Paletky Sleek

Ahoj,
znáte Sleek? Máte je rádi?
Já jsem si koupila poprvé 3 paletky I Candy, Acid, Ultra Matte. Ze začátku jsem nebyla moc odvázaná. Ale dala jsem paletkám šanci a hrála si s nimi tak dlouho až jsem jim propadla :) Ráda bych Vám představila mojí velkou lásku tohoto roku a to značku Sleek.  
Kvalitní Britská značka Sleek, je kosmetická značka, která původně navrhovala kosmetiku speciálně pro ženy s tmavší pletí. Díky tomu jsou jejich výrobky velmi dobře pigmentované. ( Nezáleží na to co máte. Opravdu ty barvy jsou nádherné i v jedné vrstvě. )
Každá paletka má 12 stínů s hmotností 1,1g. Všechny paletky mají velké zrcátko. (I tvářenky :) ) Ať si vezmete paletku, jak chcete a jakou chcete dokážete jí rozdělit na hodně hezké kvadranty stínů ( po 2,4,6 stínech) Konzistence stínů je "máslová" strašně hezky se nanáší ať již aplikátorem z paletky ( silikonový aplikátor) tak prstem nebo štětcem. Určitě doporučuji primer pro větší výdrž stínu. Asi to bude znát nadneseně a ne každá z vás tomu bude věřit a souhlasit, ale stíny se mnou dají celý den ( myšleno od cca 7 hodin do 10hodin do večera než se odlíčím ) Paletky jsem si hodně oblíbila. Hlavně pro jejich pigmentaci. Stačí jeden tah štětcem a máte hotové krásné líčení. Mám ještě tvářenku :) A také je úžasná. Určitě koupím ještě nějakou a zase vám je přidám pro inspiraci. Chybí mi ještě pár paletek takže :D 

Moje lásky všechny pohromadě

 I Candy ( limitovaná edice ) - obsahuje pestrou škálu barev, které se hodí jak pro večerní tak i pro denní líčení.

 Acid - obsahuje krásné neonové odstíny. Tyto stíny dokáží vytvořit nejen zábavné crazy líčení, ale i jemné. Paletka pro odvážné :)


 Bad Girl - je nejvhodnější pro vytvoření kouřového líčení a svou pestrou škálou barev je vhodná především na večerní líčení.


 Celestial ( limitovaná edice ) - vás zaujme svou zimní škálou barev.



Original - obsahuje pestrou škálu odstínu, které umožní vytvořit jak denní tak i večerní líčení.


 Snapshots - obsahuje krásné jarní a letní barvičky, díky nimž vás nikdo nepřehlédne. Přesto jde s nimi vytvořit nejen výrazné líčení ale i jemné denní líčení.


 Sunset - obsahuje tzv. teplé odstíny, které dokáží vykouzlit i výraznější večerní líčení. Musím říct jeden z mých největších miláčků. Mám ráda všechny paletky. Ale Sunset vede. Přidávám fotku líčení touto paletkou :) 



 Ultra Matte - obsahuje pouze matné stíny, které se hodí jak pro večerní tak i pro denní líčení.


Vintage Romance - (limitovaná edice) obsahuje 11 stínů se shimmerem a 1 matný. Což je velmi neobvyklé, ale praktické :) VR je hodně oblíbenou paletkou a asi nejpodávanější. Neznám nikoho kdo jí nemá rád. Dobře přiznávám se i já jí mám hodně v lásce :)


Nakonec bych řekla, že toto konec určitě není :) Ještě budu pokračovat s touto značkou. A všem kdo chtějí paletku opravdu kvalitních stínů mohu vřele doporučit tyto paletky.
Všechny paletky, rtěnky i tvářeny od Sleek a nejen ty najdete na http://kosmeticky-svet.cz/ Mám s touto stránkou moc dobré zkušenosti. Vřelé jednání a komunikace. Při objednávce nad 700 máte poštu zdarma :) Což v dnešní době není moc k nalezení :) Jedinou připomínku bych měla k jejím fotkám. (Neříkám, že já mám kvalitní fotky a omlouvám se za to, vše je focené telefonem ) Fotky na Vebu se liší někdy hodně a někdy málo od toho co v reálu dostanete. Můžete porovnat. Ne úplně všechny odstíny paletek souhlasí s fotkou u mě a naopak. Snad tím nikoho neurazím. Ale upřímně mě tento fakt překvapil, protože sem koupila paletku a bádala nad tím jestli je to vážně ta co sem si objednala.
A to už je snad vše  :) Doufám, že budete stejně spokojené jako já a určitě dejte vědět :)
Ahoj všem

Komentáře

Oblíbené příspěvky