Pečující kosmetika s hadím jedem

Ahoj, 
poslušně hlásím, že ještě žiju, pro některé díky bohu pro někoho bohužel :D 
Upřímně řečeno nějak nestíhám psát. Doma se mi hromadí věci, které zkouším a které jsme si pořídila. Bohužel prostě to tak je a není to jen mou prací ale i tím, ano přiznejme si to, jsem líná :D Když mám den volna opravdu se mi nechce sedět u PC a psát. Navíc jsem taky zase nemocná a tím pádem i otrávená, ale dnes jsem se rozhodla tu díry na blogu vyplnit :) A to dvěma přípravky, které obsahují hadí jed. (Myslíte, že se otrávím když je budu olizovat?) :D Ano, vtip ze mě stále nevyprchává :D 
Tak jdeme na to, nebo to zase rozdělám a nedodělám. Moje kamarádka má jeden moc krásný a voňavý obchod ( njn je internetový, ale voní to u ní doma všemi vůněmi :) a navíc ve dveřích Vás vítají dva nosatí mimoňové :D myslím tím její dva adoptované pejsky :) kteří jsou moji dva velcí oblíbenci :)) její shop se jmenuje Nara a najdete ho na stránkách  http://shop.naracentrum.cz/
na stránkách najdete přírodní kosmetiku a prostě vše na co si vzpomenete. Koukněte se :) Všem vřele doporučuji, protože všechny (většina) produkty jsou přírodní a jsou super :) Díky ní mám hodně těchto věcí odzkoušených. Právě tato kamarádka má vystavené svoje zboží v jednom Příbramském salonu a já jsem se s ní potkala ve dveřích. Druhý den jsem se vrátila pro krém na oči s hadím jedem :D a mimochodem většina hadí kosmetiky se pohybuje od 1000 Kč až cca do 5000 Kč. 
No já jsem si první koupila krém na oči. 
Velké překvapení bylo velmi elegantní černé balení a to mluvím zatím jen o papírovém balení, což bych nečekala a čas od času ho nenajdete ani u těch drahých krému.
Baví mě ta hadice na obalu :D A celkově přelepka. Vypadá to moc pěkně a řekla bych, že i luxusně :)
Popis z obalu: Oční krém s výtažkem z hadího jedu vyhlazuje mimické vrásky a tzv. kohoutí stopy. Obsahuje syntetický peptid, který má podobné účinky jako peptid obsažený v jedu hada. Tento peptid má vyhlazující a protivráskové účinky. 
Použití: aplikujte roll on přímo na ošetřenou oblast. Jemnou masáží podpořte vstřebání přípravků.








































 Každopádně na poměrně levný krém hezký obal :) O to hezčí je balení samotného krému no pojmenuji to lépe.
Není to úplně krém, ale spíše fluid nebo sérum. Má jemnou konzistenci spíše gelovou, průhlednou a příjemnou pod očima.

Upozornění : určitě nemíchejte více věcí na obličeji, nadělá to více škody než užitku. Myslím to tak, že pokud si dáte na obličej
krém, nenatírejte ho až pod oči. Pod oči patří úplně jiný krém. A další věc nemíchejte krém na oči a na to další přípravky.
Více produktů může může vyvolat otoky a nebo vyrážku.





Samotné balení séra pod oči :) Pro změnu stříbrný obal s jemným popisem :)
No a na druhé fotce vidíte kovovou kuličku, která slouží jako aplikátor a masážní hlava - roll on pro nanášení séra.
Musím říct, že je super. Již jsem měla kuličku v jiném přípravku na oči a masáž s kuličkou je moc příjemná :)
(ano ten dvojsmysl je tady hmatatelný :D ale ještě není 22 hodin takže slušně :D )




Samotné sérum vypadá asi takto. Když zasychá tak lehce lepká, ( lepká? to je slovo :D lepí :D ) což mi vadí :D
ale asi nikdo nečeká, že sérum nebude mít nějaký nežádoucí efekt.
Každé sérum tak trochu lepká a popravdě ještě jsem nenašla takové, které by trochu nelepilo.
Ať již zasychá anebo už je zcela vstřebané do pleti.
Dokonce i když už je dlouho po nanesení tak stejně lehce lepká.
To mi prostě vadí, ale vadí mi to minimálně a díky účinkům na pleti jsem schopna to přehlédnout.
Ten efekt není tolik viditelný po prvním použití, jako po pravidelném používání. Po tom úplně prvním použití jsem si
všimla rozzářeného očního okolí a lehne vypnuté kůže. Po delším použití přišlo lehčího vypnutí vrásek.

Trocha pravdy na závěr :) Oční sérum má 12 ml cena 320 Kč. Toto sérum má v sobě syntetický peptid, který má
podobné účinky jako peptid obsažený v hadím jedu.
Můj verdikt :) Není špatný, za zkoušku určitě stojí, protože je moc příjemný.
Každopádně já už ho mám něco přes půlku a až vypotřebuji a nebo někomu dám a pořídím si jiný :)
+ Hezké stříbrné balení a i to papírové :)
+ Velké balení 12ml
+ Konzistence 
+ Roll on 
- V kombinaci s jinými produkty dráždí pleť
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No moc se neradujte :D ještě nekončím :D Nedávno jsem si koupila krém na obličej s hadím jedem :)
a tím pádem ho sem musím zařadit :) a tady je můj další jedovatý mazlíček.



Ten krém již sám o sobě má i jedovatou krabičku :) Znáte to zelená ryba špatná ryba :D

   Zakoupit ho můžete u mé další "kamarádky" jelikož se neznáme osobně musím tam dát ty uvozovky :)
Ale dovoluji si jí tak nazvat :) protože si spolu hodně povídáme a myslím, že si i velmi rozumíme.
Nicméně ať to vezmete tak či tak mladé paní :) jsem slíbila, že napíšu článek na její sortiment :) a jak jsem slíbila, tak plním.
Jelikož od ní mám asi 18 věcí tak musím začít už psát nebo ty články nikdy nenapíšu :D
No dokopu se k tomu a napíšu je prostě :D

Přikládám odkaz na vše co prodává. Nové Eosy a krémy od korejské kosmetiky Missha a různé a jiné :)
 http://www.mimibazar.cz/bazar.php?user=95253

Jak jsem již řekla koupila jsem si další produkt s hadím jedem, tentokrát noční krém.
Většina produktů s hadím jedem je určena na noc, protože mají schopnost znehybnit svaly a jejich sepínání a tím brání
vzniku vrásek. Neříkám, že je to jako botox, ale jestli ráno odcházíte z domu a celý den mluvíte a nebo se usmíváte, jíte, pijete, koketujete atd.......... :) tak Vám asi krém s účinkem vyhlazování mimických vrásek moc dobře neposlouží. To večerní použití zabraňuje stahovaní svalů a vytváření nových vrásek. Jak asi každý ví tak i v noci celé naše tělo funguje a tím i svaly a i v noci se prostě křeníme. Díky tomuto krému se křenit můžete, ale ráno by jste se měli probudit bez známky toho co jste v noci dělala :D no budiž, zda tomu věřit a nebo ne musíte posoudit. Já jen vím, že jsme krém zkoušela a hned po prvním použití mě zaujal. Ten kdo čte moje články ví, že co mě nevezme za srdce hned po prvním použití mě prostě už nevezme :/ A on mě za srdce chytl hned :) Big Love :o



Celý krém má poměrně chytrý přebal. Než si ho nanesete na obličej tak si počtete :) Ze všech stran je nějaký popisek :D




Celkově mě ten papírový přebal baví :D Ještě jsem neviděla hustě popsaný obal jednoho krému :) Ale nějak ve zkratce se na obalu dočtete přibližně toto :

* SYN-AKE hadí jed je rychlá, bezpečná a bezbolestná alternativa k diskutovaným proti stárnoucím ošetřením např. botulotoxinem (botox)
* proti předčasnému stárnutí, tvorbě mimických vrásek a ochabování pleti
* uvolňuje svalové napětí
* účinný proti vráskám, zejména proti výrazným linkám, má silný relaxační a regenerační účinek
* obsahuje vysoce účinnou anti-age látku SYN-AKE, která byla vyvinuta syntézou hadího jedu chřestýšovce Waglerova. Anti -Age komplex doplňují čisté přírodní oleje, kolagen a vitamín E. které zvyšují hladkost povrchu pleti, chrání proti volným radikálům a podporují proces noční regenerace. Neobsahuje chemická barviva a parabeny. Jemná hypoalergenní vůně.
ROZMĚRY: 50 ml
ZNAČKA: VIVIEN
CENA 249,- Kč tuto informaci se nedovíte na obalu tu jsem připsala :) Báječná cena za tak super krém :)




Mám ho doma chvilku a jsem z něj nadšená. Opravdu jedním slovem. Má krásnou konzistenci. Po nanesení na pleť se tak jako rozpustí a má až vodovou konzistenci. Poměrně hezky voní. A na pleti je příjemný :) Vytváří takový jako film, který se do pleti buď vstřebá a nebo naopak na pleti zůstane. Mám pocit, že záleží na tom jaký typ pleti máte. Já mám poslední dobrou hodně suchou pleť asi změnou počasí. A tak mi krém na pleť tak nějak jen sedí, ale ten jeho efekt je okamžitý.
Když mi krém přišel tak jsem ho hned použila. To bylo někdy kolem 12 hodiny odpoledne a někdy kolem 16 hodiny přišla kamarádka, která mi nesla jiné vzorky a ta na mě koukala a hned říkala :"Ale ty jsi taky něčím vypínacím natřená, že jo?"
Což mě strašně překvapilo. Po čtyřech hodinách na pleti byl efekt viditelný a ještě tak, že si ho všimnete :)
Takže přes den funguje. Co se týče toho večerního používání, tak jsem ho zkoušela. Musím říct, že opět byl moc příjemný při nanášení, na pleti je také moc příjemný. Druhý den ráno, pleť byla skutečně vypnutá, vypadala odpočatě. Ale na druhou stranu mi přišlo, že jsem jí měla hodně šupinatou ( a neměním se tedy v hada, když je krém s hadím jedem? :o) Bohužel nejsem schopná říci, jestli je to tím, že moje pleť je díky tomuto počasí tak překvapená a tím pádem suchá a nebo je to krémem. Ale řekla bych, že trochu vysušuje. Ne moc ale trochu ano :)
No a zase nějaký konečný verdikt :)
Za tu cenu je super. Na trhu se hadí krémy pohybují opravdu na úplně jiné cenové úrovni. Za málo peněz hodně muziky :)
+ Baví mě balení krému i papírový obal 
+ Konzistence 
+ Viditelný efekt 
+ Viditelný účinek 
- Vysušuje ( asi ) Toto ještě prověřím, protože si nejsem jistá jestli to dělá krém a nebo jen moje pleť :)

No jak se Vám líbil článek? Já za sebe musím říct, že mě se poměrně těžce psal :D Po dlouhé době jsem se musela přilepit k Pc a něco napsat :) takže snad se Vám článek líbil a snad Vám pomůže v rozhodování. Každopádně já teď budu sledovat co mi pleť tak vysušilo.
Taky je možné, že to byla micelárka a nebo počasí :) 

Takže zatím se mějte krásně vaše Sandra :)















Komentáře

Oblíbené příspěvky