakedky jsou univerzální paletky a neměly by chybět v žádném kosmetickém stolečku.

Urban Decay/Naked2

12 stínů x 1,3 g.V paletce nejdete odstíny - Foxy, Halfbaked, Bootycall, Chopper, Tease, Snakebite, Suspect, Pistol, Verve, Ydk, Busted, Blackout.



Inglot -

 Někdy na přelomu roku 2012 a 2013 jsem si kupovala paletku Inglot a postupně dokupovala stíny. Můžete si koupit jakýkoli stín a dát si ho do jakékoliv paletky 1, 2, 3, 4, 5, 10, 20 atd. míst na stíny. Řekla bych, že hodně záleží na tom kolik chcete investovat do stínů. Cena paletek se pohybuje od a teď doufám, že nebudu lhát 100Kč. Stíny jsou za 150 a 170kč. Váha stínů 2.5 g. Inglot se hodně dostal do podvědomí díky své široké nabídce očních stínů. A již zmiňovanou možností sestavit si svou vlastní paletku. Freedom System koncepce. Značka má stále větší popularitu díky svému přitažlivému designu a smyslu pro módní trendy. Výrobky se snadno nanášejí, jsou skvěle pigmentované, drží po dlouhou dobu a navíc jsou naprosto bez problémově snášeny pletí, vynikají profesionál ní kvalitou a jsou používány řadou makeup artistů.
- vysoká celková cena paletky (ale při srovnání kvalita/cena/výkon můžu o paletce s klidem říct, že je levná v jakémkoli provedení )
+ dizajn paletky je hezký a bytelný
- magnetický systém paletky je super a sestavení vlastní paletky je něco co mám velmi velmi ráda, ale vyndavání stínu z paletky pomocí magnetku na vrchní destičce je mravenčí práce a zdlouhavá. Když tuto práci vzdáte a stín se budete snažit vyndat z paletky pinzetou málo kdy se vám povede nepoškodit si samotný stín :(
+ pigmentace, snášenlivost, gramáž stínů
+ se stíny se dobře pracuje, nepráší a dobře se ztrácejí


Bobbi Brown/3Ballet 

 Také už sem o nich psala. Je to snad můj neoblíbenější nahý stín co mám. Nemohu hodnotit cenu, protože sem je dostala, ale celkově BB není levá značka, ale velmi velmi pěkná.


 

Sleek/Sunset    

 Už jsem o ní psala. Paletka je nádherná a řekla bych, že je můj největší miláček za tento rok (minulý rok). Stíny jsou krásně pigmentované, hezky se s nimi pracuje, nepráší, neopadávají. 

Mary Kay Paletky 

Mk funguje stejně jako Inflot. Koupíte si paletku a dokupujete si stínečky. S tím rozdílem, že ta cena se o dost Kč liší :D Hodně.
Mini kosmetická kazeta s krystalem Swarovski 
430 Kč za prázdnou paletku se mi a nezlobte se na mě předražená :( Nekupovala jsem za plnou cenu.
Mini kosmetickou kazetu zdobí zlatý krystal Swarovski,  který je obklopen pěti soustřednými kruhy. Ty přestavují pět desetiletí existence společnosti. Společnost slavila 50let tato kazeta byla pro tuto příležitost vytvořena :) Vlnky ilustrují představu, že jedna žena je schopna – stejně jako jediná kapka vody – spustit řetězovou reakci, která ovlivní vše kolem ní. 
Neříkám, že paletka sama o sobě není hezká naopak je moc pěkná, ale ta cena :( Bohužel ještě nekončím s těmi mínusy. 
Kazeta bez kamínku stojí 390kč. Dalo by se říct, že vlastně platíte navíc kamínek. Zato u klasické si můžete koupit samolepku na přední kryt a vytvořit si tak vlastní styl. Déle si musíte dokoupit aplikátor nebo štěteček cca 40kč. A samotné stíny taky nejsou zrovna levá záležitost. S cenou 195Kč a gramáží 1,4 jsou snad dražší než paletka od Inglotu :( Toto je hodně velké mínus paletek MK. Miluji značku Mary Kay, ale ..... (můžete si dosadit samy)
Většina stínů co se do kazety dokupují jsou minerální. Tím pádem jsou hebké, trvanlivé a odolné proti setření. vyrábí se ve dvou variantách lesklé a matné



Počítejte se mnou :)                                 Mary Kay - Kazeta 430+6*195Kč=1600Kč. 
Inglot (Počítám svou paletku) Kazeta/Paletka 200+8*150+2*170=1740Kč. 
To nejdůležitější na tom je ten rozdíl v počtů stínů v paletce a gramáž.


2) Rtěnky  

To co teď napíšu se trochu bude krýt s tím co jsme psala o pár vět výše :) 
Moje nejoblíbenější rtěnky jsou

Mary Kay True Dimensions 

v odstínech - Firecracker, Wild About Pink, Pink Chérie.


  Firecracker, Wild About Pink, Pink Chérie. 
 
Rtěnka má krémovou konzistenci, hodně sytou barvu, pečuje o rty a propůjčuje rtům smyslnou ženskost a přitažlivost. Vše je teda na úkor výdrže. Pokud nejíte, nepijete téměř nemluvíte tak drží bez hnutí :D Ale při takovém tom běžném užívání je během hodiny pryč a je nutné jí přetřít. Miluji Asi nejvíc poslední barvičku a to Pink Chérie :) Miláček růžovej









 3) Pudry                                 

Minerální pudrový make-up Mary Kay / Ivory 1

 Vyrábí se ve 4 barevných variantách. S gramáží 8 g, cena: 470 Kč. 
Má lehkou konzistenci, podle mě i dobře kryje  a dokáže vytvořit bezchybný vzhled. Je odolný proti setření . Neztrácí barevnou intenzitu. Ostatně jako vše s minerály :)         

             

Dermacol Minerální kompaktní pudr / 04

Co jsem si stihla všimnout v drogérkách taky má asi 4 barevné varianty. Nejsvětlejší 01 je nejsvětlejší a má v sobě malé flitříky. Doporučuji ho spíš jako rozjasnovač. Když si pohrajete. Ten co mám já je nejtmavší a opravdu, když se na něj díváte tak je hodně tmavý ( musím se přiznat já sem hrozná bledule) Ale tím jak je mozaikový tak se při nanášení vše smíchá a z tmavého pudru se stane nádherný světlý odstín.

Díky zmatňujícímu účinku zabrání pocitu mastné pleti a svou dokonalou přilnavostí zajistí perfektní konečný efekt. Jeho obal skrývá zrcátko a úschovný prostor na houbičku, která je součástí balení. Velikost  8,5 g
A přiznám se, že mám už asi 5 balení tohoto pudru. Miluji ho. Mám jeden ve stole a jeden v kabelce. Doporučuji, je vážně miláčkovej a sedne snad úplně všem. Cena se pohybuje od 160Kč. V akci sem kupovala všechny co jsem měla za cca 80Kč. 

4) Řasenky

Mám pocit, že dnešní trh na nás chrlí každý měsíc nějakou řasenku mě za minulý rok uchvátili asi jen dvě a to právě tyto dvě a přiznám se mám doma asi 50 řasenek a střídám je. Každý den se líčím jinou :)

  Falses Lash Wings 

Je řasenka s motýlím efektem. No asi žádná řasenka vám neudělá nádherné řasy pokud svoje řasy nemáte hezké. Mám to štěstí, že já mám hezký řasy a docela i husté a tak je řasenkou spíše jen dobarvuji :) FLW má dělat tzv. motýlí efekt. Popravdě mě přijde, že to co podle reklamy má dělat nedělá, ale když přejedete řasenkou řasy tak ty krajní prodlouží a udělá takový pěkný vzhled řas. Ale podle mě žádná řasenka nedokáže zahustit, prodloužit, vytvarovat a prostě nic co vám naslibují v reklamě. FLW má moc hezkou černou barvu a při piplání se s ní docílíte prodloužených řas, které vypadají pěkně.

Mary Kay Ultimate

Mám jí moc ráda. Maluji se s ní téměř každý den. Natáčí řasy, neslepuje je. Osobně jí preferuji před všemi řasenkami co mám doma. Vyjma FLW.  Má kulatý kartáček ne moc velký ani malý, ale maluje opravdu dobře.

5) Tvářenky

Jako vždy nemůžu najít jen jednu za všechny :D Kdyby jste se divily proč mám vše od Mary Kay tak je to tím, že jsem byla kosmetická poradkyně, ale neprodávám a nevnucuji kosmetiku nikomu. Pokud někdo chce MK tak objednám, ale nedělám kurzy leda pro ty co chtějí. Nemám na to tolik času, ale tato značka je moje srdcovka. Díky Mary Kay ses se potkala s fajn dámami, ale není můj cíl být manažerka u této firmy :)
Miluji jejich produkty a právě proto se tady setkáváte převážně s touto kosmetikou :)


Mary Kay Sheer Dimensions Pudr

Překvapivě je to limitka :) a velmi překvapivě mám 4 odstíny. Ty co vidíte na fotce jsou Ribbon a Lace. Funguje jako perfektní tečka za líčením, povzbuzuje vitalitu a svěžest pleti a dodává jí výjimečný zářivý efekt, dodává pleti jas ve své nejčistší formě. Musím říct, že Ribbon (mašlička) je nádherná růžová velmi jemná a světlá. Nestane se vám, že by jste to s ní přehnaly. Vážně je to moje láska :)
Lace je broskvová se zlatým nádechem. Je světlá a přes to výrazná. Jak ještě víc mám říct, že je miluji ???? :)
Každá z tvářenek má svůj vlastní okouzlující dekorativní reliéf. Ribbon - mašlička, Lace - ornament spirálky, Pearls - po celé ploše má malé vystouplé perličky, Chiffon - vypadá jak když přez něj leží kousek jemné látky.  


 

Sleek / Pomegranate

O Sleek jsem již samostatně psala o jejich paletkách. Co platí o paletkách to samé platí i o tvářenkách. Velmi syté barvy. Stačí jeden tah štětcem a máte na sobě hru barev. Tvářenka je taková fialovo malinová se zlatým odleskem :) 




6) Lesky

Tak nějak to nebude úplně překvapení jsou růžové :)

Apocalips 102 Nova, 303 Apocaliptic

Přes to, že je to lesk má hodně výraznou barvu, sytou. Pěkně se nanáší a roztírá. Drží. Spíše bych řekla, že funguje jako rtěnka :)  Ještě jedna vsuvka píšu názvy a tak jak píšu tak je i na fotce najdete :)
Bez chuti, zápachu, nelepí.


Nyx

Je velmi lehký, jemný. Málo kryje a barva je hodně světlá až bych řekla nevýrazná. Není nic úchvatného, ale i přez to je moc hezký a stojí za vyzkoušení. Nelepí, je bez chuti až bych řekla pachuti, jakou má většina lesků.


7) Štětce

Nerada se opakuji proto napíšu jen moje největší srdcová záležitost mezi štětci jsou štětce Real Techniques samostatné recenze naleznete na blogu :)

Ještě bych sem ráda připsala štětec na minerální pudrový makeup od Mary Kay. Fotka nahoře u pudrů :) Je to huňatý štětec, velmy hutný. A moc pěkně se díky němu zapracovává pudr do pleti a výsledný efekt je bezchybný :) 
Jelikož najít 13 produktů, což nejde je náročné a dlouhé, musím rozdělit tento článek na dvě části. Snad se Vám bude první líbit a kouknete později i na druhou
Mějte se krásně Vaše Sandra





Komentáře

Oblíbené příspěvky