Real Techniques - růžové

Real Techniques - růžové 

Velmi překvapivě další pokračování a opět další chvála :)
 A jak jsem již psala i v minulém článku musím a chci se opakovat : "Moje doporučení na jejich pořízení je internetový obchod http://www.real-techniques.com příjemná komunikace, ochota a velmi příjemné ceny. Od 1000 Kč je pošta zdarma což je velmi příjemný bonus. Jsem moc ráda, že sem tuto stránku našla." :)
Obchod mě velmi potěšil, článek vystavil na Fb stránkách :) Asi si řeknete žádná věda a nic z čeho bych měla mít radost, ale mě to zlepšilo náladu na celý den. Děkuji ještě jednou :) a doufám, že i tento článek se vám bude líbit :)


Tak se na to vrhneme? Miláčkové doma. Objednávala jsem zase najednou více štětců. Sadu + samostatné.
Další sada miláčků :) Sada Travel Essentials, Stippling brush, Setting brush, Blush brush

Sada Travel Essentials 

Asi první začnu tím, že sada opět dorazí s cestovním pouzdrem. Nebudu se k pouzdru již vracet. Psala sem o něm více v článku RT- zlaté. Za mě je to prostě něco co nevyužiji možná ani nechci a nijak se nemůžu srovnat s pocitem, že bych daleko radši měla třeba kapsičku nebo nějaký "kryt" na hlavičku štětců, aby se jim neporušily štětiny. Myslím, že tyto kryty má Sephora na štětcích. Daleko radši bych měla je než pouzdro, ale každý z nás má rád něco jiného :)
Vzhledem k tomu, že chci psát jen o růžových štětcích tak vypustím zlatý a fialový (zlatý již svou recenzi má a fialový se jí brzy dočká :) )

Multi-task brush - štětec vhodný hlavně na tuhé produkty, myšleno pudr, bronzer, tvářenka, rozjasňovač.
Moje použití: Musím říct a upřímně a bez váhání, že je to pro mě nejméně používaný štětec. Není to tím, že by byl špatný nebo tak, ale prostě mi asi nechce sloužit tak jak si před stavuji :) Použila jsem ho párkrát. A to na bronzer. Je fajn v tom že je kose střižený jak to lépe říct do obloučku. Díky tomu můžete pěkně vymalovat kontury a nebo rozjasnit tvář tam kde potřebujete.

Jednotlivé štětce :)

Stippling brush - štětec se skládá ze dvou vláken. Kratších černých a delších bílých. Ve své podstatě se nedá říct na co štětec je. prostě on je na všechny produkty. je to jeden z nejvíce využitelných štětců, který si musíte pořídit. Dá se s ním vytvořit bezchybný vzhled. Na jednu stranu dokáže nádherně nalíčit obličej vaším oblíbeným makeupem. Na druhou stranu dokáže zakrýt nedokonalosti korektorem. Na třetí stranu :) Vše dokáže zafixovat pudrem. Na čtvrtou stranu dokážete projasnit konečný vzhled. Docházej mi strany :D dál se dá použít na tvářenku, bronzer a popravdě s ním dokážete i ztratit stíny, když to přeženete (sice je velký, ale pokud je někdo zručnější fakt to zvládne :)) Jeho použití je vážně mnoho. DOPORUČUJI HO. VÁŽNĚ JE TO JEDEN Z NEJVÍCE VYUŽITELNÝCH ŠTĚTCŮ. A JE TO MOJE VELKÁ LÁSKA :) :* 
Moje použití: Používám ho na makeup. Je to prostě u mě nejvíce protěžovaný štětec. Je vhodný snad na všechny druhy, tony a konzistence makeupu. Dokáže rozetřít a perfektně vyhladit i ten nejhutnější makeup a naopak ten nejvíce jemný a nejméně krycí dokáže navrstvit. Chudáček můj malinkej je neustále špinavý, protože je prostě nejpoužívanější. A doporučuji naučit se nanášení krouživým pohybem, protože díky tomu docílíte vážně bezchybného vzhledu.

Setting brush - štětec určený převážně k nanášení rozjasňovače nebo pudru (spíše k zapudrování korektoru pod očima pro tento účel má super tvar omlouvám se za popis obrácené slzičky a nebo na opravu menších místeček na obličeji) Také je vhodný k nanášení rozjasňovače na lícní kosti.
Moje použití: Několikrát jsem ho použila na rozjasňováni obličeje a nedávno jsem potřebovala rozblendit stíny na očích a i v tomto případě mi byl nápomocen :)
Je to jeden z dalších miláčků. Popravdě tuto vetu tady určitě ještě budete číst :) Mám ho ráda, dá se použít jak na tu tvářenku tak i na stín a na zapudrování korektoru pod okem je taky miláčkovej. (Samozřejmě nejde použít na vše ve stejnou chvíli. Štětec otírám a čistím. Od nejsvětlejší barvy po tu nejtmavší :) )

Blush brush - štětec na tvářenku :) rozjasňovač :) a bronzer :) a na konturování :) Prostě se rozhodněte na co ho chcete používat :)
Moje použití: je to můj tvářenkový miláček. Snad nikdy sem ho nepoužila na nic jiného než na tvářenku. Teď to bude znít trochu divně, ale vezmete štětec plácnete ho do tvářenky pak ho plácnete na tváře (doporučuji nasadit úsměv) a jedete. Je úžasneý. Nádherneý a já ho miluji. Dělá dokonale přechody. Nejvíc barvy nanesete na tváře a jak štětcem táhnete směrem ven tak se barva postupně uvolňuje a vytrácí. Tím pádem dosáhnete přirozeného efektu a dokonalého líčení. Dokáže být i pomocníkem při konturování díky tomuto efektu.

Zde je poznat kdo je nejpoužívanější a kdo moc ne :)


Zakončím to velmi pochvalně. Rozděluji recenze podle barev a tak trochu mám i pocit, že podle oblíbenosti a asi jste poznali, že růžová vede. Kdybych se dneska zamýšlela nad tím jaké štětce koupit a použít určitě by růžovky od RT vyhrály znovu. Doporučuji je. Stanou se vaší láskou aniž by jste chtěli a budete je milovat :)
Používejte štětce tak jak vy chcete a ne tak jak se píše :) Pak vás hra s nimi bude více bavit.

Mějte se krásně Vaše Sandra

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky