Já to nechci - JÁ TO POTŘEBUJI

Ahoj :)
sem zase tady :) moc všem děkuji za návštěvu mého blogu a za obrovsou návštěvnost recenzí na RT štětce. Díky, díky, díky :)
Ráda bych se s Vámi podělila o to co nutně potřebuji :D

 Urban Decay Vice 2 palette

zdroj
No není to nádhera? Já bych řekla, že ano :) Pokud milujete kvalitní a perfektně pigmentované stíny tak paletka V2 je pro vás jako dělaná. Paletka Vice 2 je limitovaná edice, která obsahuje dvacet stínů se shimmerem i bez něj a jeden štětec. Součástí je i zrcátko. 20x0,8 g
cena cca 1500

 Urban Decay Naked3 palette

zdroj

 Tak toto je moje <3 srdcová záležitost :) Láska. Moje kamarádka mi jí poslala na fotce s větou: "Tak mám ta kovej pocit, že jí u tebe brzo potkám."
Měla pravdu :D V současné době mám tuhle kočku rezervovanou na stránce http://mac.nabizi.cz/ 
Osobně si myslím, že je to nejlevnější jakou stránka co tuhle krásku nabízí. Hlavně mi je velmi příjemná komunikace s tímto obchodem. Bleskové odpovědi na emaily a velmi vstřícné jednání.

zdroj

Rozjasňovač Nars Albatross

Tohle je nádherneý miláček. Miluji ho od prvního kouknutí. U nás v ČR jsem ho našla v Sephoře. Cena 990kč což mi přijde hooooooooodně :) Ale efekt. Nádhera. Albatrosek je bílí a hází zlatý odlesk. Je fakt nádherný a já mi miluji a prostě ho chci :) 
 
zdroj

Tvářenky Nars Super Orgasm a Orgasm 

A když už jsme tak u toho Narsu tak sem se zamilovala ještě do těchto dvou kočiček. Opět jí najdete v Sephoře cena pokud se nezměnila je 990. 



zdroj

  Lancome Hypnose Drama

zdroj
Nejlepší řasenka co jsme do teďka našla :) Mám doma asi 45 řasenek a od ségry jsme dostala Drama malou asi 2ml takovou tu vzorkovou :) A prostě láska na první nařasení. Dělá nádherné řasy a díky tomu, že já mám svoje řasy moc hezké tak v kombinaci s ní je to 100% přitažlivost :)

 

Sephora Upside Down Mascara 

Tuto krásku jsem nedávno našla na googlíku. Jelikož jsem koukala na fotky a našla jsem tam tady tuhle nádhernou řasenčiču :)

zdroj

 Tohle je prozatím vše :D ale jak se znám, ještě tam pár věcí přibude za tento rok. No kdyžtak přidělám díl 2 :)
Mějte se hezky




Komentáře

Oblíbené příspěvky