50 náhodných věcí o mně

Ahoj :)
Tak sem si všimla, že na you tube letí tag 50 náhodných věcí o mě :) napadlo mě napsat si ho taky, protože se mi moc líbil :) Takže pokud chcete koukněte a když tak dejte vědět jestli máte něco stejně jako já a nebo třeba v čem souhlasíte nebo nesouhlasíte :)

1) Jsem LEV - i když ne úplně ve všem :)
2) Nesnáším tělesný projevy. A hlavně u chlapů. (Pr dění, smrkání, krkání, kousání nehtů, dloubání v nose) a milion dalších věcí
3) Miluji líčení - barvy, barvy, barvy :)
4) V životě jsme měla hodně lásek. Ale jen jedna byla největší a zároveň i nejhorší
5) Nemám ráda svátky, narozeniny, Vánoce prostě kaž dej svátek kde se můžu potkat s více lidma z naší rodiny (nesnáším svoje tety)
6) Růžová vede :) miluji
7) Většina mích kamarádů nejsou moji kamarádi
8) Mám 3 bratry. Nejstaršího Juráše, prostředního Františka a nejmladšího Petra a nejsou to moji bratři. Vybrala jsem si je, ale miluji je jako by byly vlastní i tak v mém životě působí.
9) Jsem ukecaná :D
10) Nechci děti
11) Mám strach z vlkodlaků. Naprosto neopodstatněny :D
12) Můj životní sen  je mít vlastní značku kosmetiky nebo pracovat jako vizážistka.
13) Jsem skvělá teta :) i přez bod 10
14) Podle Terezky (dcery mojí kamarádky) mám sluníčko ve vlasech
15) Miluji VETŘELCE
16) Nepotřebuji alkohol ke ztrapnění to zvládnu i bez něj :D
17) Nekouřím, nepiji, nefetuji, nehulím. A jsem na to hrdá. (Dobře jednu cigaretu za měsíc s kolegyní v práci si dám)
18) Kdybych vyhrála velký balík peněz (počítáno od milionu výš) splnila bych si svůj životní sen bod 12. a pak bych šla nakupovat stylem to chci, to, to , to, to a to taky a většina by byly šminky :)
19) Miluji růže
20) Nesnáším když mi někdo odpovídá hmmm, mě je to jedno, mě nezajímá co ostatní, mě to žíly netrhá.
21) Denně vypiji litr energetiťáku a 3 hrnky kafe. A nic to se mnou nedělá. Ano vím, že je to nezdravé, ale miluji to :)
22) Sofijina volba pro mě bylo rozhodnutí PES X RODINA. Rozhodla jsem se špatně.
23) I přez bod 10 vím jména pro svoje děti. Richard X Laura
24) Sázím datum narození své nejlepší kamarádky a jejich dětí.
25) Věřím v osud, nadpřirozeno, anděli
26) Nevěřím v Boha. ( Teď myšleno trochu v tom fanatickém kontextu. V to co věřím já nikomu necpu a nesnáším, když mě někdo obrací na to v co věří on.)
27) Umím se namalovat jako Pán Bůh, ale neumím se oblíci tak, aby vše ladilo :)
28) Nejvíc nesnáším zdobení a odzdobováni vánočního stromečku
29) Nesnáším nehty od větnamců
30) Nejsem náladová jsem jenom emočně flexibilní :D
31) Nejoblíbenější paletka stínů co mám je Sleek - Sunset
32) Až jednou nebudu mít svého pejska chci si pořídit Bulterier
33) Někdy mám pocit, že zůstanu do konce života sama :)
34) Moje nejoblíbenější jídlo jsou rajčata zapečené s mozarelou, krůtí řízek
35) Nejím vnitřnosti, tlačenku, jelita atd.... :/
36) Mám doma dekorativní kosmetiku a pečující kosmetiku za x tisíc, snad každý mi to vyčítá, ale já to miluji :)
37) Snažím se vysekat ze svého života ty nejhorší lidi (falešné, závistivé
38) Chovám se tak, jak se chovají lidi ke mě
39) Jsem schopná pomoci všem, vždy a všude. Když potřebuji já nikdo nikde 
40) Mám ráda zvířátka :) Nejvíc pejsky a kočky
41) Normálně nosím brýle, ale teď spíše čočky :)
42) Neumím chodit na podpatcích :(
43) K životu nepotřebuji značky, ale některé mám ráda ať už mluvím o oblečení nebo o kosmetice
44) Mám modré oči
45) Fotím kaž dej den líčení co mám aktuálně na sobě většinou ho najdete na fb
46) Miluji meruňkovou přesnídávku a marmeládu :)
47) Jsem skvělá vrba - kamarádka
48) Kdybych na sobě měla něco změnit chirurgicky tak prsa, nohy, břich, zadek (asi všechno :))
49) Přezdívky mi převážně dali sourozenci, kolegové, kamarádi. RanunculTriss, Sáňa, Pindruše
50) Miluji hudbu, kaž dej den jí poslouchám




Komentáře

Oblíbené příspěvky