Vánoční kosmetické dárky :)

Ahoj,
jak jste prožili/y Vánoce? Já docela adrenalinové.
Ale vrátíme se k Vánočním dárečkům :)

Asi jako první musím dát první kosmetický dárek a to od tety (teta nikdy nezradí :) ) je nádherný mono stín od Bobbi Brown v odstínu 3 Ballet


 Musím říct, že mě hodně tyto stíny dostaly do kolen :) Radostí jsme tetě skočila po krku až to překvapilo celou rodinu okolo :D

Pár slov :
Co se týče samotného balení. Vypadá velmi luxusně. Strašně se mi líbí to krytí samotného stínu (je vidět na druhé fotce) Otevřete krabičku a pak máte ještě jednu plastovou destičku, která chrání stín před poškozením a celkově prostor okolo před zapatláním :) nevím jak lépe to říct :)
Samotný stín se tváří jako růžový. Nic méně bych ho popsala jako téměř bezbarvý stín maximálně světloučký. Prostě podklad samotného stínu je téměř neviditelný. Ale jakmile ho nanesete na oko ta se je to jako by kolem vás lítala víla Zvoňilka.
Stín je spíše miliony a miliony malinkatých flitrů, které hází odlesky do růžová a hněda, zlata a stříbra. Je to něco tak nádherného, že na to nemám slov. Snažila jsem se vyfotit

Co říkáte?

O dalším jen pár slov :)

         
Šumivá srdíčka : srdíčka se po vložení do vany rozpustí. Voní a šumí. Jejich složení hýčká pokožku.
(To jsem zvědavá jak dopadnu :) )

Optimals Skin Energy Cream  : krémy obsahují SPF 15, vitamín C, minerály, částečky odrážející světlo (složení se mi moc líbí)
* Po vzbuzující, zjemňující denní krém s minerály pro zdravé a přirozené projasnění pleti. Vitamin C hydratuje a bojuje proti volným radikálům, částečky odrážející světlo zlepšují barevný tón a filtr SPF 15 chrání před slunečními paprsky. 50 ml
* Hydratační noční krém s minerály zvláčňuje do hloubky a obnovuje energii pleti. Probudíte se se svěží, projasněnou pletí. Složení obsahuje zjemňující, ochranný vitamin C. 50 ml

Rtěnka : B Before 02/17 Batch N 17957 to je jediné co vám o ní asi řeknu :) Více se z balení nedá vyčíst :) Ale za mě mohu říct, že je super. Krásná barva (překvapivě takovou ještě nemám)

Stíny : Nevím jestli někdo přijde podle znaku na název značky. Na vrchu balení je labuť. Odstín 527 Seaweed. Tricolora zelené. Od nejsvětlejší po nejtmavší. Musím říct, že mě nijak moc neuchvátily. Co se týče pigmentace tak nic moc. Spíše nic než moc :(

Pěna do koupele s vůní čokolády : Co na tohle mám říct víc? :D čokoláááááááááááááda

Sprchový gel s vůní čokolády : Mňam další čokoláááááááááááááda

Brische cosmetic - DVOUFÁZOVÁ ŘASENKA - černá2x8ml
Použití:
  • 1. krok: Na řasy naneste bílou bázi, která posílí, zhustí a prodlouží Vaše řasy.
  • 2. krok: Naneste černou řasenku. Speciální krémová konzistence učiní Vaše řasy ohromující!
Taky nějaká pro mě neznámá značka :) Ale co jsem si všimla dost lidí jí zná. Pro mě je to první setkání :) Musím uznat, že duo řasenky mám hodně ráda.


Co říkáte? Máte něco z toho? Jak jste spokojené?

Komentáře

Oblíbené příspěvky