V hlavní roli Electric od Urban Decay

Ahoj,
v poslední době jsem hodně malovala s jednou paletkou a uchvátila jsem líčením i lidi okolo mě. Za mě je to jedna z mnoha nádherných paletek, které UD vytvořila.
Mám jich doma hned několik a ani jedna se nedá srovnávat s tou druhou :) Prostě každá má něco do sebe. Ať je to Naked, Electrica, Vice nebo Dangerous. Vážně nelze je srovnávat. Jediné co se se o nich dá jednotně říct je, že všechny mají skvělou pigmentaci. Ale tento článek bude jen o mojí poslední velké lásce a to UD Electric.
Cena na webu se pohybuje cca od 1500 do 2000 Kč. Já jsem jí vyměnila. Za bronzer od The Balm a lesk na rty od Dioru, samozřejmně díky votocvohor.cz
A jsem strašně ráda, že jsme si jí pořídila, protože ona je nádherná a úžasná a Mega pigmentovaná. Jestliže milujete stíny od UD tak tato paletka je Sleek a kvalita v jednom.

Tak abych se dobrala k jádru pudla. :) Krásná paletka pár slov o ní:
- poměrně malá
- hezký vzhled
- magnetické zavírání
- velké zrcátko s logem
- 10 kvalitních stínů
- štěteček
- popis stínů
- kvalitní, bytelné a docela hezké balení

za mě bych dala snad jen jeden z těchto bodů jako mínus a to štěteček. Je prostě nepoužitelný, jen v případě nouze bych po něm asi sáhla, ale štětečky jsou prostě na prd ve všech paletkách. A je jedno jestli je to světová značka a nebo jen nějaká no name. Štětečky v paletkách jsou prostě mor. Pokud nejsou kvalitní, což většinou nejsou tak je většinou vyhazuji. Daleko lepší by v této paletce byl takový ten štěteček s latexovým aplikátorem. Uvítala bych ho více.

Celkový pohled na paletku :) Krásně barevná jako stíny v ní 

Zavírání. Pravda pro mě trochu hůře otvíratelné. Je vidět, ale malá šířka :)  

Naprosto příšerný štětec. Dá se použít, ale pro mě jen v nouzi :D

A dostáváme se k samotné paletce a jejím stínům. Ve skutečnosti jsou mnohem hezčí než na fotce :D
Tak a konečně samotné stíny na swatchy. Od stříbrné barvy Revolt, Gonzo, Slowbuen, Savage, Fringe, Chaos, Jilted, Urban, Freak, Thrash. 

Barvy jsou nádherné, syté a pigmentace stará známá Urban Decay :) Pokud chcete oživit líčení něčím vysloveně nečekaným, určitě sáhněte po této paletce, protože stačí jen lehké nanesení barvy na štětec a z běžného líčení je rázem vezmi netradiční líčení :) A teď konečně něco málo s touto paletkou :) Prostě u mě vede a basta :D Snad se stane i Vaší láskou :)

Vypadám jako Hároš panenka :D Sice to není moc vidět, ale hořejšek fialová barvy je Urban + Inglot stíny 
Tohle líčení jsem milovala :) Asi se k němu brzo vrátím :) Růžová Savage a oranžová Slowburn 

Kdyby jste se chtěly zeptat co to mám na destičce na krku nebo respektive koho tak Keanu Reevese :D Jinak Urban, Fringe, Jilted 

Urban, Savage, Thrash + Inglot 


Ve valné většině případů mám stíny s něčím trochu míchnuté, proto přidávám + Inglot. Ale díky přednímu foťáku je barva zkreslená. Každopádně chci Vám jen říct, nebojte se jít do neonek od Sleek a nebo naší hlavní hvězdě večera :) Urban Decay Electric :)
No a to je vše :) snad :) Mějte se moc hezky Vaše Sandra

Komentáře

  1. Ahoj,
    Tak jsem zase jednou zabrousila na tvůj blog a musím ti opět pochválit tvé DOKONALÉ líčení a překrásné vlasy!Jaké jsou ty Inglot stíny? Já nad nima uvažuju, ale Lou o nich řekla, že nejsou dobré. Co si o tom myslíš? Máš ráda Lou? Já ji miluju, ale přijde mi, že ty se líčíš už lépe. Lou to poslední dobou přehání. Tvá věrná fanynka Blond Lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      tak za prvé ti moc děkuji za lichotky :) Vlasy už by chtěly dobarvit, ale v zimě všeobecně rostou málo, tak je nechávám spíše pomaličku růst a nabarvím je až někdy na jaře :) Co se týče GetTheLouk, tak jsme jí měla hodně ráda, ale pak jí vystřídala Lucka Dolejší, ta skončila takže Lou zase vede. Koukám na její videa. Ale přiznám se, že moc nestíhám číst blog. Mám hodně ráda ILoveMakeUp. Příjemná holka, hezky líčí a celkově mi přijde, že tomu o čem píše dost rozumí a dělá to s láskou. Takže asi tak je dvě mám z blogerek ráda :) Co se týče Inglotu. No jsou věci, které má tato značka dobré a jsou věci, které ne. Asi tak bych to řekla. Některé stíny od I. jsou docela na prd.. a jiné zase jsou krásné. To samé i rtěnky. Mají milion rtěnek, ale já mám třeba jen jednu a to růžovou neonku a ještě ke všemu matnou. Krásná, pigmentace ujde a výdrž taky, ale třeba YSL má lepší neonku i když ta cena je jinde. Inglotka cca 330 a YSL je asi za 990kč. A jestli líčím lépe to nevím, ale jsem o něco starší :D takže i ten věk v tom hraje roli :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky