Real Techniques - zlaté

Real Techniques

Tak takhle mi jednoho krásného dne pošťák přinesl miláčky :)  
Moje doporučení na jejich pořízení je internetový obchod http://www.real-techniques.com příjemná komunikace, ochota a velmi příjemné ceny. Od 1000 Kč je pošta zdarma což je velmi příjemný bonus. Jsem moc ráda, že sem tuto stránku našla. Ceny štětců jsou + - 10 až 20kč v měřítku oproti zahraničním stránkám. Pokud uvažujete objednávat ze zahraničních webů.

 Houbička, štětec na makeup, štětec na pudr, Sada Core collection.
Takto vám sada přijde zabalená. V plastovém obalu.
Štětce jsou všechny ultra jemné ( něco jako by jste se mazlili s veverčím ocáskem :D )
Vyrobené jsou z Taklonové štětiny, ručně stříhané do požadovaného tvaru. 
Hliníková rukojeť (velmi příjemná a lehce se drží) Pogumovaný konec zaručuje, že vám štětec z ruky nevyjede. (Nevýhoda je, že se díky gumě na konci se štětci spatně zachází, pokud je chcete umístit zpět do stojánku nebo cestovního pouzdra. Gumička, která udržuje štětce na svém místě v pouzdru se třou o gumu ve spod štětců. Prostě štětce snáz vyndáte z pouzdra než, že je uklidíte) 
Co se samotného pouzdra týče je určeno cca na 8 štětců. Pokud ho používáte jen jako stojánek vada se vás nejspíš nedotkne. Ale pokud pouzdro chcete využívat na cesty a mít tak štětce chráněné tak vás nejspíše zklame fakt, že se 8 štětců do něj určitě nevejde a pokud ano tak jen s tím rizikem, že si štětce poškrabáte, štětiny zohýbáte popřípadě i něco horšího. Štětce se do pouzdra nevejdou. Pouzdro je hodně napěchované a tím by mohlo dojít k poškození štětců.
Ještě jedna vlastnost co štětce mají je že stojí :) pokud je postavíte na pogumovanou rukojeť tak téměř všechny stojí :) 

Pouzdro na štětce. Složené na cesty
Pouzdro jako stojánek

 Všechny štětce je možné čistit šamponem na štětce doporučuji šampon značky Elf (málo pění) a nebo pro dezinfekci brush cleaner od Mary Kay, krásně voní nesmrdí.
Pokud chcete levnou alternativu :) Je možné je mýt pipinkovým mýdlem, protože má příznivé Ph a nevysušuje. Osobně čistím štětce tak, že na ruku si dám trochu mýdla na intimní hygienu a tak dlouho štětec omývám než z něj neteče jen čistá voda. Osuším do ručníku na štětce. 

  Sada Core collection.

Na první fotce se můžete podívat jak tak zhruba vaše štětce budou vypadat (samozřejmě podle toho jaké si objednáte. Sada přijde v plastovém obalu. Z druhé strany obalu jsou v reálné velikosti vyfocené štětce se stručným popisem. To je moc pěkné :) Již sem tady o něm mluvila a trochu se vrátím k pouzdru na štětce. 
Co se samotného pouzdra týče. Je to "tvrdý karton" uvnitř polstrovaný. Zapínání na suchý zip. Pokud chcete používat jako stojánek stačí jen ohnout na druhou stranu a zajistit jezdcem na šňůrce. A máte stojánek dokonce s označením RT jelikož má na sobě plastovou cedulku(viz fotky)


 V Core collaction najdete 4 základní štětce a to: 

Detailer brush - multifunkční štětec, který lze používat na korektor a tím zakrýt nedokonalosti pleti a nebo na jiné krémové produkty.
Moje použití: Mám ho ráda na color tattoo stíny. Párkrát jsme ho použila i na korektor, ale ten stejně nejraději patlám prsty :)

Pointed foundation brush - štětec na tekutý make-up. Je docela úzký a tím pádem precizní.
Moje použití: Na makeup je ideální pomocník. Vhodný na jemnější makeupy. Myšleno tím ne moc husté :) Tím, že je tak malý se s ním hezky pracuje, protože se s ním dostanete všude. Třeba na záhyby okolo nosu. Ale chce trochu cviku

Buffing brush - je vhodný na nanášení pudru nebo minerálního make-upu.
Moje použití: Snažila jsem si vzpomenout na to na jaký pudr sem ho přesně použila. Musím říct, že je hodně hutný. Žádný drobeček, co se štětin týče. Tím pádem tady platí přísloví "Méně je někdy více." Myslím si, že čím méně použijete pudru tím lepšího efektu dosáhnete. Protože čím víc ho použijete tím více se vám povede líčení přeplácat. Je moc fajn :) Pokud se naučíte odhadnout množství pudru tak to bude váš velký kamarád :)
   
Contour brush - konturovací štětec určený na nanášení dovolím si říct, že všech sypkých produktů i těch lisovaných :) Bronzer, tmavý pudr na konturování obličeje, rozjasňovač.
Pokud bych chtěla hodně zaběhnout do slova conture brala bych to jako kontura a tím pádem bronzer a konturování obličeje.
Moje použití: Kousek nahoře jsem to nastínila :) Používala jsem ho na konturování obličeje :)

Essentials foundation brush - je hodně podobný Pointed foundation brush - Tvar je takřka stejný. Jen s tím rozdílem, že štětec je více širší a má trochu víc štětin. V podstatě je ale úplně stejný. Samostatně ho asi neseženete, protože je ze sady Travel Essentials. Použití stejné. Na makeup a korektor. Urychlí práci, tím, že je větší :)
Moje použití: Makeup. Líčila jsem s ním kolegyni na rodinou oslavu a nemůžu na něj říct špatného slova :)

Foundation brush - Zkosený štětec na makeup. Jeho pomocí by jste měla dosáhnout dokonalého vzhledu a perfektní ho a rovnoměrného nanášení makeupu.
Moje použití: Mám za to, že jsem ho v ruce měla jednou a to sem se snažila se s ním namalovat :) Musím říct, že mě nijak nenatchl. Je na něm velmi příjemný ten zkosený vrat, protože nemusíte měnit štětce na makeup za štětec na korektor. Perfektně se s ním nalíčíte i pod okem kam se špatně dostáváte. Okolí nosu a brada nebude problém :) 

Expert face brush -  používá se na aplikaci krémových a tekutých make-upu.
Moje použití: Štětec je hodně hutný. Perfektně se s ním zpracovává jakýkoli makeup. Preferuji pro něj trochu hutnější a více krycí :) S těmi se hravě poradí.

Powder brush - štětec na pudr.Hodí se jak na sypký pudr za na lisovaný.
Moje použití: Musím říct, že to není žádný hubeňour :) Je to obrovský štětec. Stačí dva až tři tahy a máte práci hotovou :)

Moje rada :)
Každý štětec se nějak jmenuje a na něco je určený. Nedodržujte to. Pokud se vám štětcem na korektor dobře maluje linka klidně jí malujte. Záleží jen na vás na co jaký štětec použijete. Jejich názvy jsou pouze vodítko na co je použít, ale nikdo vás neodsoudí za to, že ho tak nepoužijete.

Mějte se krásně Sandra














Komentáře

Oblíbené příspěvky