14 nejlepších věcí za rok 2014 X 14 nejhorších věci za rok 2014

Ahoj,
trochu po delší odmlce jsme tady zas :D Přízrak je zpět :D Ano jsem stále vtipná :D Alespoň si to myslím :) Napadlo mě něco málo, co ještě musím říci. A to asi v bodech půjde sepsat a těch bodů nebude moc.
Takže 14 nejlepších a nejhorších věcí za rok 2014 a nebudou jen o kosmetice :) no snad jich dám dohromady alespoň těch 14 :D

Nejlepší
1) Moje sestry :) Dvě nejlepší osoby, které mě vždycky rozsekají a dokážou mě rozesmát. Petra a Bára
RanunculTriss
Já a Baruš na její svatbě :D snažila se mě sníst :(  
Petra :) Je cácorka, která mě zná přes 10 let a pořád ještě neutekla.

2) Moje práce :) Měla jsem tento rok štěstí na dvě naprosto nádherné práce, díky kterým jsem poznala úžasné lidi. Marionnald a Divadlo A. Dvořáka Příbram.


Kdo jiný než já :D jedna šibalská fotka 
 
Divadlo A.Dvořáka Příbram  
3) Dokázala jsem se osvobodit od lidí, kteří mi ničili život a já si toho dříve nevšimla. Všimla jsme si až ve chvíli, kdy dosáhly mojí pomyslné meze (3x a dost) 

4) Značka YSL, Urban Decay.To jsou dvě značky, které mě za tento rok dostaly na kolena :)
Rtěnky, Stíny, Krémové stíny.

5) Pár super lidí, jsem ale v tomto roce našla :)
No je všechny vypsat by bylo asi na dlouho. A všechny je jmenovat to by bylo ještě horší :D 

6) Opět jsme se vrátila ke starým láskám, které mě prostě nikdy nepřejdou. 
Moje největší životní láska je Keanu Reeves :) to je láska snad od 15 nebo 18 let ne li dřív. Asi nikdy nepřestanu obdivovat co vše dokázal a čím vším si prošel. Díky tomu jsem se zase vrátila k filmům :) a vlastně i díky divadlu vnímám trochu jinak ten herecký svět. 
Keanu Reeves, je mu 50 a pořád je nádherný, božský a prostě umí.

7) Za tento rok jsem našla dva muže, ze kterých mi není špatně :D 
Nemůžu sem dát jejich fotky, protože by mě pak asi zakousli :D Ale mám je strašně ráda, protože jsou prostě oba báječní, hezčí a milý :) A vtip jmenují se Petr a Petr :D 

8) Koupila jsem si nový telefonek :) Sice ne ten který jsem původně chtěla, ale lepší, hezčí a větší. Sony Xperia Ultra T2.

9) Za tento rok jsem se hodně změnila. Hlavně co se týče mého chování :D Příští rok hodlám změnit ještě pár věcí, které vytáčí lidi okolo mě :)

10) Začala jsem sledovat wrestling :) perfektní sport :) 

11) Moje nejlepší koupě za tento rok ( 2014 ) 
UD Vice 2 a Ud Naked 3

12) Nejhezčí momenty tohoto roku - Ohřívání rukou :D ( to nemůžu nějak extrémně popsat o co šlo, ale bylo to hezký :) ) 
Záchvaty smíchu a hlášky mojí ségry :D Vlastně obou Mojích sester :) Jak Báry tak Petry 
(Ne nezdá se Vám to :D Nejčastější jméno v mém telefonním seznamu je Petr a Petra :D ) 

13) Největší objev tohoto roku byl pro mě krém Vichy Liftactiv Supreme. Opravdu super krém. Uchvátil mě. Tak jako si mě zístal StreamCraem. 

14) Nejhezčí dárek k Vánocům :) Přívěsek s fotkou a podpisem, Kuchařka deník Dity P. 

Nejhorší 

A víte co? Nebudu psát ty nejhorší věci i když bych jich pár našla a vím, že pro mě byl minulý rok relativně jeden z těch lepších roků :) 
Slibuji, že další článek bude o kosmetice :D Mějte se krásně Vaše Sandra 

Komentáře

  1. Myslím, že to byl celkem fajn a úspěšný rok. Na hrozné věci lépe zapomenout, nevracet se k nim, holt život není peříčko, ale žijeme jen jednou, tak si musíme užívat ty hezké chvíle a k těm se pak v paměti vracet:)

    OdpovědětVymazat
  2. Svatá pravda :) Já jsem si vzpomněla asi tak na 1000 věcí těch špatných, ale nechtělo se mi kazit lidem náladu tím, že tady napíšu, jak jsem se měla vlastně blbě. I když by to asi pár lidí potěšilo :D Ale jo, byl to krásný rok :) Hlavně díky divadlu a díky Marionnaudu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojík,
    chci se zeptat, nemohla bych se někdy stavit ve tvém studiu? Chtěla bych kurzy líčení. Jaké jsou ceny?
    Mimochodem, všimla jsem si, že máš ráda Kinouška! Já ho taky miluju, to je skvělé, že jsme si tak podobné. Mám doma jeho podobiznu v životní velikosti u postele. Jsem ráda, že nejsem jedinej cvok! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Blond Lady- Určitě se můžeme domluvit na líčení a nebo na nějakém kurzu. Otázka je odkud jsi. Vetšinou za líčení i kurz chci tak 300 kč podle produktů a času :)
    Keanu je moje životní láska a asi nikdy nebude nikdo jiný :) Asi bych se, ale lekla kdyby mi stal u postele byť jen z Uma kartonu :D Určitě nejsi cvok :) Jinak se omlouvám, že jsem tak dlouho neodepsala, docela dlouho jsem marodila s očima. Omlouvám se.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky