GOSH - VELVET TOUCH LIPSTICK 157 a 164

zdroj 
Ahoj

mám tu pro Vás takový velmi nečekaný článek :D čekaný pro ty kdo sledují Instagram :D
Nedávno jsem opět neodolala a koupila si v parfumerii Fann rtěnku. Fann měl slevy 20% na kosmetiku :D No co bych to byla za blogerku (maniaka) (řekněme si to na rovinu: co bych to byla za maniaka) kdybych si nekoupila něco nového.
Objevila jsem značku Gosh a musím říct, že mě moc nezaujala. Popravdě se mi u této značky líbí jen ty rtěnky, které ještě ke všemu mají strašně smutnou škálu odstínů ( údajně mají 28 odstínů ) a já si z těchto rtěnek dokážu vybrat asi jen tři možná čtyři odstíny a to už se budu, ale přemáhat :/ A našla jsem něco jako lak na rty, který se mi také docela líbí :) Ještě na něj budu muset kouknout.

Nějak si na tuto značku nechci dělat názor jen díky rtěnce, ale asi budu muset, protože mě nic dalšího nějak netáhne. No třeba mě utáhne ještě ten lak, ale přišel mi strašně mazlavý a prostě takový ééééééééééééééééééééé :/  Značka má více produktů. Řeknu to ještě jinak. Značka má vše co si usmyslíte, ale na českém trhu najdete minimum těchto produktů. Já jsem Gosh objevila v parfumerii Fann.
Značka je původně Dánská a má oblibu v celém světě. Údajně je velmi oblíbená za svůj dizajn, který mě se prostě extrémně nelíbí :D
Co se týče produktů řekla bych, že tam je to o poznání lepší. Alespoň teda u rtěnek, které mám odzkoušené a jsou pro mě takový ten symbol když se řekne GOSH.

Jak jsem psala koupila jsem si dvě rtěnky. Cena na prodejně je normálně něco přes dvě stě korun mám pocit, že snad cena sahá až ke tři sta korunám.
Ale já jsem měla slevu 20% a jedna rtěnka mě vyšla na 179 Kč a mám za to, že možná i méně.

Popravdě ceny ve Fann parfumérii mě překvapují čím dál tím více.
Pro srovnání nový lesk od Dioru stojí na Marionnaudu 1199 Kč a ve Fann 990 Kč. Znatelný rozdíl. Co jsem koukala stál i 700 Kč a opět na byla nějaká jejich akce.
Mám docela ráda přístup slečen, které tam pracují, ale nějak jsem nepochopila rozdávání dárků. Jedna slečna mi dá tři vůně a druhá mi nedá nic. Přitom jsem na krámu jednou nechala 400 a podruhé 800. Tohle je to čemu nerozumím, ale je to tak ostatně asi všude.
Dělá mi to třeba i Yves Rocher. Jednou jsem měla nějaký poukaz na slevu a na dárek. Šla jsem nakupovat, slečna milá a vše super dala mi asi 5 vzorečků od krému a když jsem tam šla znovu a byla tam jiná a já si vyzvedávala dárek k narozeninám a dělala jsem nákup nedostala jsem nic. Tohle jsou třeba věci, které mě zaráží a udivují a čas od času je nepochopím.

Ale zpět k tématu :D Rtěnky :) Kupovala jsem si dvě z toho jsem na krámu byla asi 20x a slečna už se mi smála, že si nemůžu vybrat. Ten kdo mě zná již dávno ví, že jsem si koupila růžovou a o měsíc později jsem si koupila růžovější :D


Jako první jsem si kupovala tu světlejší krásku :) čili číslo 164 Adorable a o měsíc později jsem si šla pro druhou a to 157 Precious.
Rtěnka má klasickou gramáž a to 4g. Což má většina rtěnek.
Má moc pěkně řešený obal. Jsem moc ráda za to, že nemá papírovou krabičku. Když si pořizujete novou rtěnku, dostanete jí jen v ochranné folii na které je popis a označení + rozbalovací proužek.



 Rtěnka pak vypadá takto a přijde mi, že je to poměrně pěkné řešení. Ovšem když jí máte jako dárek asi jí nikomu neukážete, jelikož pak už nemáte šanci zabalit.


Další věc co mě na této rtěnce baví je spodní odlišovač. Každá rtěnka má odlišovač ve své barvě + číslo :) Ohromně praktické, alespoň pro mě, jelikož rtěnky mám v krabičce od LB a většinou postavené opačně abych viděla hned barvičku :)

Musím pochválit moc hezké balení. Černý matný obal a uprostřed prsten s nápisem značky. Podobný obal má rtěnka MeMeMe,
Obal je ovšem velmi nepraktický :D je na něm vše vidět :D



Moc se mi líbí středová část se značkou :)


  Myslím si, že to je k balení vše :) Doufám :D

Rtěnka má velmi jemnou a krémovou texturu. Po rtech spíše klouže. Působí trochu jako hutnější balzám. Pigmentace je velmi povedená, protože i jedna vrstva rtěnky zanechává krásnou a znatelnou barvu na rtech. I přes její konzistenci drží na rtech. Pokud rtěnka na rtech je dlouho bez narušení dá se říct, že si vpije do rtů a zanechá tak rty nabarvené na několik hodin. Mám odzkoušeno, že pokud nepiji a nejím rtěnku mám na rtech cca 4 hodiny. Což je hezká výdrž.


Ukázka barvy 157 což je tmavší růžová z těch dvou růžových, které jsem si pořídila :D Toto je reklama na růžovou barvu :D kdyby to někomu nedošlo :D

znatelné poničení 



Tak a tady je světlejší růžová odstín 164.
Na první fotce je vidět několik hlubších linek, které se na rtěnce prostě vzaly a nemohu přijít na to jak. Prostě jsem rtěnku vyndala z folie, otevřela, vysunula a našla je tam. Popravdě mě to naštvalo, protože to působí jako šunt. Není to však obalem,protože tam není nic co by linky způsobilo a nebo třeba prohlubovalo. Podle mě se vada vyskytla někde při výrobě. Jen mi přijde drzost to tak nechat. Kdyby to byla rtěnka za 00 prd asi by mě to tolik neštvalo, ale za standardní cenu je to drzost. I v lepším stavu je rtěnka od Gabrielly Salvete, které stojí trojnásobek méně. Každopádně na článek o těchto rtěnkách se můžete taky těšit. Chystá se :D ale znáte mě :D

Na rtěnce se mi líbí rytina značky. Většina značek již rytiny na svoje rtěnky dává, ale stále ne všechny značky.
Strašně mě vždycky dorazí třeba na votoči rtěnka od Dioru 100% originál. Která nemá rytinu a obal neodpovídá. Čert by mě vzal. Nevím jestli jsem taková jen já nebo to máte i vy, každopádně budu ráda, když mi napíšete váš názor :)

Zkusím nějak zakončit tento článek :D hledala jsem nějaké mínusy. Dalo mi to poměrně práci asi jediné co mě naštvalo je to poškození, které jsem našla po otevření rtěnky. Možná by se za mínus dala považovat i výdrž rtěnky, ale i s tou jsem spokojená :)
Takže pokud chcete zkusit něco nového tak směle do úžasné a krémové rtěnky Gosh :)

Mějte se krásně vaše Sandra

Komentáře

Oblíbené příspěvky