Rimmel - Scandaleyes Xtreme 003 Extreme Black

Ahoj,
Ty z Vás, které mě znají ať již osobně a nebo jen z Blogu či FB tak moc dobře ví, že jsme blázen do kosmetiky a do zkoušení nových věcí. V poslední době jsem doslova a do písmene ujetá na řasenky a na rtěnky.

Pokud typujete, že další článek bude o rtěnkách tak typujete správně :D ale na článek si ještě chvilinku počkejte :)
Dnešní článek jsem věnovala nové řasence na trhu a to  Rimmel - Scandaleyes Xtreme v odstínu 003 Extreme Black.
Tato řasenka mě upoutala ve videu GetTheLouk, která je stejně ujetá na řasenky jako já :) Hrozně se mi líbila už jen v ukázce takže jsem nelenila a běžela se po ní podívat :)
A jak to dopadlo??? Takto:

Asi první co Vás na ní zaujme je balení, které je velmi výrazné svou barvou a přes to je vlastně již klasické. Úplně stejné balení má moje další oblíbená řasenka Rimmel - Scandaleyes Lycra Flex. Balení mají tyto řasenky úplně stejné jen každá má jinou barvičku :) SX má takovou neonově červeno růžovou barvičku a SLF je neonově zelená.



Když opustím balení, které je opravdu přesné jako téměř všechny ostatní Rimmelky :) Podle mě je poměrně nepraktické, protože je strašně tlusté. Ale zase tvar obalu se odvyjí od kartáčku. Teda myslím si to :D Jinak nechápu, proč jsou ty řasenky tak tlusťoučké. :D A ostatně jako vždy na vrchu víčka korunka čili symbol značky :)



To co Vás určitě zaujme je kartáček, který je prostě WOW. Kartáček je úplně jiný než znáte. Ten kartáček vypadá jako "hřbetní ploutev" nevím jak lépe to popsat. Prostě spodní část je rovná se štětinkami a ta horní část je vypoulená a má na sobě další štětinky. Celý kartáček je plastový :)




Barva je extrémně černá a opravdu název odpovídá :)
A kartáček je strhující :o Prostě fantastický :) Nádherný. No a extravagantní a velmi neobvyklý :) Doufám, že Vás nadchne stejně jako mě :)  
Jeho vypouklá část by měla nařasit řasy a pokrýt je rovnoměrně barvou a spodní část je rozčeše :)

Tak nějak bych to popsala. Mám moc ráda neobvyklé kartáčky a ráda zkouším nové tvary a nové řasenky. Jenže řasenek je na trhu asi 1 000 000 000 ne li víc :D a odzkoušet všechny se prostě nedá. Snažím se řasenky kupovat v akcích a nebo s nákupem produktů. Bohužel :D je pravda, že jsem uchyl na řasenky a na rtěnky :D Proto asi nejvíce kupované produkty jsou u mě řasenky a rtěnky :D
Podle mě řasenky stojí za vyzkoušení, protože dělá moc hezký efekt a velmi přirozený. Podle mě není vhodná pokud spěcháte a nebaví vás hrát si dlouho s řasenkou a není ani moc vhodná pokud máte krátké řasy a nebo jich máte málo. Při vrstvení působí velmi lacině. Pokud jí budete vrstvit, tak řasy rozčešte kartáčkem, bude to pak vypadat lépe. Ale já si kupuji řaseny a vím, že od nich chci máznout a jít a ne si hodinu krát s hezkým kartáčkem, ale na oku mít hňác tvořený řasami a barvou. SX je náročná na nanášení a trochu jde i o trpělivost a nalezení správného uhlu jak kartáček používat. Ale pokud jí seženete za 00 nic tak do ní jděte, protože za to určitě stojí.



V obchodech se její cena pohybuje od cca 169 Kč do 130 Kč. Já jsem jí kupovala v DM s nějakým slevovým šekem a mám za to, že mě vyšla asi na 80 Kč.
 No a to je vše :) Prostě jen pár slov :) taky konečně :D přece se nebudete celé prázdniny nudit venku :)
 Mějte se hezky Vaše Sandra

Komentáře

Oblíbené příspěvky