7 Smrtelných hříchů krásy TAG

Ahoj, 
nedávno mi ségra poslala poměrně hezký článek s návrhem, že bych ho měla taky napsat :) Takže .............................. Tady je :) 


1) Hněv 
 Který kosmetický produkt miluješ a zároveň nesnášíš?


Někdy mám chuť napsat jen jedno slovo jako odpověď. Co nejvíc miluji a nenávidím je Eos. Nádherný balzámek na rty, který já prostě nesnesu. Má nádherný obal a to mě na něm baví, ale jeho chuť a vůně mě prostě ničí :/ 
Za mě jakýkoliv balzám na rty Eos. 


2) Obžerství 
Který kosmetický produkt ti nejvíc chutná? 

Určitě bronzer od Too Faced :) Nádherně voní a chutná jako čokoláda :D Ano opravdu chutná jako čokoláda :D  Nejen Get The Louk ho olízla :D 


3) Lenost 
Který kosmetický produkt vynecháš nebo jsi lína ho používat? 

Já bych řekla, že mám dva produkty, které jsme líná používat. A to buď podkladovou bázi pod makeup a nebo fixační sprej. 
Vždycky na ně zapomenu. No vždycky ne :D V poslední době jsem je i použila :) 

4) Pýcha 
Jaký kosmetický produkt ti dodává nejvíc sebevědomí? 

Řekla bych, že makeup :) takový který mi sedí a kryje nedokonalosti. V současné době mám asi nejoblíbenější makeup od značky Thalgo v odstínu Opale :) Již nějakou dobu ho testuji a uvažuji nad koupí klasického velkého balení. Je báječný. Jeho hlavní složkou jsou mořské řasy. A jeho konečný efekt je pudrový. No prostě :) Je božský. Uvidím jestli si ho pořídím a pokud ano čekejte na něj recenzi :) zatím jen ilustrační fotka k pokochání :)
Zdroj obrázku 
5) Smilstvo 
Co tě nejvíce přitahuje na kosmetických značkách? 

Většinou je to vzhled produktu. Pokud mě něco uchvátí tím jak je to krásné tak se začnu zajímat i o zbytek. Kvalitu, kvantitu, značku atd..... 
(Právě v tuto chvíli se projevilo jak jsme povrchní :) hodnotím podle vzhledu :) ) 


  Chtěla jsme Vám jen ukázat jak jsme to s tím vzhledem myslela :) Všechny fotky si můžete vygooglit :) Kolaž je vlastní iniciativa :)  

6) Závist 
Tento bod upravím na dvě otázky
Co závidíš ostatním protože sama to nemáš a nemůžeš z určitých příčin mít? 

No tak na první otázku bych odpověděla - Bezchybnou pleť. Chtěla bych mít krásnou a bezchybnou pleť jako měly dvě moje spolubydlící ještě když jsem byla v Praze :) 

Co by jsi nejraději dostala v blízké době darem? 

Ufff toho je strašně moc :D Říct jen jednu věc je hodně těžké :) Ale asi bych chtěla dostat nějaký extrémně originální dárek. Samozřejmě, že se má ale jednat o kosmetický produkt :) 

7) Chamtivost 
Na jaký kosmetický produkt jsi nejvíce hrdá ve své sbírce, protože byl nejdražší?

No upřímně mám hodně drahých věcí ve své sbírce. A všechny ty drahé produkty miluji. Poroto je pro mě velmi těžké říct jen jeden produkt. Napadají totiž dva produkty a nemohu se rozhodnout jestli říci UD Vice 2 a nebo YSL paletku :) 
Dobře - Urban Decay - Vice 2 


  
No a jsme na konci :) Nic extra jsme Vám asi nepověděla, ale tento TAG mi přišel zajímavý a chtěla jsem ho udělat :) proto jsem se s ním sepsala i přes to, že většinu věcí jste asi musely čekat :)

 Mějte se hezky Vaše Sandra  

Komentáře

Oblíbené příspěvky