Dvojí Pohled na Rimmel Stay Matte

Ahoj,
konečně sem se taky zastavila abych napsala taky nějaký ten poznatek :D Nedávno ( no dobře asi tak před měsícem jsem si se ségrou vymyslela Dvojí pohled ) Jelikož já i ségra používáme ve valné většině případu stejné produkty. Tak jsme si řekly, že by bylo fajn napsat dvojí recenzi na jeden produkt. Nebojte budeme je psát i dál :) U jedné věci určitě neskončíme.
Dnes jsme si vzaly na paškál Rimmel Stay Matte


Nějak si to rozdělíme ať se v tom vyznáte :) Každou recenzi oddělím jménem :) Přeji Vám hezké počtení.


100 a 103


Baru

Tento make up mám v odstínu 100Ivory. Koupila jsem si ho na doporučení kamarádky. Mám velmi mastnou pleť se sklony k akné. Make up je krémové konzistence, dobře se nanáší a celkem hezky kryje. Jediné co mi na něm vadí je že i ten nejsvětlejší odstín je na mě celkem tmavý. Zafixovaný a bez báze mi na obličeji vydrží bez hnutí i 8 hodin což je pro mě dostačující. Na obličeji ho necítím a určitě si ho koupím znovu 


Sandra

Podle fotek je asi poznat, že mám dva a to 100 Ivory a 103 True Ivory. Jako upřímně nijak zásadní rozdíl v nich není tmavé jsou prostě oba dva. Oba dva mají podtón do oranžova, což mě nevyhovuje. Celkově co se týče barev mi snad nevyhovuje nic. Proto Makeu py míchám. 
Nicméně i 100Ivory je na mě tmavý, myslím si, že v létě mi bude vyhovovat. Samotný make up je hodně hutný, díky své nadýchané konzistenci. Stačí ho tedy malé množství na celý obličej, protože se rozetře. Musím říct, že překvapivě dobře kryje na stupnici od 1 do 5 bych dala tak průměr číslo 3. Je příjemný, dobře se nanáší a roztírá. Jak název sám napovídá jeho výsledný vzhled je matný a celistvý.
Málo kdy pod něj používám podkladovou bázi. Určitě ho vždy zapudruji a podle potřeby přepudruji mastnější místečka. Myslím si, že bez hnutí mi vydrží tak 5 hodin pak ho musím upravit. Ale rozdíl mezi mnou a ségrou, je že já celý den trávím v zakouřeném prostředí, u toho obsluhuji a dělám spoustu dalších aktivit. Ale v současné době je to můj nejoblíbenější kamarád :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky