Tužku 2v1 Jelly pong pong

Tužka Jelly Pong Pong

No a v Řijnovém Lady Boxu jste našly krásný Make up, ale já jsem našla v balíčku od LB i tuto krásnou tužku a tak jsem se vrhla na její test :) Pojďte se podívat, jak to dopadlo :)



První pohled na JPP - První čeho jsme si na ní všimla byla moc hezká krabička. Samotná tužka působí profesionálním dojmem. Tužka je středně tvrdá, ale má velmi jemné složení. Díky tvrdosti a jemné konzistence se s ní hezky maluje, jak linka tak kouřové líčení. Hezky se roztírá a celkově se s ní hezky pracuje. Každopádně mám doma asi 50 tužek. Tužky moc nepoužívám :/ ale těch pár černých co mám letěly do koše, protože JPP mě o své kvalitě přesvědčila hned po prvním použití.


První použití - Samotné testování jsem si užívala, protože jsem měla nějak podezřele moc času a tak jsme si prostě hrála :) V prvním kroku jsme nakreslila linku ( pokud budete mít tužku hodně ořezanou a nebo malovat štětcem tak docílíte jemné a slabé linky) já jsem namalovala silnější linku :) Pokud trochu přitlačíte na tužku tak vám ukáže svou barvu v plné palbě. Pokud jí použijete lehkou rukou ta barva působí černo šedě. Dobrý linka se s ní kreslí dobře. Mám s ní ten problém, že velmi pomalu zasychá a nikdy se nespojí úplně napevno s kůží na oku. Vždy se rozetře. Dobře takže jsem linku jemně rozblendila. Dělá moc pěkný kouřový efekt. K tomu řasenka a papa ven. Napoprvé super :)


Další použití - Jelikož mám svojí oblíbenou tekutou linku, tak nepoužívám tužky na vytváření linek. ( Teda jednu používám, dovíte se)  
Použivala jsem JPP jako podkladovou bázi. No párkrát jsme jí použila ve vetším množství jako stín. Nevydržela na oku moc dlouho. Hádám, že tak 2 hodiny dala bez hnutí. Takže ve vetším množství a a použití jen jí nic moc. Dalších pár pokusů dopadlo stejně :) Takže jsme se rozhodla jí testovat dál. Použila jsem jí dále jako stíny na celé oko (bráno v potaz to, že jsem se držela pravidel a určitě tužku nepatlala až pod obočí :) )  Docela mě překvapila :) Ve slabší vrstvě držela docela pěkně. A vypadala moc hezky :)


No a tak jsme si říkala, že když dala půlku dne jen tak, že jí zkusím jako podkladovou bázi pod oční stíny. Výsledek byl vážně perfektní. Hodně jsme se bála toho, jak dopadne, protože v větším množství se slily do vrásek. Ale překvapila. Při slabé vrstvě stíny udržela cca 11 hodin a vypadaly dobře dokonce i v té chvíli, kdy jsme je odličovala.



Tužka mě překvapila. Musím říct, že je super. Oblíbila jsme si jí i jako linku na vnitřní linku. Nevydržela tolik, ale byla výrazná a prostě černá :) Znáte to černá tužka, kterou namalujete ( a je jedno jestli do vnitřní linky oka a nebo nebo na oko) prostě já nesnáším, když vezmu tužku a nebo linku a není černá, ale zašedlá a nebo se jemně podobá černé. Vážně, když už někdo označí výrobek mega černá nebo černočerná tak ať ta barva odpovídá tomu popisu :D JPP nemá žádné označení, ale je krásně černá jak na oku jak stín tak na vnitřní lince.
:) a tak si dáme zase nějaký závěr :)
Za mě palec nahoru. Jak se znám, použiji jí ještě párkrát a pak zase poputuje do hrnečku k ostatním tužkám, ale určitě se k ní ráda vrátím. Je fajn. Mohu jí doporučit, protože je kvalitní :)

No a zbývá už jen tužka :) Dumala jsem nad tím s čím poměřit. vydumala jsem :)

Dermacol Oční stíny a tužka 2 v 1 Metallic Black - To je moje nejoblíbenější tužka a nikdo jí nesundá z jejího prvního místa. Má stejný popis jako JPP čili 2v1. Rozdíl je v barvě. Dermacolka má černošedou barvu s drobnými flitříky ( nenacházím slova, jak lépe popsat ) 
ta barva je nádherná, ale určitě to není čistě černá barva. Musíte s ní pracovat "fofrem" pokud chcete nějaké kouřové líčení. Zasychá během několika vteřin a v té chvilce už s ní nehnete. Jakmile zaschne tak jí nerozetřete a nepohnete s ní. Drží a drží a drží.  




Závěr na tužku Jelly Pong Pong - Trošku mě mrzí, že není tenká, ale je to takové to Jumbo balení. A hodně mě mrzí, že má tak krásnou papírovou krabičku, ovšem na tužce už najdete jen popisky a žádné kytičky. Za mě určitě doporučuji jako stín, protože v menším množství drží a dokáže s Vámi dát celý den. Jako linku ji už asi nepoužiji, ale jako podklad a jako stín určitě ano. Za mě má 1. Všechny ostatní tužky jsem vyhodila :)

No a jsem tedy na konci :) Ještě pár fotek s použitou tužkou :) Doufám, že se Vám článek líbil a že se budete těšit na další :)
Mějte se hezky Vaše Sandra





Použité produkty : Makeup Catrice, Pudr Alverde, Tužka na oči 2v1 JPP, Stíny Urban Decay, Dlouho trvající rtěnka YSL.

Komentáře

Oblíbené příspěvky